هتل هارد راک پاتایا

به گزارش دور زمین، هتل هارد راک پاتایا در مرکز پاتایا و در کنار ساحل قرار گرفته است. این هتل فاصله کوتاهی با هارد راک کافه، ساحل پاتایا و بیمارستان شهر دارد. نمایش پر هیجان آلکازار و مرکز خرید سنترال فستیوال نیز به اندازه یک پیاده‌روی کوتاه از هتل فاصله دارند. از مزیت‌های اقامت در این هتل در تور پاتایا می‌توان به دسترسی به دو استخر شنای بسیار بزرگ با یک نوشیدنی‌فروشی در داخلش و جشن‌های کف که گاه‌به‌گاه برگزار می‌شوند و همچنین زمین تنیس و بسکتبال، خدمات اسپا و اتاق‌های بزرگ با اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره کرد.

هتل هارد راک پاتایا

هتل هارد راک پاتایا به مسافران تور تایلند، یک اسپا با خدمات کامل، 2 استخر شنا در محیط بیرون، یک سونا و یک باشگاه بدنسازی را ارائه می‌دهد. 2 رستوران و یک کافی‌شاپ در این هتل وجود دارند و شما می‌توانید نوشیدنی مورد نظر خود را از یکی از نوشیدنی‌فروشی‌های هتل تهیه کنید. یکی از آنها در داخل استخر قرار دارد و شما می‌توانید در زمان شنا هم نوشیدنی تهیه کنید. در فضاهای عمومی، امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم و باسیم رایگان وجود دارد. یک مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و لیموزین و اتاق‌های ملاقات هم در دسترس هستند.

امکاناتی مانند استخر بچه‌ها، باشگاه شبانه و خدمات اسپا نیز در این هتل مناسب خانواده برای مسافران تور پاتایا در نظر گرفته شده‌اند. شاتل رفت و برگشت 24 ساعته فرودگاه با پرداخت مبلغی در دسترس خواهد بود. پارکینگ رایگان است و در مکان‌های مشخص شده از هتل اجازه سیگار کشیدن وجود دارد. اسپای Reliquary در هتل هارد راک پاتایا اتاق‌های ماساژ و درمانی دارد. خدمات این اسپا شامل ماساژ و درمان‌های صورت و بدن هستند. خدمات درمانی مانند رایحه‌درمانی هم ارائه می‌شود. رستوران‌های هتل به مسافران تور تایلند صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهند.

هتل هارد راک پاتایا 323 اتاق دارد و در این اتاق‌ها امکانات مختلفی برای مسافران تور پاتایا در نظر گرفته شده‌اند. از این امکانات می‌توان به تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاوصندوق، یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز اشاره کرد. در سرویس‌های بهداشتی، دوش‌های بارانی، حوله، مواد شوینده و سشوار قرار داده شده‌اند. در اتاق‌های هتل هارد راک پاتایا هم مسافران به اینترنت بی‌سیم رایگان دسترسی دارند. تلویزیون‌های پلاسما شبکه‌های ماهواره‌ای و فیلم‌های اجاره‌ای را نمایش می‌دهند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3909

به "هتل هارد راک پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هارد راک پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید