تور ارزان تایلند: معرفی هتل کومو متروپولیتن در بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل کومو متروپولیتن (Como Metropolitan)

بانکوک، مرکز زیبای کشور تایلند است که مردم بومی به آن عنوان شهر فرشتگان را داده اند. با وجود اینکه این شهر مرکز تجاری تایلند است، حضور گسترده گردشگران باعث رونق این شهر و افزایش امکانات گردشگری آن شده است. این شهر مدرن آسیایی دارای آسمان خراش ها، هتل های لوکس و مراکز خرید پیشرفته و مدرن و فرودگاه بین المللی بسیار مدرنی است و یکی از مقاصد مناسب گردشگری برای خانواده ها به شمار می آید. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با یکی از معروف ترین هتل های بانکوک، یعنی هتل لوکس و 5 ستاره کومو متروپولیتن آشنا کنیم.

تور ارزان تایلند: معرفی هتل کومو متروپولیتن در بانکوک

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

معرفی هتل کومو متروپولیتن

هتل کومو متروپولیتن، از مدرن ترین و لوکس ترین هتل های بانکوک است که با طراحی داخلی بی نظیر و امکانات فراوان اش یکی از محبوب ترین هتل های این شهر به شمار می آید. این هتل در منطقه مرکز مالی بانکوک قرار گرفته است و تنها 50 متر با مرکز شهر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی سوورنابومی 40 دقیقه است.

این هتل در نزدیکی برترین مراکز خرید، برترین فضای باز شهر بانکوک و مکان های تفریحی متعددی قرار گرفته است. یکی از برترین ویژگی های این هتل، این است که در نزدیکی برترین شبکه متروی بانکوک قرار گرفته است و می توانید به وسیله آن به راحتی به مهم ترین و دیدنی ترین جاذبه های این شهر دسترسی پیدا کنید. بعلاوه این هتل در نزدیکی ایستگاه قطار هوایی بانکوک قرار گرفته است.

طراحی داخلی هتل

هتل کومو متروپولیتن، برخلاف بیشتر هتل های تجملی و همتای خودش، در طراحی فضای داخلی، از لوستر های پر زرق و برق و تزیینات چشمگیر استفاده ننموده است. در عوض، کومو متروپولیتن سبک مدرن تری را برای طراحی فضایی با سبک و سیاق و مطابق با سلیقه مشتریان امروزی اش در پیش گرفته است. در این فضا، طراحی مدرن و به روز با هنرهای طراحی سنتی تای، به صورت ترکیبی از طراحی سبک شرقی و غربی آمیخته شده است.

اتاق های هتل

اتاق های این هتل به وسیله کاترین کینگ، طراح معروف سنگاپوری، طراحی و ساخته شده اند. این هتل کوکو متروپولیتن در مجموع 13 سوییت و 171 اتاق دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: اتاق کنفرانس، حمام، تلفن، فکس، ضبط صوت، رادیو، رخت کن، یخچال، تلویزیون کابلی و ویلچر می گردد. بعلاوه تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل شامل اتاق های شهری 26 متری، اتاق های تراس دار 80 متری، اتاق های استودییو ای 45 متری، اتاق های متروپولیتن مخصوص خانواده، 50 متری، سوییت اختصاصی 80 متری، سوییت پنت هوس 150 متری و سوییت کومو 240 متری می گردد.

غذای هتل

رستوران های این هتل از با کیفیت ترین رستوران های تایلندی هستند. این هتل دارای 3 رستوران است که یکی از آن ها، رستوران نام تای است. این رستوران در سال 2017 در بین 50 رستوران برتر دنیا رتبه 28 ام را به دست آورده است و به استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و ادویه جا ت اصیل تایلندی معروف است. رستوران روباز این هتل، در کنار استخر بزرگ هتل به همراه طراحی زیبا و نورپردازی ملایم در آن، فضای بسیار دلنشینی را جهت لذت بردن از غذایتان فراهم نموده است. بعلاوه این هتل شامل بوفه کودک و منوی مخصوص بچه ها و بعلاوه منوی ویژه غذاهای رژیمی نیز می باشد.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات هتل متروپولیتن شامل باشگاه ورزشی، آرایشگاه، خشکشویی، خدمات پزشکی ، فروشگاه، مرکز اجتماعات، استخر روباز و آب گرم، تراس مخصوص حمام آفتاب و خدمات پرستاری کودک می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4747

به "تور ارزان تایلند: معرفی هتل کومو متروپولیتن در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان تایلند: معرفی هتل کومو متروپولیتن در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید