هتل های نزدیک به فرودگاه بین المللی بانکوک

به گزارش دور زمین، همیشه وقتی بحث هتل‌های نزدیک فرودگاه پیش می‌آید، این سوال مطرح می‌شود که اقامت در این هتل‌ها چه قدر به سودتان خواهد بود. در مورد بانکوک توصیه اصلی به مسافران تور تایلند این است که اقامت در دیگر مناطق شهر مانند سوخومویت را هیچگاه از لیستشان حذف نکنند. این منطقه تنها یک ساعت با فرودگاه بانکوک فاصله دارد. البته این مسئله هم وجود دارد که صبح‌ها و در ساعت‌های شلوغی، ترافیک می‌تواند وحشتناک باشد و طی کردن یک مسیر 45 دقیقه‌ای به یک سفر 2 ساعته تبدیل شود. برای آن‌هایی که نمی‌خواهند شانس خود را با ترافیک بانکوک امتحان کنند و دوست دارند نزدیک فرودگاه Suvarnabhumi هتل بگیرند، یک لیست از بهترین‌ها را آماده کرده‌ایم.

هتل های نزدیک به فرودگاه بین المللی بانکوک

تمام این هتل‌ها به اندازه یک سواری 15 دقیقه‌ای با فرودگاه فاصله دارند. تاکسی‌های دارای تاکسی‌متر در فرودگاه بانکوک وجود دارند. انتظار پرداخت حداقل 150 بات به علاوه 50 بات هزینه اضافی برای سوار شدن در فرودگاه را داشته باشید. در آن سو، بسیاری از هتل‌ها خدمات رساندن به فرودگاه و آوردن از آنجا را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند. استفاده از این خدمات گزینه خوبی برای آن‌هایی است که با محیط فرودگاه بانکوک آشنایی چندانی ندارند. قیمت این خدمات متغیر است و می‌تواند از 150 تا 250 بات برای هر مسیر متفاوت باشد.

اقامت در Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport در تور تایلند

در میان تمام هتل‌های این لیست، هتل 4 ستاره Novotel نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه و همچنین گران‌ترین آنها است. هتل Novotel به فاصله 1 دقیقه‌ای پیاده‌روی از فرودگاه قرار دارد. اتوبوس‌های مخصوص هتل 24 ساعت روز مشغول فعالیت هستند و به فواصل تقریبا 10 دقیقه‌ای مسافران تور تایلند را به هتل می‌رسانند. مسافران می‌توانند اقامت‌های روزانه (از 4 ساعت به بالا) و البته اقامت‌های شبانه را ترتیب دهند. برای یک اقامت کوتاه 4 ساعته می‌بایست حدود 3000 بات و برای اقامت یک شبه حدود 5000 بات بپردازید.

اقامت در The Great Residence در تور تایلند

این هتل با تاکسی کمتر از 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. برای اقامت در این هتل 3 ستاره می‌بایست حدود 1000 بات هزینه کنید.

اقامت در Nawarat Resort and Service Apartment در تور تایلند

یک سواری 15 دقیقه‌ای از فرودگاه، شما را به این هتل می‌رساند. قیمت‌ها از 1000 بات شروع می‌شوند. خدمات رساندن به فرودگاه نیز با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد.

اقامت در Queen's Garden Resort در تور تایلند

هتل Queen’s Garden به فاصله تقریبا 10 دقیقه‌ای از فرودگاه Suvarnabhumi قرار دارد. اقامت‌های روزانه و شبانه در این هتل در دسترس هستند و قیمت‌ها از 900 بات شروع می‌شوند. هتل با پرداخت هزینه اضافی شما را از فرودگاه به هتل می‌رساند. برای راحتی مسافران تور تایلند پذیرش هتل 24 ساعت روز کار می‌کند.

اقامت در هتل Thong Ta در تور تایلند

هتل Thong Ta با نام کامل Thong Ta Resort Suvarnabhumi Airport Hotel یا Thong Ta Resort & Spa به فاصله یک سواری 6 دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی بانکوک قرار گرفته است. قیمت‌ها از 800 بات شروع می‌شوند. اگر اصرار دارید نزدیک فرودگاه باشید، این هتل یکی از بهترین انتخاب‌هایتان در تور بانکوک خواهد بود.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3733

به "هتل های نزدیک به فرودگاه بین المللی بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های نزدیک به فرودگاه بین المللی بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید