مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

به گزارش دور زمین، مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا (Central Festival Shopping Mall Pattaya)، یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین جاذبه‌های تور پاتایا برای خرید به شمار می‌رود. در این مقاله شما را بیشتر با این مرکز خرید آشنا خواهیم کرد.

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا، بزرگ ترین مرکز خرید ساحلی در آسیاست در سال 2009 میلادی به بهره برداری رسیده و در نزدیکی هتل هیلتون که از مشهورترین هتل‌های تور پاتایا است، قرار دارد.

Central Festival Shopping Mall Pattaya از دید گردشگران تور پاتایا یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌رود که در 7 طبقه ساخته شده است و نمای شیشه‌ای و چشم انداز پانورامیکی است که از  سواحل پاتایا ارائه شده است که بر جذابیت آن افزوده است. در بخش جلویی مرکز خرید نیز فواره‌های آب‌نما و فضای سبز زیبایی به همراه رستوران های فست فود موجود است.

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا از محبوب‌ترین جاذبه‌ها در بین گردشگران تور تایلند و مردم محلی است. این جاذبه مکانی عالی برای علاقه‌مندان به مد، اجناس اورجینال و برندهای معروفی همچون کالوین کلین، زارا، آرمانی و اسپریت می‌باشد. در سنترال فستیوال برای بازدیدکنندگانی که با اتومبیل شخصی به این مرکز مراجعه کرده، پارکینگ در نظر گرفته است.

در این مجتمع ساحلی علاوه بر مغازه های لباس فروشی و اجناس برند، فروشگاه‌هایی برای عرضه تجهیزات الکترونیکی و تکنولوژیکی مانند کامپیوتر، دوربین عکاسی، موبایل و تجهیزات جانبی وجود دارد. در این مرکز برای رفاه حال مهمانان خود چندین سینما، سالن بولینگ، خانه اشباح و مجموعه بازی‌های ماشینی کودکان مانند دستگاه بازی ماریو در نظر گرفته شده است. برای سرو غذا نیز در هنگام گرسنگی، رستوران‌های متعددی با طیف گسترده‌ای از غذاهای ژاپنی، هندی، تایلندی و روسی در مرکز خرید ساحلی سنترال فستیوال آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان گرامی هستند.

ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح آغاز شده و تا ساعت 23 به فعالیلت می‌پردازد. برخی از غرفه ها و رستوران‌های اطراف این مرکز خرید تا ساعت 2 بامداد به مشتریان خود سرویس دهی می‌کنند.

 در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این مرکز خرید مشهور را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

آدرس مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

 333/99Moo 9, Banglamung, Pattaya, Chonburi 20260, Thailand

وب سایت مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا

www.centralfestival.co.th

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3872

به "مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید