هتل سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی

به گزارش دور زمین، هتل سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی (Sunrise Tropical Resort Krabi)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره‌ای است که به دلیل امکانات و خدمات رفاهی عالی که دارد در تور کرابی برای شما مناسب خواهد بود.

هتل سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی

هتل سان رایز تروپیکال ریزورت به عنوان یکی از هتل های کرابی دارای 40 اتاق مجهز می باشد که برای اقامت مسافران فراهم نموده است. هر واحد اقامتی هتل دارای بالکن اختصاصی است و امکان استفاده از اینترنت وای فای در آن‌ها فراهم شده است. برای افزایش سطح رفاه مهمنان در هر یک از اتاق‌های این هتل گاوصندوق تعبیه شده و یخچال، تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، دمپایی، حوله و سرویس تهیه چای و قهوه از دیگر امکاناتی هستند که این هتل برای گردشگران تور کرابی در نظر گرفته است.

اگر هتل 4 ستاره سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی را برای اقامت انتخاب کردید بخشی از زمان خود را می توانید به شنا در استخر و یا استراحت بر روی صندلی‌های آفتابگیر اختصاص دهید. همچنین امکانات لازم برای فعالیت‌هایی همچون قایقرانی، صخره نوردی، شنا در ساحل و غواصی برای مهمانان تور تایلند فراهم شده است.

در رستوران سان رایز هتل برای وعده های روزانه انواع غذا های تایلندی، آمریکایی و اروپایی طبخ و ارائه می‌شود. در این رستوران مسافران تور تایلند برای شام می توانند از غذا های دریایی نیز استفاده کنند. ساعت سرو صبحانه از ساعت 7 تا 10 صبح می‌باشد.

انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 897

به "هتل سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید