نحوه ساختن شماره مجازی

به گزارش دور زمین، نحوه ساختن شماره مجازی؛ چگونه شماره مجازی درست کنیم؟

نحوه ساختن شماره مجازی

خبرنگاران| شماره یا سیم کارت مجازی همانند سیم کارت و شماره واقعی شما عمل نموده و به عنوان اطلاعات شخصی شما برای دریافت و ارسال تماس یا پیغامک استفاده می گردد. شماره مجازی برخلاف شماره واقعی هویت فیزیکی و سیم کارت نداشته و به واسطه نرم افزار هایی امکان استفاده از خدمات آن وجود دارد. این نرم افزار ها عموماً تحت وب بوده و یا همانند نرم افزار های پیغام رسان عمل می نمایند.

به همین دلیل برای استفاده از خدمات این شماره های مجازی احتیاجمند اتصال به اینترنت هستیم. معمولاً این برنامه ها شماره هایی رایگان به کاربران ارائه می دهند و برای برقراری تماس هزینه از مشترکین دریافت می نمایند که بسیار کمتر از هزینه های اپراتور های واقعی است. شماره های مجازی رایگان معمولاً موقت بوده و برای ثبت آن شماره و یا تمدید آن باید هزینه ای پرداخت کنید.

حریم خصوصی: همه ما می دانیم که برای استفاده بسیاری از برنامه های پیغام رسان و ثبت نام در آن ها احتیاجمند شماره شخصی شماست. البته این فرآیندی طبیعی و عادیست، چرا که احراز هویت شما از این طریق اجرا شده و دیگر احتیاجی به وارد کردن نام کاربری، رمز عبور، ایمیل و… نیست. استفاده از شماره، سادگی و امنیت را برای کاربران به ارمغان می آورد، اما بسیاری از کاربران دچار مشکلاتی نیز می شوند.

بسیاری از برنامه ها شماره شخصی شما را به کاربران خود نمایش می دهند و این قطعاً چیزیست که شما دوست نخواهید داشت. برای مثال شماره موبایل شما در برنامه وایبر برای رویت دیگران آزاد است و یا درصورتی که شماره فردی در مخاطبین تلگرام شما ذخیره باشد، تلگرام به طرف مقابل نیز شماره شما را نشان خواهد داد. در ضمنً اگر فردی شماره شخصی شما را داشته باشد می تواند به وسیله آن شماره به تمامی اکانت های شبکه های مجازی شما نیز دسترسی داشته باشد. برای مثال با ذخیره کردن شماره دوست خود قادر خواهید بود اکانت تلگرام، تانگو، وایبر، وی چت، فیسبوک، اینستاگرام و… آن فرد را در صورت عضویت مشاهده نمایید.

استفاده از چند اکانت: وقتی شما برای ارتباط با دیگران به اکانتی به غیر از اکانت خود احتیاج داشته باشید می توانید از شماره مجازی رایگان بهره ببرید. برای مثال شما داری کسب و کاری هستید و احتیاج دارید برای پشتیبانی به وسیله شبکه های مجازی، شماره خود را به دیگران دهید و به دلیل شخصی بود شماره خود تمایل به استفاده از شماره مجازی خواهید داشت. همچنین، چون اغلب شماره های مجازی به صورت رایگان ارائه می گردد احتیاج به خرید سیم کارت واقعی و پرداخت هزینه نخواهید داشت.

در این حالت این افراد می توانند شماره شما را مشاهده نمایند به همین علت بعضی از کاربران ترجیح می دهند که حریم خصوصی خود را حفظ نمایند و شماره تلفن خود را در این شبکه های اجتماعی ثبت ننمایند به همین علت از شماره های مجازی استفاده می نمایند.

در صورتی که می خواهید از مخاطبانتان بکاپ بگیرید پست قبلی انزل وب که در خصوص کپی، خروجی و وارد کردن گروهی شماره مخاطبین تلگرام از گوشی و فایل اکسل است را مطالعه بفرمایید. یکی از راه های ایجاد شماره های مجازی رایگان آمریکا، روسیه و.. استفاده از اپلیکیشن هایی مانند Talk2 , Smartcell و ESIAtallk است. نحوه کار این برنامه های به این صورت است که این برنامه ها تعداد نسبتا زیادی شماره تلفن همراه در اختیار خود دارند و آن ها را به صورت اشتراکی به کاربران خود اختصاص می دهند. دریافت تماس و پیغامک در اغلب این نرم افزار ها رایگان است و بعضی افراد از این قابلیت برای ایجاد حساب کاربری در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… استفاده می نمایند.

استفاده از این نرم افزار های ساخت شماره مجازی، نه تنها حریم خصوصی کاربر را حفظ نمی کند، بلکه اجازه دسترسی به حساب تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… را به هزاران نفر دیگر هم می دهد. دلیل این اتفاق این است که تعداد شماره هایی که این برنامه ها ارائه می دهند از تعداد کاربران کمتر است و قطعا ظرف مدت کوتاهی، شخص دیگری به همان شماره ای که چندی پیش شما از آن استفاده کردید، دسترسی پیدا خواهد نمود.

این افراد هم می توانند از نرم افزار های مذکور استفاده نموده، کد فعال سازی تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… را دریافت نمایند و وارد حساب کاربری مرتبط با آن شماره شوند. در نهایت، تلگرام به دلیل امنیت فوق العاده ای که دارد، شماره هایی که به طور مکرر در دستگاه های متعدد استفاده می شوند را می بندد و دیگر اجازه استفاده از این شماره مجازی را به شما نمی دهد. پس در نظر داشته باشید که حساب های کاربری که با این شماره ها ایجاد شوند، احتمالا به زودی هم هک می شوند و هم از کار خواهند افتاد.

آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2

برنامه Talk2 یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی تلگرام است که نسبت به برنامه های دیگر عملکرد بهتری داشته و تقریباً در تمام وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و.. نیز قابل استفاده است.

برای استفاده از برنامه تالک 2 شما باید یک شماره تلفن همراه داشته باشید که بعد از ثبت نام برای شماره مجازی، کد فعال سازی به این شماره ارسال می گردد. بعد از اینکه اکانت شما تایید شد یک شماره مجازی فلیپین به شما اختصاص داده می گردد. این شماره مجازی با 63+ آغاز خواهد شد.

ساخت شماره مجازی رایگان برای اینستاگرام و.. با برنامه Smart Call

نحوه استفاده از برنامه Smart Call مشابه Talk2 است که به شما یک شماره مجازی اندونزی با پیش شماره 62+ می دهد. با وارد شدن به اپلیکیشن Smart Call باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید پس از وارد کردن شماره کد فعال سازی برای شما ارسال می گردد که با وارد کردن این کد فعال سازی داخل برنامه شماره مجازی شما ساخته می گردد. مانند شماره های واقعی شما می توانید از این شماره مجازی در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بهره ببرید.

دریافت شماره مجازی آنلاین برای تلگرام ، اینستاگرام و..

ESIAtalk یکی دیگر از اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی اندونزی با پیش شماره 62+ است. ثبت نام در این برنامه مشابه برنامه های قبل بوده و در سرانجام یک شماره مجازی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. توجه داسته باشید بخش دریافت تماس ESIAtalk نیز برای بعضی گوشی ها غیر فعال است؛ با این حال بخش اصلی، یعنی صندوق ورودی (Inbox) آن بدون هیچ مسئله ای آماده کار خواهد بود و می توانید از آن بهره ببرید.

ساخت شماره مجازی از آمریکا یا سریلانکا توسط Virtual SIM

Virtual SIM اپلیکیشن دیگری است که با استفاده از آن می توانید شماره های مجازی از آمریکا یا سریلانکا با پیش شماره 151+ بسازید. برای ساخت شماره مجازی هم می توانید از شماره تلفن همراه خود بهره ببرید و هم اینکه می توانید از ایمیل تان بهره ببرید. پس از ساخت شماره مجازی به شما تاریخ انقضا نمایش داده می گردد که این تاریخ به این معنا است که شما به مدت تعداد محدودی از روز می توانید از شماره مجازی بهره ببرید و بعد از این تاریخ شماره مجازی شما باز پس گرفته می گردد.

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه TextNow

برای ساخت شماره مجازی رایگان توسط برنامه Textnow ابتدا برنامه را دانلود کنید و با استفاده از اکانت فیس بوک خود مرحله ثبت نام برای شماره مجازی را طی کنید. در مرحله بعد اگر از شما Area cod خواسته شد کدهایی مانند 988 یا 865 را وارد کنید و به مرحله بعد بروید. اکنون در بخش Profile برنامه می توانید شماره مجازی خود را مشاهده کنید

دریافت شماره موبایل مجازی رایگان با Next plus

برای دریافت شماره مجازی ابتدا برنامه Next plus را دانلود و سپس اجرا کنید. در صفحه ای که پیش روی شما است گزینه sign up را انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را اعم از نام، نام خانوادگی، سال تولد، جنسیت و ایمیل خود را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید. پس از ورود در گوشه سمت راست قسمت بالا روی سه خط (تنظیمات) کلیک کنید و گزینه Tap to get your free Next plus number را انتخاب کنید. حالا شهر و کد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و گزینه Get A Custom Number را تپ کنید تا شماره مجازی خود را دریافت کنید.

منبع: فرادید
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4215

به "نحوه ساختن شماره مجازی" امتیاز دهید

1 کاربر به "نحوه ساختن شماره مجازی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ساختن شماره مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید