لذت بخش ترین مکان ها برای خرید در گوانجو

به گزارش دور زمین، گوانجو بزرگترین و شکوفاترین مرکز تجاری جنوب چین است. با وجود هزاران کارخانه که در اطراف این منطقه وجود دارند، در مدت تور چین می‌توانید محصولات ساخت چین را با تخفیفی خوب تهیه کنید. البته بسیاری از توریست‌ها و بازدیدکنندگان گوانجو تنها به دنبال بهترین تخفیف‌ها نیستند، آنها می‌خواهند در زمان خرید اوقاتی خوش داشته باشند. بنابراین ما در این مطلب چند تا از لذت‌بخش‌ترین مکانهایی که می‌توانید در گوانجو در آنها خرید کنید را برایتان آماده کرده‌ایم.

لذت بخش ترین مکان ها برای خرید در گوانجو

خرید در خیابان پکن در گوانجو در تور چین

  • رتبه در TripAdvisor در سال 2016: مقام اول در میان مکان‌های خرید در گوانجو
  • مناسب برای: گشتن و خرید لباس و سوغاتی در محیطی لذت بخش و خوردن خوراکی و نوشیدنی
  • مکان: چین، گوانجو، 6 کیلومتری غرب شهر جدید Zhujiang، منطقه Yuexiu
  • نحوه دسترسی: خط 6 مترو گوانگجو را سوار شوید و در ایستگاه جاده پکن (北京路) پیاده شوید. خط 1 یا دو مترو را سوار شده و در ایستگاه Gongyuanqian پیاده شوید. از خروجی C بیرون آمده و یک پیاده‌روی کوتاه به اندازه 2 بلوک داشته باشید.

جاده پکن گوانجو، محبوب‌ترین خیابان خرید در میان گردشگران تور چین است. این خیابان تعداد زیادی رستوران دارد و بودن برندهای بین‌المللی زیاد، محیطی خوب برای خرید برای توریستها ایجاد می‌کند. لباس، سوغاتی‌های توریستی و جواهرات بهترین چیزهایی هستند که می‌توانید در این خیابان بخرید ولی به این خاطر که این مکان یک مکان توریستی مهم است، قیمتها بالا بوده و پیدا کردن اجناس با قیمت‌های پایین کمی سخت است. مردم از گشت و گذار در این پیاده‌راه که کلی خوراکی برای خوردن در آن یافت می‌شود لذت می‌برند. در زمان ناهار این خیابان حسابی شلوغ می‌شود. رسیدن به این خیابان با مترو گوانگجو راحت است. ایستگاه مترو در این خیابان شما را مستقیم به آنجا می‌رساند.

خرید در Taikoo در گوانجو در تور چین

  • رتبه در TripAdvisor در سال 2016: مقام سوم در میان مکانهای خرید در گوانجو
  • مناسب برای: لوکس‌ترین و گران‌ترین مکان برای خرید در گوانجو با برندهای لوکس و لوکس‌ترین مجتمع تجاری شهر
  • مکان: چین، گوانجو، حدود 2 کیلومتری جنوب شرق ایستگاه راه‌آهن شرقی گوانجو و حدود 3 کیلومتری شمال Zhujiang
  • نحوه دسترسی: خط 3 مترو گوانگجو را سوار شوید و در ایستگاه شیپای کیائو (石牌桥站) پیاده شوید.

در مدت تور چین می‌توانید در مد روزترین مجتمع تجاری گوانجو و در گران‌ترین و لوکس‌ترین مغازه‌های این شهر، برندهای بین‌المللی لباس، جواهرات و ساعت‌های مچی را پیدا کنید. این مجتمع همچنین با رستوران‌های بین‌المللی لوکس و قیمت بالایش، لوکس‌تر نیز می‌شود. البته در فود کورت می‌توانید غذاهایی با قیمتهای مناسب‌تر پیدا کنید. این مجموعه در همان ساختمانی قرار گرفته است که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو یعنی هتل Mandarin Oriental نیز در آن قرار گرفته است.

خرید در خیابان Shangxiajiu در گوانجو در تور چین

  • رتبه در TripAdvisor در سال 2016: مقام چهارم در میان مکان‌های خرید در گوانجو
  • مناسب برای: بیرون رفتن در شب‌ها و غروب‌ها، پر از غرفه‌های فروش خوراکی، رستوران و کافه. خریدی لذت بخش از تعداد زیادی مغازه
  • مکان: چین، گوانجو، 10 کیلومتر به سمت غرب شهر جدید Zhujiang در منطقه مسکونی Huangsha
  • نحوه دسترسی: خط یک مترو گوانگجو را سوار شوید و در ایستگاه جاده چانگشو (长寿路) پیاده شوید. از خروجی A بیرون آمده و در امتداد جاده Baohua حدود 500 متر پیاده‌روی کنید.

در امتداد این خیابان 1200 متری، صدها مغازه شامل تعداد زیادی مجتمع خرید بزرگ وجود دارد. برندهای داخلی چین از اصلی‌ترین فروشگاه‌های این خیابان هستند. بهترین چیزهایی که می‌توانید در این خیابان در مدت تور چین بخرید لباس (شامل لباس‌های کره‌ای و ژاپنی) و وسایل توریستی هستند. این خیابان گوانجو همچنین برای رستوران‌ها و خوراکی‌فروشی‌های کانتونی‌اش معروف است. به طور کلی بسیار شبیه به جاده پکن است، ولی با این تفاوت که قیمت‌ها در این خیابان پایین‌تر هستند و شاید به همین دلیل است که این خیابان بین مردم محلی گوانجو محبوبیت بیشتری دارد و شلوغ‌تر است. در ضمن در این خیابان می‌توانید نسبت به جاده پکن بیشتر چانه بزنید. توریستهای خارجی کمتری به این خیابان می‌آیند، شاید به این دلیل که از مکان‌های توریستی گوانجو مانند تیانهی، هایژو و پانیو دورتر است. برخلاف بسیاری از خیابان‌های خرید در شهر، مغازه‌های این خیابان تا حدود 11.30 باز هستند. شب‌ها مغازه‌ها با چراغهای رنگارنگ روشن می‌شوند. کل منطقه خرید 10 خیابان اطراف را نیز در بر می‌گیرد. در نواحی بیرونی‌تر قیمت‌ها پایین‌تر هستند.

گشتن در برج‌ها و مجتمع‌های تجاری لوکس شهر جدید Zhujiang در مدت تور چین

  • رتبه در TripAdvisor در سال 2016: مقام چهاردهم در میان مکان‌های خرید در گوانجو
  • مناسب برای: گشت و گذار و لذت بردن از مناظر همراه با امکان خرید محصولات لوکس، دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها
  • مکان: چین، گوانجو، یک کیلومتری شمال برج کانتون و 4 کیلومتری جنوب ایستگاه شرقی گوانگجو
  • نحوه دسترسی: دسترسی به این منطقه تجاری بسیار راحت است. ایستگاه شهر جدید Zhujiang (با نام 珠江新城站) در تقاطع خطوط 3 و 5 مترو گوانگجو قرار دارد. این ایستگاه 3 ایستگاه در جنوب ایستگاه راه‌آهن شرقی گوانجو قرار دارد.

منطقه Zhujiang گوانگجو بهترین مکان در گوانجو برای دیدن جاذبه‌های گردشگری شهر است و چندین مجتمع تجاری لوکس نیز در این منطقه قرار دارند. گران‌ترین منطقه گوانجو در میان برخی از بلندترین ساختمان‌ها و برج‌های دنیا قرار گرفته است. این منطقه بین گردشگران تور چین بسیار محبوب است چرا که بسیاری از جاذبه‌های گردشگری گوانجو به این منطقه خیلی نزدیک هستند و دسترسی به آن نیز بسیار راحت است.

برج مرکز مالی CTF گوانجو جدیدترین جاذبه شهر است که در سال 2016 افتتاح شد و هفتمین برج بلند دنیا است. این سازه غول پیکر رستوران و در بالایش محلی برای تماشای منظره دارد. این سکوی تماشای منظره بلندترین در شهر و دومین در جهان است. در پایین این برج یک مرکز خرید لوکس قرار دارد. برج IFC گوانگجو که در کنار آن قرار دارد در حدود 200 متر با این برج فاصله دارد. IFC از CTF کوچکتر است ولی می‌توانید در مدت تور چین از تماشای منظره شهر از طبقه 99ام و صدم لذت ببرید. یک مجتمع خرید لوکس در زیرزمین این برج وجود دارد و چندین رستوران هم در برج قرار دارند.

Mall of the World گوانجو، مجتمع خرید بزرگی است که در نزدیکی برج IFC قرار گرفته است و این مکان تعداد زیادی رستوران دارد و محلی عالی برای توقف و استراحت است. قیمت‌ها در این مجتمع از CTF و IFC کمتر هستند. در بعد از ظهرها ساختمان‌های این منطقه چراغ‌های خود را روشن می‌کنند. برج کانتون با رنگ‌هایی رنگین‌کمانی و زیبا روشن شده و منظره‌ای خارق‌العاده ایجاد می‌کند. طراحی جالب توجه پل گوانجو که در نزدیکی قرار دارد به زیبایی مناظر اضافه می‌کند. حتی خود میدان نیز روشن می‌شود. اگر از میان میدان عبور کنید می‌بینید که پنل‌های کف میدان تغییر رنگ می‌دهند.

خرید در Teemall در گوانجو در تور چین

  • رتبه در TripAdvisor در سال 2016: مقام هفتم در میان مکانهای خرید در گوانجو
  • مناسب برای: خرید محصولاتی فوق‌العاده متنوع و رده میانی و لوکس با قیمت‌هایی مقرون به صرفه
  • مکان: چین، گوانجو، دو کیلومتری شمال شهر جدید Zhujiang و 3 کیلومتری جنوب ایستگاه شرقی راه‌آهن گوانجو در منطقه Tianhe
  • نحوه دسترسی: خط 1 یا 3 مترو گوانگجو را سوار شده و در ایستگاه جاده غربی تی‌یو (体育西路) پیاده شوید. می‌توانید اتوبوس سوار شده و در ایستگاه تیانهی (天河站) یا مرکز ورزشی (体育中心) پیاده شوید. خط APM مترو گوانگجو را سوار شده و در ایستگاه مرکز ورزش‌ها پیاده شوید.

اندازه بزرگ این مجتمع که یکی از بزرگترین‌ها در کل استان است و مرکزیتش در منطقه تیانهی و دو ایستگاه مترو که دسترسی به آن را فوق‌العاده آسان کرده‌اند باعث شده‌اند این مجتمع تجاری در میان گردشگران تور چین بسیار محبوب باشد. این مجتمع همچنین به خصوص در میان جوانان چینی محبوب است و بسیاری از آنها برای گشت و گذار و تفریح به این نقطه از گوانجو می‌آیند. این مجتمع به شکلی غیر عادی شلوغ است. این مجتمع خرید آن چنان جای ارزانی نیست، ولی قیمت‌هایش نسبت به Taikoo معقولانه‌تر است. برندهای بین‌المللی مانند لاکوست، زارا، H&M و ورساچه در این مجتمع وجود دارند. مرکز کتاب گوانگجو، بزرگترین کتاب فروشی شهر، در این مجتمع قرار دارد. در زیرزمین این مجتمع می‌توانید از تعداد زیادی غذاخوری و رستوران‌هایی با غذاهای بین‌المللی با قیمت‌هایی خوب لذت ببرید.

خرید در China Plaza در گوانجو در تور چین

  • رتبه در TripAdvisor در سال 2016: مقام دهم در میان مکانهای خرید در گوانجو
  • مناسب برای: خرید محصولات خوش‌قیمت از قبیل تلفن‌های همراه، لباس‌های برنددار، محصولات بین‌المللی و تقریبا همه چیز
  • مکان: چین، گوانجو، 6 کیلومتری غرب Zhujiang و حدود 1300 متری شرق جاده پکن
  • نحوه دسترسی: خط یک مترو گوانگجو را سوار شوید و در ایستگاه آرامگاه شهدای انقلاب (烈士陵园) پیاده شوید و از خروجی A بیرون بیایید.

این مجتمع یک مجتمع محبوب و بزرگ برای خریدکنندگانی است که به دنبال محصولات خوش قیمت و با کیفیت هستند. این مجتمع برای خرید اجناس لوکس نیست ولی جایی است که گردشگران تور چین می‌توانند در محیطی تمیز، لذت‌بخش و دارای تهویه مطبوع محصولاتی عالی پیدا کنند. رستوران‌های موجود در این مجتمع می‌تواند خرید شما را لذت‌بخش‌تر کند. بیشتر مغازه‌های این مجتمع با هم رقابت می‌کنند و سعی می‌کنند قیمت‌های خود را پایین نگه دارند. در این بین شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و گشتن در مجتمع بهترین تخفیف‌ها را پیدا کنید.

طبقه چهارم، بین گردشگران خارجی تور چین بسیار محبوب است. در این قسمت می‌توانید تلفن‌های همراه و محصولات دیجیتال را با قیمت‌هایی پایین تهیه کنید. هم برندهای چینی و هم برندهای خارجی مانند نوکیا و سامسونگ در این طبقه یافت می‌شوند. برای خرید در این مجتمع به شما توصیه می‌کنیم برای چیزی که می‌خواهید بخرید زیاد اشتیاق نشان نداده و سریع خرید نکنید. بعضی اوقات می‌توانید با کمی صبر کردن قیمت‌هایی خیلی پایین دریافت کنید. اطراف را خوب بگردید و قیمتها را مقایسه کنید. همچنین به یاد داشته باشید چیزی را که می‌خواهید بخرید را حتما تست کنید و آن را به دقت بررسی کنید.

در مدت تور چین در 9 طبقه China Plaza چه چیزهایی می‌توانید بخرید:

  • طبقه همکف: تعداد زیادی فروشگاه با برندهای بین‌المللی
  • طبقه یک: محصولاتی با برندهای داخلی
  • طبقه دوم: سوپرمارکت و بازی‌های ویدئویی
  • طبقه سوم: لوازم جانبی و لباس‌های مد روز
  • طبقه چهارم: تلفن‌های همراه، محصولات دیجیتال و لوازم جانبی
  • طبقه پنجم: لوازم منزل
  • طبقه ششم: خوراکی، غذا و لباس و لوازم جانبی پوشاک
  • طبقه هفتم: قصر غذا دارای غذاهای چینی، ژاپنی، غذاهای کره جنوبی، اروپایی و آمریکایی
  • طبقه هشتم: سینما و مرکز سلامتی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2927

به "لذت بخش ترین مکان ها برای خرید در گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت بخش ترین مکان ها برای خرید در گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید