بهترین مقصدها برای کسانی که اولین بار به تور آسیا می روند

به گزارش دور زمین، چند مقصدی در آسیا وجود دارد که برای کسانی که اولین بار به این قاره سفر می‌کنند، نسبت به بقیه مکان‌ها، تجربه راحت‌تری فراهم می‌کنند. با این که تقریبا هر جایی در آسیا برای بازدید جذاب است، اما بعضی از مقصدها می‌توانند برای آن‌هایی که تجربه‌ی کمتری از این قاره دارند چالش‌برانگیزتر و خسته‌کننده‌تر باشند. اگر زیاد به آسیا سفر نکرده‌اید و هنوز به طور کامل برای پیدا کردن راهتان از میان جنگل‌های سوماترا آماده نیستید، این هفت مقصد عالی تور آسیا، مکان‌هایی عالی برای آشنایی با حال و هوای خاص و منحصر به فرد این قاره هستند.

بهترین مقصدها برای کسانی که اولین بار به تور آسیا می روند

رفتن به چیانگ مای در تور تایلند

نه یکی بلکه از چندین جنبه، بانکوک برای کسانی که اولین بار به تور تایلند می‌روند می‌تواند یک شوک حسابی برای حواس پنجگانه‌شان باشد. ترافیک، آلودگی هوا و حال و هوای خاص پایتخت تایلند، زمان برای عادت کردن می‌خواهد. جاده خائو سان، منطقه کوله‌پشتی‌گردهای بانکوک، برای شلوغی و جشن‌های شبانه‌اش معروف است. با این که چیانگ مای نیز به اندازه خودش مشکلات مربوط به ترافیک و آلودگی هوا دارد، اما بسیاری از مسافران، وسعت کم و جاذبه‌های بسیار شهر قدیمی را ترجیح می‌دهند. قیمت‌ها در چیانگ مای نیز از بانکوک و بعضی از جزایر تایلند کمی بهتر هستند. چیانگ مای در تمام تایلند برای غذاهای عالی و محیط دوستانه‌اش، نسبت به شهرهای جنوبی کشور، شهرت فراوانی دارد. و اگر حتی این شهر هم برایتان زیاد بود، می‌توانید به Pai بروید. این شهر دلپذیر قرار گرفته در کوهستان‌ها، تنها 4 ساعت به سمت شمال با چیانگ مای فاصله دارد.

رفتن به کوالالامپور در تور مالزی

کوالالامپور دقیقا پاک‌ترین شهر جنوب شرق آسیا نیست و همچنان بعضی حقه‌های توریستی در این شهر وجود دارد. ولی رفتن به تور مالزی ارزان تمام می‌شود و غذاهای این شهر نیز عالی هستند. ترکیب اقلیت‌های متنوع که در این شهر زندگی می‌کنند، باعث شده شما بتوانید در زمان سفرتان فرهنگ چینی، هندی و مالایی را در یک مکان تجربه کنید. این به این معنی است که شما می‌توانید به راحتی با استفاده از زبان انگلیسی اطراف را بگردید.

رفتن به تور سریلانکا

اگر قصد دارید جنوب آسیا را برای اولین بار تجربه کنید، سریلانکا تجربه فوق‌العاده آرامش‌بخش‌تری نسبت به شبه قاره بسیار بزرگ هند در شمال، برایتان فراهم می‌کند. با این که بخشی از حال و هوای هند به این جزیره رسیده است، اما بدون شک سریلانکا در چشم کسانی که اولین بار به آسیا آمده‌اند خیلی خیلی کمتر، دیوانه‌وار و پر هیاهو به نظر می‌آید. سواحل زیبا در امتداد کل ساحل، فرصتی برای استراحت و دوری از کولومبو شلوغ در اختیارتان قرار می‌دهند و Galle نیز شهری دلپذیر برای گشت و گذار است. سواحل مخفی این کشور مکان‌هایی عالی برای تجربه غواصی سطحی هستند. سریلانکا برای پرنده‌ها و گوناگونی حیات‌وحشش نیز معروف است.

رفتن به تور هنگ کنگ

سال‌هایی که هنگ کنگ در استعمار بریتانیا سپری کرده، باعث شده انگلیسی به شکل گسترده‌ای در این منطقه صحبت شود. بعد از انتقال حاکمیت در سال 1997، هنگ کنگ حالا بخش ویژه اداری و متعلق به چین است. کسانی که اولین بار به تور چین می‌روند متوجه می‌شوند که شروع از هنگ کنگ بسیار راحت‌تر از رفتن به پکن و مواجهه با غافلگیری‌های فرهنگی در سرزمین اصلی چین است.

رفتن به تور بالی در اندونزی

یک دلیلی وجود دارد که بالی در میان 17 هزار جزیره اندونزی بیشترین تعداد گردشگر را به خود جذب می‌کند. علاوه بر پروازهای ارزان به آنجا، زیرساخت‌های توریستی این منطقه نیز عالی هستند. شما می‌توانید از حال و هوای پر از جشن کوتا دور شده و برای لذت بردن از آرامش سواحل به آن سوی جزیره بروید. و همچنان می‌توانید فضای دلپذیر Ubud را تجربه کنید؛ این شهر بعد از این که در فیلم و کتاب پر مخاطب Eat, Love, Pray عنوان شد، محبوبیتی فوق‌العاده بالا پیدا کرد. بالی همچنین یکی از برترین مقصدهای ماه عسل در کل آسیا است.

رفتن به تور سنگاپور

سنگاپور امن، تمیز و راحت است؛ تازه اگر نخواهیم بگوییم که نسبت به دیگر مقصدهای جنوب شرق آسیا به شکل بی‌نقصی تمیزتر است. رسیدن به سنگاپور را نمی‌توان از این آسان‌تر تصور کرد؛ فرودگاه چانگی سنگاپور یکی از بهترین و کارآمدترین فرودگاه‌های جهان است. سیستم عالی حمل و نقل عمومی، گشت و گذار در این شهر/کشور را فوق‌العاده راحت کرده است. وقتی از گم شدن در هزارتوی مال‌های خرید و موزه‌های متعدد خسته شدید، می‌توانید به فضاهای سبز و پارک‌های فراوان این شهر پناه ببرید. برای این که سفرتان حتی آسانتر شود، همه در این کشور به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند. گروه بزرگی از کارگران خارجی در زمان حال حاضر سنگاپور را خانه خود می‌دانند. بدترین چیزی که باید در مورد تور سنگاپور نگرانش باشید، قیمت‌های بسیار بالای این کشور است. غذا البته استثنا است. و در ضمن حتی به فکر آوردن تصادفی اقلام ممنوعه هم به این کشور نیافتید لطفا.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3725

به "بهترین مقصدها برای کسانی که اولین بار به تور آسیا می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقصدها برای کسانی که اولین بار به تور آسیا می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید