مراکز خرید سواحل پاتایا

به گزارش دور زمین، شهر ساحلی پاتایا با امکانات عالی که در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می‌دهد، یکی از پرطرفدارترین شهرها در بین گردشگران است. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید ساحلی پاتایا آشنا خواهیم کرد.

مراکز خرید سواحل پاتایا

رویال گاردن (Royal Garden)

این مرکز، یکی از بهترین و خاص‌ترین مراکز خرید در پاتایا است که در نزدیکی ساحل پاتایا واقع شده است. باور کنید یا نه، در طبقه‌ی دوم این مرکز هواپیما‌ها و بالن‌های زیادی به چشم می‌خورد. طبقات سوم و بالا‌تر نیز پر از مغازه‌ها با اجناس مختلف است که اجناسی از برند‌های معروف را نیز به فروش می‌رسانند. در تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و شناخته شده هستند.

مرکز خرید مرکزی پاتایا

در این مرکز علاوه بر فروشگاه‌های مختلف و سوپرمارکت‌ها، سینمایی بزرگ و مرکز آی‌تی نیز وجود دارد که در آن انواع گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی تلفن‌های همراه به فروش می‌رسد. همچنین در آن تعداد زیاد و متفاوتی از بوتیک‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها وجود دارد. از جمله مراکز خرید دیگر که در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارند، می‌توان از مرکز خرید مایک، بازار شبانه‌ی پاتایا، بازار سوی باخائو، دست‌فروشان نزدیک ساحل و مرکز آی تی پاتایا نام برد.

فستیوال مرکزی ساحل پاتایا

از زمان بازگشایی این مرکز یعنی از سال 2009، اینجا به عنوان یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز میان افراد محلی و گردشگران محسوب می‌شود. این مرکز خرید دارای بیش از 300 مغازه و همچنین سینما و سالن بولینگ بسیار بزرگتری است. در فستیوال مرکزی همه چیز از فودکورت و مغازه‌های فروش سوغات گرفته تا مغازه‌های عطرفروشی و برند‌های معروف، برای یک خرید عالی در تور تایلند وجود دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3957

به "مراکز خرید سواحل پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید سواحل پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید