مرز را باز نمایند رقصنده را جلو می اندازیم، نه فقط ما بلکه همه معطلیم!

به گزارش دور زمین، کارگردان فیلم رقصنده گفت: نزدیک به 80 درصد از رقصنده فیلمبرداری شده اما 20 درصد باقی مانده که مربوط به خارج از کشور است، معطل مانده و با این شرایط کرونا نمی توانیم روی زمان مشخصی تمرکز کنیم.

مرز را باز نمایند رقصنده را جلو می اندازیم، نه فقط ما بلکه همه معطلیم!

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، فرایند فراوری فیلم های سینمایی با وجود محدودیت های ناشی از کرونا ادامه دارد و در این بین بعضی فیلمسازان به ساخت فیلم هایشان ادامه می دهند بلکه بتوانند این آثار را در جشنواره های احتمالی یا رونق سینماها به اکران درآورند.

هرچند فعلا کرونا همه پروژه های داخلی را درگیر نموده و بعضی فیلم ها که باید قصه های شان را به خارج از کشور نیز ببرند، سختی بیشتری را تحمل می نمایند.

20 درصد از قصه معطل بازگشایی مرزهاست

رقصنده تازه ترین پروژه سینمایی بهمن گودرزی، از جمله این محصولات سینمایی است؛ گودرزی درباره شرایط فراوری این فیلم کمدی که از 20 تیر کلید خورده است به خبرنگار خبرنگاران گفت: ما فیلم را ابتدا در ایران و در همین تهران کلید زدیم و اتفاقا بخش عمده فیلم که قصه اش در کشور می گذرد را جلوی دوربین برده و همه سکانس های داخلی را ضبط نموده ایم.

وی اضافه کرد: نزدیک به 80 درصد از رقصنده فیلمبرداری شده اما 20 درصد باقی مانده که مربوط به خارج از کشور است، معطل مانده و با این شرایط کرونا نمی توانیم روی زمان مشخصی تمرکز کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: ما باید بخش های خارجی که سکانس های محدودی هم هستند را در هنگ کنگ جلوی دوربین ببریم. مجوز را گرفته ایم ولی چون مرزها به خاطر کرونا بسته شده، ما نیز معطل مانده ایم.

باید فیلم را می ساختیم وگرنه همه بلاتکلیفیم

این کارگردان با تأکید بر اینکه این بلاتکلیفی متوجه همه است، درباره چرایی فیلمسازی در این بازه زمانی گفت: برای ساخت رقصنده از قبل برنامه ریزی نموده بودیم و به قولی مثل جنازه ای می ماند که روی زمین مانده بود و باید به پایان می رسید.

لازم به ذکر است؛ رقصنده با نام ایرانی قاتل برسولی فیلم کمدی است که تهیه نمایندگی آن را مرتضی شایسته برعهده دارد و با مشارکت کمپانی p.s.f فراوری می گردد. همچنین فیلم به موضوع پناهندگی می پردازد.

امین حیایی، امیر جعفری، امیرحسین رستمی، مرتضی رحیمی و ریحانه پارسا از بازیگرانی هستند که در این پروژه ایفای نقش نموده اند.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3210

به "مرز را باز نمایند رقصنده را جلو می اندازیم، نه فقط ما بلکه همه معطلیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرز را باز نمایند رقصنده را جلو می اندازیم، نه فقط ما بلکه همه معطلیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید