برترین هتل های مقرون به صرفه تایلند

به گزارش دور زمین، اگر قصد سفر به تایلند را دارید و می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، برای شما لیستی از هتل های مقرون به صرفه تایلند در چیانگ مای را فراهم کردیم که باعث می گردد هزینه های سفرتان کاهش پیدا کند. این هتل ها و اقامتگاه ها کوچک و تمیز هستند و مناسب کسانی هستند که در پی اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه می گردند. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.بلیط هواپیما به تایلند

برترین هتل های مقرون به صرفه تایلند

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

هتل های مقرون به صرفه تایلند ؛ بوتیک هتل بانک

بوتیک هتل بانک در چیانگ مای یکی از هتل های مقرون به صرفه تایلند است. این هتل اتاق هایی با سقف کوتاه یا اتاق های زیر شیروانی برای مسافران فراهم می نماید. این اقامتگاه به رستوران ها و جاذبه های گردشگری نزدیک است. هتل بانک در خارج از اولد تاون قرار گرفته است.

خانه گیاهخواری گرین تایگر

اگر در پی مکانی پر از آرامش بوده و از هواداران گیاهخواری هستید، اقامتگاه گرین تایگر مکانی ایده آل برای شماست. اتاق های این اقامتگاه دارای حمام و کمد هستند و می توانید وسایل با ارزش خود را در کمدها نگهداری و در آن را قفل کنید. گرین تایگر دارای یک استخر کوچک و یک کافه مخصوص گیاهخواران هم هست.

مهمان خانه پاکیانی

مهمان خانه پاکیانی در نزدیکی معبد وات در چیانگ مای قرار گرفته است. این مهمان خانه، اقامتگاهی مقرون به صرفه قیمت بوده و برای سفرهای بلند و کوتاه مدت مناسب است. می توانید اتاقی رو به کوه های دوی سوتپ انتخاب نموده و از زیبایی این شهر قدیمی لذت ببرید. پاکیانی بعلاوه دارای تعدای رستوران محلی با غذاهای خوشمزه و سالم است که تنها چند قدم با این مهمان خانه فاصله دارند.

پاز هاستل

اقامتگاه پاز هاستل در محله مدرن و زیبای Nimmanhaemin در چیانگ مای قرار گرفته است. در نزدیکی این اقامتگاه کافه ها و بوتیک های زیادی وجود دارد. این هاستل مدرن و راحت بوده و دارای بالکن هایی رو به کوه های سوتپ است.

مهمان خانه سانتیتام

مهمان خانه سانتیتام در محله ای به همین نام که محله ای با حال و هوای سنتی تایلندی است قرار گرفته است. چه قصد اقامت بلند مدت داشته باشید چه اقامت کوتاه مدت، این جا مکان ایده آلی برای شما خواهد بود و حس دوست داشتنی خانه را به ساکنینی که از خانه شان دور هستند می بخشد. خانه های چوبی به زیبایی تزئین شده و در یک باغ سرسبز قرار گرفته اند. در این اقامتگاه می توانید باشگاه های کوچک یوگا را هم پیدا کنید و از غذاهای تایلندی بخورید.

گالری 24، کافه هنری

مهمان خانه گالری 24، کافه هنربا وجود اینکه یکی از هتل های مقرون به صرفه تایلند به تعداد می رود، مکانی بسیار خوب و ایده آل برای کسانی است که در پی خدمات خوب در اقامتگاه های مقرون به صرفه هستند. این اقامتگاه اتاق های خصوصی و صبحانه خیلی خوب فراهم می نمایند. یخچال و مایکروویو در هال قرار گرفته است. به علاوه داخل هتل یک کافه کوچک هم هست که مکانی مناسب برای استراحت و دیدار با افراد نو است. از آنجایی که این اقامتگاه دسترسی خیلی خوبی به مکان های مختلف دارد، به یک اقامتگاه محبوب تبدیل شده است.

اقامتگاه کست

اقامتگاه کست در اولد تاون واقع شده است. اتاق های تمیز و اتاق های خصوصی از ویژگی های این اقامتگاه هستند. هر روز صبح، صبحانه تایلندی به همراه آبمیوه، چای و قهوه سرو می گردد. یکی دیگر از ویژگی های این اقامتگاه بالکن هایی است که رو به محله ای زیبا و سرسبز قرار گرفته اند.

مترجم: طناز قربانی

برای رزرو هتل خارجی به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4511

به "برترین هتل های مقرون به صرفه تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های مقرون به صرفه تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید