هتل ایبیس پوکت پاتونگ

به گزارش دور زمین، هتل ایبیس پوکت پاتونگ یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در بین مسافران تور تایلند است، چرا که در منطقه نسبتا کم سر و صداتر پاتونگ جای گرفته است؛ ولی همچنان با یک پیاده‌روی 10 دقیقه‌ای می‌توان به جاده بانگلا و در کمتر از 5 دقیقه به ساحل رسید. هتل ایبیس پوکت پاتونگ برای تمامی اعضای خانواده اوقاتی خوش را فراهم می‌کند، چرا که یک استخر بزرگ شنا و یک برنامه سرگرمی کامل دارد. می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و اطراف را بگردید یا اتومبیل کرایه کرده و مسافت‌های طولانی‌تری را طی کنید. در اتاق‌های مدرن و شیک هتل استراحت کنید و بعد از آن خود را در مدتی کوتاه به مراکز خرید مهم منطقه برسانید.

هتل ایبیس پوکت پاتونگ

هتل ایبیس پوکت پاتونگ برای مهمانان خود یک استخر روباز و یک استخر بچه‌ها را آماده کرده است. یک رستوران در هتل وجود دارد و اینترنت بی‌سیم و باسیم در مکان‌های عمومی در دسترس مسافران تور تایلند قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز تجارت، اتاق‌های ملاقات و فضایی با 51 متر مربع مساحت برای برگزاری رویدادها اشاره کرد. اطلاعات تور و بلیت، کارکنان چند زبانه و خدمات خشکشویی و لباسشویی از دیگر ویژگی‌های این هتل محبوب در میان مسافران تور پوکت هستند. پارکینگ هتل به رایگان در دسترس است.

هتل ایبیس پوکت پاتونگ 258 اتاق با تهویه مطبوع، گاوصندوق و بطری‌های آب دارد. اتاق‌ها بالکن دارند تلویزیون‌های ال‌سی‌دی موجود در آن‌ها شبکه‌های ماهواره‌ای را نمایش می‌دهند. مهمانان می‌توانند از یخچال‌ها و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز اتاق‌ها استفاده کنند. در سرویس‌های بهداشتی، دوش، مواد شوینده رایگان و سشوار وجود دارد. مسافران تور پوکت می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم داخل اتاق‌ها به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به میز و تلفن اشاره کرد. اتو و میز اتو هم به درخواست مهمانان در اختیارشان قرار داده می‌شود. نظافت اتاق‌ها هر روز به مهمانان پیشنهاد می‌شود.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4015

به "هتل ایبیس پوکت پاتونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایبیس پوکت پاتونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید