نام نویسی بیش از 200 هزار نفر در سامانه سماح

به گزارش دور زمین، مدیر حج و زیارت فارس گفت: تاکنون 201 هزار و 324 متقاضی پیاده روی اربعین از استان فارس در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

نام نویسی بیش از 200 هزار نفر در سامانه سماح

به گزارش از ، علیرضا زینلی مدیرکل حج و زیارت فارس با تاکید بر اینکه برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین باید در سایت سماح ثبت نام شود، گفت: تاکنون 201 هزار و 324 نفر در استان فارس برای شرکت در اربعین حسینی ثبت نام کردند.

او افزود: فارس هم اکنون پس از استان های تهران، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی در رتبه پنجم کشور از لحاظ تعداد ثبت نام کنندگان برای اعزام به پیاده روی کربلا قرار گرفته است.

زینلی ادامه داد: مردم یا به صورت مستقیم به سامانه سماح samah.haj.ir مراجعه و نام نویسی کنند یا از طریق دفاتر مجاز زیارتی که نام و آدرس آن ها در سایت حج و زیارت استان درج شده، اقدام کنند.

او با بیان اینکه 145 دفتر مجاز سازمان حج و زیارت در حال ارائه خدمات به متقاضیان زیارت کربلا هستند، بیان نمود: افراد تنها با پرداخت 25 هزار تومان که شامل هزینه امداد هلال احمر، بیمه و ثبت نام می شود، در این راهپیمایی شرکت کنند.

مدیرکل حج و زیارت فارس هشدار داد: مردم دقت کنند که افراد سودجو از روحیات پاک آن ها سوءاستفاده نکنند و هیچ مبلغی افزون بر 25 هزار تومان مقرر، به بهانه های مختلف پرداخت نکنند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2108

به "نام نویسی بیش از 200 هزار نفر در سامانه سماح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام نویسی بیش از 200 هزار نفر در سامانه سماح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید