معرفی اپلیکیشن Fluid Simulation؛ با استرس خداحافظی کنید!

به گزارش دور زمین، جزو آن دسته افرادی هستید که به راحتی تحت تأثیر شرایط منفی قرار گرفته و استرس می گیرند؟ گاهی اوقات از شدت استرس نمی توانید چشم روی هم بگذارید؟ نمی خواهید از داروهای مسکن و آرام بخش استفاده کنید و در پی راه ساده تری می شد؟ آنچه که در این مطلب قرار است بخوانید، در حقیقت راه حل مشکل شماست. چرا که می خواهیم اپلیکیشنی را با نام Fluid Simulation به شما معرفی کنیم که اگرچه یک اپ ساده است اما می تواند معجزه کند!

معرفی اپلیکیشن Fluid Simulation؛ با استرس خداحافظی کنید!

این روزها شرایط به گونه ای رقم خورده که افراد زیادی به خاطر مشکل استرس و اضطراب، نمی توانند به بهترین شکل ممکن روی کاری که باید به درستی آن را انجام دهند، تمرکز داشته باشند. دلایل زیادی برای وجود چنین مشکلاتی وجود دارد، اما اگر می دانید مشکل شما آن قدری نیست که به پزشک و روان شناس برای حل آن نیاز باشد و در عین حال نمی دانید چطور باید با این قضیه کنار بیایید، پیشنهاد می شود به ابزارهای فناوری شانسی بدهید.

آنچه که فکر می کنیم می تواند به شما در کاهش مقدار استرس و بی حوصلگی کمک کند، یک اپلیکیشن ساده و جالب با نام Fluid Simulation است. توسعه دهنده روسی Pavel Dobryakov، این اپلیکیشن را که در واقع از آن به عنوان یک بازی هم یاد می شود طراحی کرده تا بتواند به کاربران مضطرب کمک کند و واقعاً هم در این زمینه عملکرد موفقی داشته است. این موضوع را نه با ادعای ما بلکه با امتیاز 4.8 در پلی استور و 4.9 در اپ استور و همچنین کاربران میلیونی آن متوجه خواهید شد.

اگر دقت کرده باشید، گاهی اوقات یک سری ویدیو منتشر می شود از کارهایی که انجام دادن آن ها لذت زیادی دارد. مثلا پاک کردن گرد و خاک از روی سطوح صاف، بازی کردن با خمیر اسلایم، رنگ آمیزی یک سطح و بسکمک موارد دیگر که در عین سرگرم کننده بودن، شما را از شرایط استرس زای محیط هم دور می کنند.

ایده خاص و منحصر به فرد طراحان اپلیکیشن Fluid Simulation این بوده که با جلوه های بصری، شما را مجذوب خود کنند. در نتیجه شما در طول تجربه این اپ، غالبا با رنگ ها و حالت های مختلف آن ها سر و کار دارید. کاری که شما انجام می دهید، مشاهده ترکیب شدن رنگ های مجذوب کننده و زیبا با یکدیگر است. تا به حال پخش شدن یک رنگ یا جوهر در آب را دیده اید؟ حال تصور کنید قرار است این رویداد را در نمایشگر گوشی و با جلوه های گرافیکی بی نظیری تماشا کنید؛ آن هم از طریق خودتان.

اما صبر کنید! اگر با خود فکر می کنید که فقط مشاهده یک فرآیند چطور می تواند تأثیری در فرایند کاهش استرس شما داشته باشد، باید بگوییم اپلیکیشن یادشده به گونه ای طراحی شده که حس می کنید خودتان رنگ ها را با یکدیگر ترکیب می کنید؛ حسی به شما القا می شود که گویا در حال حرکت دادن رنگ ها در بستری سیال و روان مثل آب هستید. افکت ها و جلوه های ایجاد شده بعد از پخش رنگ ها به قدری شگفت انگیز هستند که در همان چند دقیقه اول، می توانید آرامش خود را بدست بیاورید. به خصوص اینکه می توانید رنگ ها، کیفیت انیمیشن های بازی و وضوح آن ها، شکل و نحوه حرکت رنگ ها و مواردی از این دست را طبق سلیقه خود تغییر دهید تا بتوانید مجذوب کنندهیت بازی را دوچندان کنید. شاید فکر کنید این ادعا اغراق آمیز است اما فقط کافی است Fluid Simulation را نصب کرده و به درستی این ادعا پی ببرید.

در اپلیکیشن Fluid Simulation، شما با قوانین دروغین سر و کار ندارید. تیم توسعه دهنده تلاش کرده تا جایی که امکان دارد، بازی را طبق قوانین فیزیک طراحی کند. بدین ترتیب حتی اگر با قوانین رنگ ها آشنایی دارید و در عین حال دچار استرس و اضطراب هستید، به شکلی کاملا واقعی می توانید به اعصاب خود مسلط شوید. به خصوص اگر در تنظیمات، کیفیت انیمیشن ها را افزایش دهید.

علاوه بر این ها، این اپلیکیشن یک اپ مخصوص تصویر زمینه هم به شمار میرود که می توانید به لطف آن، از جلوه های دوست داشتنی این اپلیکیشن به عنوان تصویر زمینه گوشی خود هم استفاده کنید تا بتوانید این جلوه های بی نظیر را در صفحه اصلی گوشی، تبلت یا دسکتاپ خود هم داشته باشید.

شاید تنها نکته منفی که در رابطه با این اپلیکیشن وجود دارد این است که از جلوه صوتی پشتیبانی نمی کند. این یعنی اگر بخواهید تمرکز کافی داشته باشید، باید وارد یک محیط آرام شوید و ترکیب رنگ ها را با وجودتان حس کنید که قطعا این موضوع می تواند تأثیر بیشتری روی آرامش شما داشته باشد اما اگر جلوه صوتی هم وجود داشت، به شخصه بیشتر آن را می پسندیدم.

اگر با این همه توضیحات، باز هم فکر می کنید یک اپلیکیشن نمی تواند در آرامش فکر به شما کمک کند، پیشنهاد می شود یک بار هم که شده Fluid Simulation را نصب کرده و به آن این شانس را بدهید که پتانسیل بالای خود را به شما ثابت کند. توجه داشته باشید این بازی به آرامش فکری بچه ها هم کمک زیادی می کند. بنابراین خواندن را متوقف کرده و روی لینک های زیر کلیک کنید تا بتوانید به شگفت انگیزترین شکل ممکن، استرس خود را کنترل کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5780

به "معرفی اپلیکیشن Fluid Simulation؛ با استرس خداحافظی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Fluid Simulation؛ با استرس خداحافظی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید