هتل هالیدی این سنگاپور آتریوم

به گزارش دور زمین، هتل هالیدی این آتریوم سنگاپور چند قدم آن‌طرف‌تر از رودخانه معروف سنگاپور در قلب شهر قرار گرفته است و انتخابی ایده‌ال برای مسافران تجاری و کسانی است که برای تفریح و خرید به تور سنگاپور آمده‌اند. یک سواری 25 دقیقه‌ای از فرودگاه چانگی شما را به هتل می‌رساند، جایی که تنها چند دقیقه با منطقه تجاری مرکزی و زندگی شبانه پر هیجان مناطق Robertson Quay و Clarke Quay فاصله دارید. وای‌فای پر سرعت رایگان، پارکینگ، مرکز بدنسازی و استخر روباز برای همه مهمانان در دسترس هستند. تمام 512 اتاق هتل هالیدی این آتریوم سنگاپور مدرن و بزرگ هستند و مناظری تماشایی از افق سنگاپور را به مهمانان ارائه می‌دهند. با وجود 2 رستوران بی‌نظیر، یک کافه شیک و زیبا و 13 اتاق برای برگزاری کنفرانس و مراسم ازدواج، هتل هالیدی این آتریوم سنگاپور یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کل شهر است. موقعیت عالی هتل امکان دسترسی راحت به اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر مانند محله چینی‌ها، باغ‌های خلیج و جاده اورچارد را فراهم می‌کند.

هتل هالیدی این سنگاپور آتریوم

هتل هالیدی این سنگاپور آتریوم به مسافران تور سنگاپور یک استخر روباز، یک مرکز بدنسازی 24 ساعته و یک استخر بچه‌ها را ارائه می‌دهد. 2 رستوران به علاوه یک کافی‌شاپ و یک اغذیه‌فروشی در این هتل وجود دارند. مرکز کامپیوتر و وای‌فای و اینترنت باسیم به صورت رایگان در فضاهای عمومی هتل در دسترس هستند. یک مرکز تجارت 24 ساعته، خدمات اتومبیل یا لیموزین و اتاق‌های ملاقات، امکانات تجاری هتل هالیدی این آتریوم سنگاپور هستند. فضای برپایی رویدادها در این هتل حدود 1350 متر مربع مساحت دارد و برای برگزاری مراسمی مانند مراسم ازدواج استفاده می‌شود. تراس، راهنمایی برای تهیه تور و بلیت و کارکنان چند زبانه از دیگر ویژگی‌های هتل هالیدی این آتریوم سنگاپور هستند. استفاده از پارکینگ نیز در این هتل رایگان است. بازسازی کامل هتل هالیدی این آتریوم سنگاپور در سال 2015 به اتمام رسیده است. در بخش‌هایی از این هتل 4 ستاره سنگاپور، امکان سیگار کشیدن وجود دارد. رستوران Atrium در این هتل غذاهای بین‌المللی ارائه می‌دهد. رستوران Xin Cuisine تخصصش در غذاهای چینی است و برای ناهار و شام باز است.

هتل هالیدی این آتریوم سنگاپور 512 اتاق با تهویه مطبوع دارد؛ این اتاق‌ها همچنین به مینی‌بار، گاوصندوق‌های مناسب لپ‌تاپ، منوی بالشت و تلویزیون‌های ال‌سی‌دی با شبکه‌های کابلی مجهز شده‌اند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان یکی، وان عمیق، حوله، دمپایی و مواد شوینده رایگان دارند. مسافران تور سنگاپور می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم و باسیم داخل اتاقها به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. دیگر امکانات موجود در اتاق‌های هتل هالیدی این آتریوم سنگاپور شامل میز، بطری‌های آب نوشیدنی، دستگاه قهوه‌ساز یا چای‌ساز و تلفن هستند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4062

به "هتل هالیدی این سنگاپور آتریوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هالیدی این سنگاپور آتریوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید