مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند

به گزارش دور زمین، مراکز خرید پاتایا در تایلند بسیار محبوب هستند، آنقدر که گردشگران روزها در سواحل وقتشان را گذرانده و شبها در سطح شهر گشت میزنند که بازارهایی موسوم به بازارهای شبانه در این شهر شکل گرفته است که در واقع مراکز خریدی سرپوشیده با غرفه های مختلف است و البته به علاوه کلی مرکز خرید مدرن دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند

در پاتایا بازارچه های فراوانی از سنتی گرفته تا مدرن برای گردشگران تور پاتایا فراهم آورده شده است. شهر ساحلی پایاتا تایلند، علاوه بر جاذبه های گردشگری که دارد مراکز خرید متنوعی دارد هرچند این مراکز به اندازه مراکز خرید شهر بانکوک نیست ولی در این مراکز کلیه کالاهای مورد نیاز از سوغاتی کشور تایلند گرفته تا غذا و پوشاک نیز در آن جا وجود دارد. حتی در این مراکز کالاهای برند های معتبر نیز یافت می شود و نکته قابل توجه، وجود قیمت های مناسب در این مراکز خرید است. در ادامه مراکز خرید پاتایا و پاساژهای پاتایا را برایتان معرفی می کنیم.

مرکز فستیوال پاتایا (Central Festival Pattaya)

در پاتایا جنوبی و در جاده ساحلی کشور تایلند واقع شده است و انتخابی عالی برای خرید در پاتایا ست. ساعت کاری این مرکز از 11 صبح شروع و تا 11 شب ادامه دارد .این مرکز بزرگ درسال2009شروع به فعالیت کرده است و 300 نمایندگی از برندهای مشهور در زمینه پوشاک در این مرکز بزرگ قرار دارد ولی نکته مهم این است که در این مرکز بزرگ تنها پوشاک وجود ندارد بلکه زیورالات و وسایل برقی و... نیز وجود دارد. در این مرکز رستوران های متنوعی وجود دارد که غذاهای متنوعی از از کشورهای متعدد از جمله ایتالیا و خاورمیانه و ... وجود دارد. همچنین مکان های متنوعی برای تفریح و سرگرمی نیز در این مکان وجود دارد.

مرکز خرید Central Festival Pattaya Beach در سال 2009 افتتاح شد و از آن زمان به یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر بدل شده است. این ساختمان بلندترین ساختمان کناره ساحل است که با دارا بودن بیش از 300 مغازه و فروشگاه به مرکز خرید اصلی پاتایا تبدیل شده است. خود مرکز خرید شامل 313 مغازه است و هفت طبقه دارد. باقی ساختمان متعلق به هتل هیلتون پاتایا است. در کنار فروشگاه‌های همیشگی مراکز سنترال فستیوال در تمام تایلند (شامل سوپرمارکت‌های نام‌آشنا، فروشگاه‌های چندبخشی و فود کورت)، در اینجا نام‌هایی مانند زارا، کلوین کلین و North Face را هم می‌بینید. تعداد زیادی فروشگاه لوازم الکترونیکی و در طبقات بالایی ساختمان، تعداد زیادی رستوران وجود دارد. در بالاترین طبقه یک مجموعه سینمایی 10 پرده‌ای و سالن بولینگ با 16 خط وجود دارد.

بسیاری از برندهای مشهور از قبیل Calvin Klein، H&M، Spencer، Nautica و Zara، در این مرکز خرید شعبه دارند. همچنین فروشگاه‌های مواد غذایی زیادی در این مرکز خرید وجود دارد: فود کورت مرکزی(Central Food Court) در طبقه پایین و Oishi Ramen در طبقه بالا، رستوران ایتالیایی، رستوران خاورمیانه و رستوران غذاهای غربی نیز در طبقات میانی وجود دارند. فروشگاه‌های لوازم الکتریکی از جمله: PowerBuy، Canon و Samsung نیز در این ساختمان وجود دارد، درحالی که فروشگاه مرکزی در انتهای گذرگاه دوم، پنج طبقه از ساختمان را به خود اختصاص داده است. با وجود سینما و باشگاه بولینگ، مرکز خرید CentralFestival یکی از نقاط اصلی وقایع اجتماعی شهر و بهشتی برای خریداران کالا به حساب می‌آید.

  • واقع در خیابان Road Beach ساعت کاری: 11:00 تا 23:00

مرکز خرید رویال گاردن  پلازا پاتایا (Royal Garden Plaza Pattaya)

این مرکز خرید در پاتایای جنوبی، جاده ساحلی کشور تایلند قرار گرفته و یکی از بهترین مراکز خرید پاتایا و پاساژهای پاتایا ست. ساعت کاری در این مرکز هم از 10:30 صبح تا 11 شب می باشد. این مرکز خرید همچون مرکز خرید فیستوال شهرت فراوانی دارد و یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید در پاتایا ست. این مرکز خرید دارای 3 طبقه می باشد که در ان تمام وسایل مورد نیاز ازجمله زیورالات و... نیز وجود دارد.

با وجود هواپیمای قرمزی که تا نیمه در ساختمان فرو رفته و یک بالن سفید و زرد که بالای سقف آن قرار دارد، مرکز خرید رویال گاردن پلازا به یکی از متفاوت‌ترین ساختمان‌های پاتایا تبدیل شده است. در داخل شما با گستره متنوعی از فروشگاه‌های برندهای مشهور مانند لیوایس، کانورس، Von Dutch و خیلی‌های دیگر روبه‌رو خواهید شد. سمت جاده ساحلی این مرکز خرید، با رستوران‌های فست‌فود پر شده است، در نتیجه این مرکز خرید مکانی عالی برای خوردن غذا در تور پاتایا قبل از یک پیاده‌روی کوتاه تا ورودی واکینگ استریت خواهد بود. مرکز خرید رویال گاردن پلازا به هتل AVANI متصل شده و بیشتر فضای طبقه بالایی آن را موزه ریپلی اشغال کرده است. این مرکز خرید برای مسافران تور تایلند، مکانی خیلی بیشتر از تنها جایی برای خرید است.

این مرکز خرید عریض‌ترین و وسیع‌ترین مرکز خرید در پاتایا است و در تمامی انتهای جنوبی خیابان Beach Road امتداد دارد. یکی از نکات برجسته این مرکز خرید وجود دکور هواپیمایی قرمز رنگ است که در بالای سر در ورودی واقع در خیابان دوم به نظر می‌آید با دیوار برخورد کرده و در آن گیر افتاده است و یک بالن زرد رنگ از سقف بیرون زده است. این بالن متعلق به موزه Ripley’s Believe It or Not! است که یک طبقه کامل را به خود اختصاص داده است. در سه طبقه دیگر این مجتمع مغازه‌های برندهای معروفی از قبیل Levi’s، Esprit، Von Dutch و Converse وجود دارد. علاوه بر این مغازه‌های فروش سوغاتی، جواهرات، ملزومات ساحلی، لوازم الکتریکی و غذاخوری‌ها و رستوران‌های زیادی در این مرکز خرید وجود دارد.

  • در جنوب پاتایا، ساعت کاری: 10:30 تا 23:00

بازار شبانه خیابانی تپرازیت (Thepprasit Road)

این بازار شبانه در خیابان تپرازیت، جومتین قرار گرفته و ساعت کاری آن 17 شب تا 11 شب است. یکی از بازارچه های محلی می باشد که آخر هفته ها برگزار می شود و در این بازارچه اقلام متنوعی عرضه می شود که قیمت مناسبی نیز برخوردار است. همچنین در این مکان می توان کالاهای برند های را معروف نیز پیدا کرد.

یکی از بزرگترین و مسلما محبوب‌ترین بازارهای محلی پاتایا که هر آخر هفته توجه تمامی افراد بومی و گردشگران را به خود جلب می‌کند، همین بازار است که گاهی با نام Kankheha Thepprasit Market شناخته می‌شود. در این بازار مجموعه‌ای از لباس‌ها، زیورآلات، اکسسوری‌های تلفن همراه، لوازم آرایشی، اسباب‌بازی، گجت‌ها، سوغاتی و مواد غذایی تایلندی به چشم می‌خورد. همانطور که از یک بازار خیابانی انتظار می‌رود اکثر اجناس موجود در این بازار نیز کپی هستند، مخصوصا CD و DVDها، اما با این حال همچنان اجناس غیر برند با قیمت‌های بسیار خوب و ارزان را می‌توان در این بازار یافت.

  • واقع در منطقه ساحلی جامتین، ساعت کاری: 17:00 تا 23:00

بازار شبانه پاتایا (Pattaya Night Bazaar)

این بازار شبانه در خیابان شماره 2 پاتایا، پاتایای جنوبی قرار گرفته. ساعت کاری آن 8صبح تا 11شب می باشد.این بازارچه یکی از مراکز پرطرفدار در بین گردشگران است که در این بازارچه کالاهای متنوعی وجود دارد.که قیمت آن ها نیز بسیار مناسب است.

این بازار که قبلا مثل تمامی بازارها مجموعه‌ای از مغازه‌هایی بود که همگی به ردیف زیر یک سقف آهنی قدیمی قرار داشتند، اکنون به مجموعه‌ای از فروشگاه‌های مسقف همراه با سیستم تهویه هوا تبدیل شده که دارای اجناس فوق‌العاده‌ای به ویژه برای گردشگران است. این بازار به "بازار ساخت تایلند" (Made in Thailand Market) معروف است و مغازه‌های درون بازار همه چیز می‌فروشند: از لباس‌های تخفیف خورده و ارزان گرفته تا اکسسوری موبایل و گجت‌ها الکتریکی کوچک. در این بازار هر چیزی می‌توانید پیدا کنید، از جمله مغازه‌های خیاطی و فروش چمدان. ممکن است قیمت‌های کمی از آنچه انتظار دارید بالاتر باشند، اما مسلما قدم زدن میان مغازه‌های گوناگون در هوایی خنک و در محیطی دارای سیستم تهویه هوا ارزش این قیمت‌ها را دارد.

  • واقع در جنوب پاتایا، ساعت کاری: 08:00 تا 23:00

بازارچه شناور پاتایا (Pattaya Floating Market)

این بازارچه در ساحل جومتین وجود دارد و ساعت کاری آن هم از ساعت 10صبح شروع و تا 11شب ادامه دارد. این بازار یکی از جاذبه های گردشگری کشور تایلند محسوب می شود و یکی از زیبایی های این بازارچه این است که بازارچه های آن مانند قایق بروی آب شناور هستن و نکته مهم تر آن این است که اجناس بسیار با کیفیتی دارد. نکته جالب دیگر آن این است که از این قایق ها نیز میتوان برای گشتن در بین روستاها و خوردن غذاهای محلی آن جا استفاده کرد. بنابراین برای خرید در پاتایا تایلند، کمی از پاساژهای پاتایا تایلند بیرون آمده و مهمان این بازارچه شناور باشید.

این مرکز خرید مجموعه‌ای از موزه‌، نمایش‌های زنده و مرکز خرید است که علاوه بر این‌که یکی از جاذبه‌های گردشگری تور پاتایا به حساب می‌آید، مکان بسیار مناسبی برای خرید سوغاتی است. این مجموعه، بازسازی از بازارهای شناور محبوب بانکوک است، اما نسبت به آن‌ها به مراتب امن‌تر بوده و دارای مجموعه‌ای با کیفیت از لباس، صنایع دستی، کارهای هنری و جواهرات می‌باشد. علاوه بر این می‌توانید در دهکده کوچک نزدیک بازار با قایق گشتی بزنید و برخی نمایش‌ها و نمادهای فرهنگی را مشاهده کرده یا در رستورانی غذا بخورید.

  • در منطقه ساحلی جامتین ، ساعت کاری: 10:00 تا 23:00

مرکز خرید اتلت (Outlet Mall Pattaya)

این مرکز خرید در جومتین قرار دارد و همه روزه از ساعت 10صبح تا 10شب پذیرای تمامی افراد می باشد و یکی از بهترین پاساژهای پاتایا تایلند. قیمت ها در این مرکز خرید بسیار پایین بوده به طوری که میتوان اجناس برند های معروف در 70درصد زیر قیمت تهیه کرد. در این مرکز رستوران های بسیاری با قیمت مناسب وجود دارد که غذاهای متنوع تایلندی را برای مشتریان خود آماده می کند. می‌توان بسیاری از غذاهای رستوران‌های معروف تایلندی را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و صرف کرد.

مرکز خرید اوت لت پاتایا (Outlet Mall Pattaya)، نبود گزینه‌های تفریحی را با تخفیف‌های باور نکردنی از کالاهای برندهای مطرح (گاهی تا 70 درصد) جبران کرده است. مرکز خرید از دو بخش داخلی و بیرونی تشکیل شده و فروشگاه‌های برندهایی مانند نایکی، تیمبرلند، استودیو برادران وارنر، لاکوست، آدیداس، لیوایس، سمسونایت در آن وجود دارند. در طبقه پایینی ساختمان The Premium Fashion Mall قرار دارد که در چیدمانی شبیه به بازارهای روباز خیابانی، کالاهای برندهای محلی و بین‌المللی را می‌فروشد. گزینه‌های غذا خوردن در این مجتمع محدود هستند.

با وجود اینکه بسیاری از برندهای بین‌المللی و محلی در این مجتمع شعبه دارند، در عین حال می‌توان خریدهای خیلی ارزان قیمت و به صرفه نیز داشت. مارک‌ها و برندهای معروف نظیر Levi، Camel Active، Adidas، Nike، Timberland، Warner Bros، Studio و Lacoste اکثر مواقع تخفیف‌های 70 درصدی ارائه می‌دهند و می‌توانید لذت یک خرید به صرفه را در تور تایلند تجربه کنید. بازار مد Premium Fashion Mall که در طبقه زیرین مرکز خرید قرار دارد در حقیقت بازسازی همان مغازه‌های موجود در خیابان است با این تفاوت که نام‌های معروفی مثل Clarks، Samsonite، Speedo و Crocs همواره اجناس خود را در حراج عرضه می‌کنند. در میان رستوران‌ها متعددی که در این پاساژ وجود دارند، یکی از با کیفیت‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین رستوران‌های تایلندی پاتایا را می‌توانید در این مرکز خرید بیابید.

  • در منطقه ساحلی جامتین ، ساعت کاری: 10:00 تا 22:00

مرکز خرید میموزآ (Mimosa)

این مرکز خرید در ناجومتین قرار گرفته و ساعت کاری آن همانند مرکز خرید اتلت می باشد یعنی ساعت از ساعت 10صبح تا10شب می باشد. این مرکز خرید الهام گرفته شده از یکی از شهرهای فرانسه به نام کلمار است در اینجا300فروشگاه با کالاهای متنوع وجود دارد همچنین دارای آبنمای موزیکال می باشد. در کنار این آب نما برنامه های سرگرم کننده ای برای خانواده ها اجرا می کند.

این منطقه که بازسازی کولمار، شهر رنگارنگ فرانسوی، است یکی از جاذبه‌هایی است که در تور پاتایا نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد به ویژه هنگامی که درحال گذر از خیابان Sukhumvit Road باشید. درمیان بازسازی موفق تمامی ساختمان‌های دوره رنسانس، آسیاب‌ها، کانال‌های آب و فواره‌های موزیکال، بیش از 300 مغازه فروش سوغاتی، لباس، جواهرات و صنایع دستی تایلند در این منطقه وجود دارد. علاوه بر این، نمایش خانوادگی زیبایی که کنار فواره آب اجرا می‌شود، نمایش‌های خیابانی در طول روز و مجموعه‌ای از جاذبه‌ها و فعالیت‌های جالب در پارک تفریحی Funland، برای گذراندن یک روز عالی و مفرح در کنار خانواده در تور پاتایا کاملا مناسب است.

  • در منطقه ساحلی جامتین ، ساعت کاری: 10:00 تا 22:00

سنترال سنتر پاتایا (Central Center Pattaya)

یکی از بهترین تجربیاتی که می‌توان در تور پاتایا داشت بازدید از مرکز خرید Central Center پاتایا است. این مرکز خرید دارای طراحی باز، همراه با محوطه‌ای ییلاقی و رنگارنگ با بیش از 130 مغازه است. بزرگترین فروشگاه موجود در این مرکز خرید، سوپرمارکتی با نام Big C North است که باعث شده گاهی این مرکز خرید را نیز به همین نام بشناسند؛ اما دیگر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها شامل بوتیک‌ها و فروشگاه‌های برندهای معروف است که مجموعه‌ای کم نظیر از لباس، جواهرات، اکسسوری و کالاهای الکتریکی ارائه می‌دهند، به ویژه در منطقه IT Corner. علاوه بر این، یک سینمای پنج پرده‌ای و مجموعه‌ رستوران‌های محلی و بین‌المللی خوب و معروف نیز در این مجتمع وجود دارند.

مکان آن پاتایای شمالی و ساعت کاری آن 9 صبح تا 11 شب می باشد. طراحی این مرکز خرید از طبیعت الهام گرفته شده و دارای جذابیت های خاصی است. دارای 130 فروشگاه است و بزرگترین فروشگاه این مرکز متعلق به سوپرمارکتی به نام Big C North است ولی در فروشگاه های دیگر آن اقلامی مانند پوشاک، زیورآلات و لوازم الکترونیکی نیز یافت می شود. از جمله نکات قابل توجه آن دارا بودن سینمای 5 بعدی و رستوران های بومی و بین المللی متفاوتی است.

بسیاری این مرکز خرید را با نام Big C شمالی می‌شناسند تا با عموزاده جوانترش در جاده ساحلی اشتباه گرفته نشود. مرکز خرید سنترال سنتر پاتایا، یک سوپرمارکت در مرکزش دارد و با بیشتر از 130 فروشگاه و مکان‌های ارائه خدمات، شامل سینمای 5 پرده‌ای، گستره متنوعی از رستوران‌ها، یک بخش IT که به وسایل الکترونیکی اختصاص داده شده و همچنین گزینه‌های خوبی از برندهای بین‌المللی و محلی فروشنده لباس، جواهرات و لوازم جانبی احاطه شده است. با وجود حیاط پر از درخت و فضای داخلی خنک دارای تهویه مطبوع، این مرکز خرید یکی از دلپذیرترین تجربه‌های خرید در تور پاتایا را برای شما فراهم می‌کند.

  • واقع در شمال پاتایا ، ساعت کاری: 9:00 تا 23:00

مرکز خرید مایک (Mike Shopping Mall)

در این مرکز خرید، محیط دارای سیستم تهویه هوا، مغازه‌های متنوع و قیمت‌های عالی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این مرکز خرید برند‌هایی مثل Maybelline، Nike و Pierre Cardin شعبه دارند اما تعداد آن‌ها در مقایسه با مغازه‌هایی که لباس‌های غیر مارک و یا کپی می‌فروشند، خیلی کمتر است. همچنین این مرکز خرید مکان مناسبی برای خرید سوغاتی و یادگاری تور تایلند است و دارای غذاخوری‌های ارزان قیمت محلی زیادی می‌باشد. علاوه بر این‌ها، این پاساژ، تنها مرکز خرید پاتایا است که دارای استخر سرپوشیده ارزان قیمت برای استفاده عموم می‌باشد.

این مرکز خرید در خیابان شماره 2، پاتایای جنوبی قرار گرفته و ساعت کاری آن 10 صبح تا 11 شب است. در این بازارچه برندهای مختلف آرایشی وجود دارد ولی بیشتر کالاهای موجود در آن تقلبی می باشد.

مرکز خرید مایک در تضاد کامل با دیگر مراکز خرید این لیست قرار دارد. به جای فروشگاه‌های لباس برندهای معروف، در اینجا بیشتر فضای طبقات با غرفه‎‌هایی پر شده‌اند که لباس‌های ساحلی، تیشرت‌های طرح‌دار، کفش، کیف و دیگر لوازم جانبی را می‌فروشند. این مرکز خرید به نوعی شبیه به یک بازار محلی بسیار بزرگ البته در فضایی با تهویه مطبوع است. قیمت‌ها در محدوده‌ای هستند که شما انتظار دارید در یک بازار ببینید؛ در نتیجه اینجا مکانی عالی برای خرید سوغاتی‌های ارزان در تور تایلند است. محوطه پارکینگ در سمت جاده دوم، اغلب محل برپا شدن بازار فروش میوه‌های تازه است. چندین هنرمند محلی نیز در کوچه‌های باریک اطراف مجتمع کارهای خود را ارائه می‌دهند. پشت بام مجتمع یک استخر شنای عمومی و یک کافه کوچک با منظره‌هایی عالی از ساحل دارد.

  • در جنوب پاتایا ، ساعت کاری: 10:00 تا 23:00

فروشگاه  هر شهر، یک محصول یا اوتاپ (One Tambon, One Product)

اگر ترجیح می‌دهید سوغاتی تور پاتایا شما، به جای کارخانه‌های معروف و بزرگ، ساخته دست صنعت‌گران محلی باشد و یا پولی که شما برای خرید صنایع دستی پرداخت می‌کنید مستقیما به دست سازنده آن برسد، فروشگاه OTOP Shop بهترین مکان برای خرید است. این فروشگاه بخشی از یک پروژه دولتی برای حمایت از جوامع محلی است. تمامی اجناس موجود در فروشگاه OTOP از سراسر پاتایا جمع‌آوری می‌شوند ( Tombon به معنای یکی از زیر مجموعه‌های منطقه‌ای است، مثل یک شهرستان یا روستا). اجناس موجود در این فروشگاه 1500 متر مربعی شامل هر چیزی می‌شود، از صابون‌های معطر گرفته تا کمدهای لباس و دیگر اثاثیه منزل یا مبلمان، که هر یک نشاندهنده درجه بالایی از مهارت در ساختشان است و تمامی قیمت‌ها منطقی و منصفانه هستند.

این فروشگاه در ناکلوآ قرار دارد و ساعت کاری آن 10صبح تا 8 شب می باشد. در این مکان کلیه اجناس دست ساز و بومی را می توان با قیمت مناسب تهیه کرد. این مرکز تحت حمایت دولت نیز می باشد و از تمام مکان های روستایی و محلی پاتایا گرد هم آمده اند.

تعدادی از فعالان و تولیدکنندگان حاضر در این مرکز تحت پوشش حمایت دولت بوده و از جای جای مناطق محلی و روستایی پاتایا گرد هم آمده‌اند. کلیه اقلام دست‌ساز بومی مانند صابون‌های معطر، وسایل چوبی و مبلمان و غیره با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند.

  • واقع در Naklua، ساعت کاری: 10:00 تا 20:00

خیابان پاتایا (The Avenue Pattaya)

با داشتن طراحی باز، گستره شگفت‌انگیزی از رستوران‌ها و یک بازار شبانه درست در روبرویش، مرکز خرید The Avenue Pattaya یک تجربه خرید دلپذیر در تور پاتایا برای مسافران فراهم می‌کند. فروشگاه‌های طبقات بالایی، مکان‌هایی برای خرید محصولات برندهای بین‌المللی مانند آدیداس با تخفیفات بالا هستند. طبقات پایینی نیز با فروشگاه‌های محلی و همچنین سوپرمارکت ویلا پر شده است. یک سینما و سالن بولینگ در این مجتمع وجود دارند که شب‌ها تا دیر وقت باز می‌مانند، در نتیجه مرکز خرید The Avenue Pattaya یک مجتمع تفریحی بسیار مناسب برای مسافران تور تایلند است.

سخن آخر

برای بسیاری از مسافران تور تایلند، پاتایا با گستره‌ی متنوعی از فعالیت‌های تفریحی شناخته می‌شود تا گزینه‌های خرید. اما تعداد محدودی مرکز تجاری در شهر وجود دارد که مکان‌هایی محبوب برای وقت گذراندن و تفریح کردن و همچنین مکان‌های عالی برای پیدا کردن لباس‌های با برندهای معروف هستند. گزینه‌های شگفت‌انگیزی از رستوران‌ها، سینماها و سالن‌های بولینگ تقریبا در تمام این مراکز خرید پیدا می‌شوند. البته جاذبه‌های دیگری نیز وجود دارند که باعث می‌شوند این بهترین مراکز خرید، مکان‌هایی عالی برای رفتن در تور پاتایا باشند.

بهترین مکان‌ها برای خرید در تور پاتایا، در امتداد جاده‌ی ساحلی شهر مخصوصا در بخش جنوبی آن قرار دارند. در واقع چند تا از این ساختمان‌های بزرگ در لیست ما، به فاصله یک پیاده‌روی کوتاه از یکدیگر قرار گرفته‌اند و بخشی از آن چیزی هستند که باعث شدند این تفرجگاه به مکانی چنین شلوغ و پر جنب و جوش تبدیل شود. بیشترشان محوطه‌های پارکینگ دارند و در مسیر عبور اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها هستند؛ در نتیجه رفتن به آنها در تور تایلند نسبتا آسان است. البته توجه داشته باشید که این مکان‌ها فوق‌العاده محبوب هستند و در نتیجه ترافیکی سنگین در اطرافشان وجود دارد.

بهترین مراکز خرید در پاتایا شامل لیست پاساژ‌ها، بازارها و مارکت‌های متفاوتی می‌شود و آنچه واضح است این است که پاتایا از نظر مراکز خرید دارای تنوع بسیار زیادی است. در واقع پاتایا دارای مجموعه‌ای از پاساژ‌هایی است که با هر نوع بودجه‌ و نیازی همخوانی دارد و بهترین گزینه برای خرید در تور تایلند است. بسیاری از این مراکز خرید علاوه بر دارا بودن مغازه‌های متنوع، دارای جاذبه‌هایی هستند که آن‌ها را به جاذبه‌های گردشگری تور پاتایا تبدیل می‌کند و بازدید از این مراکز حتی برای کسانی که علاقه چندانی به خرید کردن ندارند نیز می‌تواند از نکات جذاب و لذت‌بخش باشد.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 468

به "مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند" امتیاز دهید

3 کاربر به "مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید پاتایا که در حد جاذبه های دیگر محبوب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید