معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی طی چند روز آینده منصوب می گردد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده شامگاه روز سه شنبه در نشست با رسانه ها و اصحاب مطبوعات در اراک، گفت: رشد و توسعه رسانه های استان مرکزی باید مورد توجه اهل رسانه و مسئولان قرار بگیرد چرا که رشد رسانه در جامعه موجب توسعه پایدار است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی طی چند روز آینده منصوب می گردد

استاندار مرکزی ادامه داد: دوران سختی را جامعه رسانه می گذرانند. این موضوع را کاملا درک می کنم و ادامه کار در این شرایط هم اهمیت دارد و قابل احترام و قدردانی است. اما با همه سختی ها اهل رسانه همچنان به وظایف خطیر و پیامبر گونه خود ادامه می دهند.

وی اضافه نمود: شرایط برای جامعه رسانه در کشور بسیار سخت است و اهل رسانه در این اوضاع و شرایط روزگار را به سختی می گذراند. آقازاده بیان داشت: در چنین شرایطی، تمامی مسئولان و دستگاه ها دست به دست هم بدهند، شاید روزنه ای نسبت به هم اکنون ایجاد گردد که بتوانیم جامعه رسانه را از این گذرگاه سخت شرایط اقتصادی کشور عبور دهیم.

استاندار استان مرکزی گفت: البته جامعه رسانه هم یاری نمایند تا مسائلشان را بتوانیم مدیریت کنیم. مدیریت از این لحاظ که یاری کنیم تا این مسیر که به سختی دارد پیش می رود هموار گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه این نشست ضمن پاسخ به سوالاتی که از سوی خبرنگاران مطرح شد بیان داشت: استان مرکزی در حوزه امنیت و آرامش در میان دیگر استان های کشور شرایط خوبی را دارد و در این ارتباط رسانه ها نیز با پوشش اخبار سهم بزرگی دارند.

آقازاده گفت: آمارها و ارقام و موضوع صادرات نشان دهنده این است که شرایط اقتصادی سال جاری در استان نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

وی بیان داشت: در حوزه سیاسی و احزاب نیز تثبیت سیاسی در ارزیابی نسبت به سال گذشته بهتر شده و ما برای همه احزاب رسمی استان احترام قائل هستیم و همه گرایش های سیاسی که در استان فعالیت اجرایی دارند برای من محترم هستند. تاسیس خانه احزاب در استان نشان دهنده اهمیت موضوع است.

آقازاده در مورد موضوع حل مشکل کارخانه هپکوی اراک نیز، گفت: موضوع حل مشکل کارخانه هپکوی اراک و حرکت چرخ های فراوری در این کارخانه یک عزم دسته جمعی احتیاج داشت و هیچ کس فکر نمی کرد هپکو به این زودی چرخ های فراوریش به حرکت در آید و این نتیجه کوشش و پیگیری همه مسئولان استان است.

وی توضیح داد: به اعتقاد من خصوصی سازی در کشور و به تبع آن در استان مرکزی موفق نبوده، البته اصل 44 اگر به درستی اجرا گردد می تواند در رونق اقتصاد موثر باشد اما متاسفانه این اصل تاکنون به درستی اجرا نشده و به اقتصاد ضربه زده است.

استاندار استان مرکزی گفت: این روزها متاسفانه فضای مجازی بدون نظارت در کشور و استان فاجعه به وجود آورده است، این فضای مجازی مثل شمشیر دو دم عمل می نماید.

آقازاده بیان داشت: در استان شایع شده که برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی آماده می شوم. ضمن تکذیب این شایعات اعلام می کنم که هیچگونه تصمیمی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارم. تا زمانی که حکم من به عنوان استاندار در این استان باشد همچنان در خدمت مردم هستم و اینکه من می خواهم در انتخابات شورای اسلامی کاندیدا شوم، شایعه ای بیش نیست.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: آب آشامیدنی و مورداحتیاج شهرک امیرکبیر اراک تامین شده است و از جمله مسائل این منطقه آب مورد احتیاج بود که با کوشش دستگاه مرتبط و پیگیری ها برطرف شد.

آقازاده گفت: سازو کار برای جذب سرمایه گذاری در استان مرکزی مهیا است. اما موضوع تحریم ها و برخی از مسائل غیر مترقبه بر اثر همین تحریم ها قدری جذب سرمایه گذاری در استان را با مشکل روبه رو نموده که در این ارتباط نیز به دنبال راهکار اساسی هستیم.

وی همچنین در مورد پروژه کتابخانه مرکزی در اراک گفت: پروژه کتابخانه مرکزی در استان پروژه بزرگی است با پیشرفت 35 درصد که برای ادامه آن سال جاری اعتبار در نظر گرفته شده، اگرچه رقم کمی است ولی ادامه تکمیل این پروژه مجددا شروع می گردد.

آقازاده در مورد گزینش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی توضیح داد: در مورد گزینش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، اولویت گزینش بومی است البته از بدنه وزارت کشور، حال اگر چنین فردی در استان نبود، اگر کسی هم از بیرون استان بیاید حتما بایداز بدنه وزارت کشور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1367

به "معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی طی چند روز آینده منصوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی طی چند روز آینده منصوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید