مناسبات تجاری و مالی بوشهر با عمان افزایش می یابد

به گزارش دور زمین، رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: با توجه به رابطه خوب بین عمان و ایران و همسایگی این دو کشور مناسبات تجاری و مالی عمان و بوشهر افزایش می یابد.

مناسبات تجاری و مالی بوشهر با عمان افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، علی اکبر شریف پور بوشهری ظهر امروز در نشست با فعالان مالی بوشهر و عمان در این شهر با بیان اینکه بوشهر دارای ظرفیت های مهم مالی و تجاری بالای است گفت: قابلیت های مهمی در حوزه مالی بوشهر وجود دارد که با شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری تحول مهمی در این بخش فراهم می گردد.

وی از حضور هیئت تجاری عمان در بوشهر اطلاع داد و توضیح داد: 22 فعال مالی بازرگانی این کشور در قالب هیئت تجاری با سفر به بوشهر در نشست تخصصی با اعضای اتاق بازرگانی بوشهر زمینه همکاریهای مشترک را مورد آنالیز قراردادند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با بیان اینکه مناسبات تجاری و مالی بوشهر با عمان افزایش می یابد گفت: با توجه به رابطه خوب بین عمان و ایران و همسایگی این دو کشور مناسبات تجاری و مالی عمان و بوشهر افزایش می یابد.

شریف پور بوشهری با بیان اینکه زمینه توسعه مراودات تجاری بین فعالان مالی بوشهر و عمان فراهم است خاطر نشان کرد: فعال مالی بازرگانی عمان ظرفیت های مالی و بازرگانی خوزستان، فارس و بوشهر مورد آنالیز قرار داده اند که با انعقاد تفاهم نامه هایی مناسبات مالی این مناطق با عمان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و مصالح ساختمانی ظرفیت خوبی دارد گفت: با فراهم شدن زمینه صادرات این محصولات رونق فعالیتهای بخش خصوصی استان بوشهر در پی دارد.

رئیس هیئت تجاری کشور عمان نیز با بیان اینکه در سفر به ایران ظرفیت های مالی و تجاری خوزستان، بوشهر و فارس آنالیز شد گفت: در این سفر به این استان ها برداشت مثبتی از ظرفیت های مالی مشاهده شد که مورد آنالیز قرار می گیرد.

حافظ بن ناصر الربیعی اضافه کرد: امیدواریم در نشست با فعالان مالی این استان ها زمینه مناسبی برای توسعه برنامه های مالی و تجاری بین ایران و عمان فراهم کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2067

به "مناسبات تجاری و مالی بوشهر با عمان افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسبات تجاری و مالی بوشهر با عمان افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید