معبد سوآن داک چیانگ مای تایلند

به گزارش دور زمین، معبد سوآن داک (wat suan dok)، یکی از زیباترین جاذبه‌هایی است که می‌توانید در تور تایلند در شهر زیبای چیانگ مای به بازدید آن بروید. این معبد با معماری جالبی که دارد یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌رود.

معبد سوآن داک چیانگ مای تایلند

سوآن داک از باشکوه‌ترین معابد شهر چیانگ مای برای بازدید است. این معبد بسیار قدیمی معماری ویژه‌ای دارد که باعث جذب هر چه بیشتر گردشگران تور تایلند شده است. سوآن داک در خیابان سوتب و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای قرار دارد. سوآن دوک از مجسمه‌ها و نقاشی‌های زیبایی تشکیل شده که فضای آرام بخشی دارد. دعا و عبادت کاهنان بودایی این معبد نیز برای گردشگرانی که از نقاط مختلف جهان به چیانگ مای سفر کرده‌اند، جذاب است. این معبد ویژگی‌هایی دارد که در سایر مکان ها و معابد این کشور نمی‌توانید مانند آن را مشاهده نمایید.

مهمترین خصوصیات این معبد، سالن نمازگزاری کاهنان بودایی آن است. از ویژگی‌های دیگر این معبد می‌توان به طراحی مناره‌های آن اشاره کرد که بسیار زیبا و دیدنی هستند. در این مناره‌ها آثار مقدس بوداها قرار دارند. مناره اصلی به رنگ طلا و بقیه آن ها سفید رنگ هستند. علاوه بر مناره ها، می توان از نقش های دیواری برجسته این معبد نیز به عنوان جاذبه توریستی یاد کرد. از معبد سوآن داک، می‌توان مکان‌های دیگر شهر چیانگ مای تایلند را مشاهده کنید. جالب است بدانید که گردشگران تور تایلند نیز می توانند اطلاعات کامل از این مذهب و این معبد را به صورت مستقیم از خود راهبان و کاهنان پرسش کنند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3890

به "معبد سوآن داک چیانگ مای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبد سوآن داک چیانگ مای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید