هتل دوآنجیت پوکت

به گزارش دور زمین، هتل دوآنجیت پوکت (Duangjitt Hotel & Resort)، یک هتل 4 ستاره ارزان و مقرون‌به‌صرفه تور پوکت است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل دوآنجیت پوکت

هتل دوآنجیت، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره‌ای است که در ساحل پاتونگ قرار گرفته و یکی از بهترین هتل‌های تور تایلند به شمار می‌رود.

این هتل در بهترین منطقه پوکت که پاتونگ نام دارد، قرار گرفته است. پاتونگ از شلوغ‌ترین قسمتهای پوکت است که به شب‌های زنده خود مشهور می‌باشد، هتل دوآنجیت تقریبا در انتهای پاتونگ قرار دارد که در فضایی بسیار آرام و دیدنی پر از درختان سبک استوایی و منظره کوه و جنگل یک انتخابی عالی برای اقامت در تور پوکت است. در این هتل می‌توانید ظرف مدت 20 دقیقه خود را به مرکز پاتونگ برسانید. فرودگاه بین المللی پوکت نیز 45 دقیقه تا هتل فاصله دارد. 

این هتل در مجموع 193 اتاق دارد که به رده‌های درجه یک، اتاق دولوکس با منظره‌ای رو به استخر، دولوکس رو به باغات سرسبز، اتاق دولوکس گاسالونگ، اتاق دولوکس کوچک، 14 ویلا، 32 سوئیت درجه یک، 4 سوئیت معمولی و 11 سوئیت خانوادگی و دوبلکس تقسیم بندی شده‌اند. تمام این اتاق‌های این هتل زیبا منظره‌ای رو به استخر و باغ دارند. اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه هوا، بالکن اختصاصی، حمام اختصاصی، تلویزیون، ماهواره، گاوصندوق و چای و قهوه ساز می‌باشند.

سالن ورزشی نیز یک منظره عالی رو به باغات زیبای اطراف هتل دارد. عملیات هماهنگی برای تورهای سیاحتی، تبدیل ارز و خشک‌شویی نیز برای مهمانان در دسترس می‌باشد. صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس سرو می‌گردد. 2 رستوران بانبوری و تومتونگ غذاهای تایلندی، آسیایی و بین‌المللی را برای میل کردن دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3828

به "هتل دوآنجیت پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دوآنجیت پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید