نوری به گروه شانس مجدد رفت، گرایی و مردانی حذف شدند

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، مسابقات مقدماتی سه وزن دوم رقابت های کشتی فرنگیقهرمانی دنیا از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار گردید که حسین نوری نماینده کشورمان راهی گروه بازنده های وزن 87 کیلوگرم شد تا رقابت های خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

نوری به گروه شانس مجدد رفت، گرایی و مردانی حذف شدند

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است: در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست در مصاف با شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ژاپن با نتیجه 9 بر یک مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قزاقستانی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت. در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر و ضربه فنی مصطفی محمد از مصر را شکست داد. وی در دور سوم شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر 23 سال دنیا از گرجستان را با نتیجه 4 بر 4 از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل میرجان شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، گرایی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم رامی هیتانیمی از فنلاند را با نتیجه عالی 9 بر صفر شکست داد وی در دور سوم اریک آپس از استونی را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ژان بلنیوک قهرمان دنیا و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور این حریف اوکراینی در دیدار فینال، نوری به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا در این گروه به مصاف برنده دیدار آرتور شاهینیان از ارمنستان و ایویداس استانکویسیوس از لیتوانی می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دیدار رده بندی مقابل اسلام عباس اف از آذربایجان قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1106

به "نوری به گروه شانس مجدد رفت، گرایی و مردانی حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری به گروه شانس مجدد رفت، گرایی و مردانی حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید