بهترین مراکز خرید در جومتین پاتایا

به گزارش دور زمین، گزینه‌های خرید در منطقه جومتین پاتایا، شامل مراکز و مجتمع‌های فروشگاهی خاص در کنار غرفه‌های ساحلی همه جا حاضر می‌شوند؛ دکه‌هایی که هر جا در تایلند شن وجود داشته باشد آنها را هم می‌بینید. با این که گستره تجربه خرید در اینجا به اندازه مناطقی مانند ساحل پاتایا چشمگیر نیست، با این حال می‌توانید یک روز خوب در بیرون را سپری کرده و کالاهایی با تخفیف‌های خوب در تور پاتایا خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید در جومتین پاتایا

جاذبه بیشتر این مراکز خرید، چیزی فراتر از محصولاتی است که در آنها به فروش می‌رسند. لیست ما از 5 تا از بهترین مراکز خرید در ساحل جومتین پاتایا، شامل مکان‌هایی می‌شود که سرگرمی‌ها، نمایش‌های فرهنگی و موزیکال، نمایشگاه‌های مفرح و غذاهای عالی را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند و برای تمام اعضای خانواده و نه فقط کسانی که عاشق خرید هستند یک روز خوب و لذت‌بخش به یادگار می‌گذارند. در این مکان‌ها می‌توانید تخفیف‌های باورنکردنی از کالاهای اصلی برندهای معروف و همچنین کالاهای کپی ارزان در بازارهای محلی را پیدا کنید.

بازار شناور پاتایا

نام اصلی بازار شناور پاتایا در واقع بازار شناور چهار منطقه است، چرا که غرفه‌ها، نمایش‌ها و آبراه‌های فضای 100 هزار متر مربعی این بازار، چهار منطقه شمال، شمال شرق، مرکز و جنوب تایلند را نمایندگی می‌کنند. 114 فروشنده این بازار، در این مناطق تقسیم شده‌اند و کالاهایی را می‌فروشند که به هر منطقه مربوط هستند. نتیجه وجود مجموعه‌ای چشمگیر از لباس‌ها، صنایع دستی، کارهای هنری، جواهرات، غذاها، میوه‌ها و انواع سوغات‌ها است. این بازار یک دهکده ساخته شده برای توریست‌های تور تایلند بوده و در آن نمایش‌های فرهنگی برگزار می‌شوند؛ ویژگی‌هایی که این بازار را به مکانی تفریحی، امن و با حال و هوای سنتی تبدیل کرده و یک روز عالی بیرون‌گردی در تور پاتایا و همچنین تجربه یک خرید عالی را فراهم می‌کنند.

مرکز خرید اوت لت پاتایا

مرکز خرید اوت لت پاتایا، مجموعه‌ای از برندهای مطرح بین‌المللی و محلی را در فضایی مدیترانه‌ای با تخفیف‌های شگفت‌انگیز قرار داده است. در اینجا می‌توانید برای کالاهای اصلی برندهایی مانند لیوایس، آدیداس، کمل، نایکی، برادران وارنر، لاکوست و خیلی‌های دیگر، تخفیف‌های فوق‌العاده بالا و تا 70 درصد پیدا کنید. طبقه پایین ساختمان، در فضایی مانند یک بازار خیابانی که در Premium Fashion Mall بازسازی شده، می‌توانید در تور تایلند محصولات با کیفیتی از نام‌هایی مانند سامسونایت و Crocs را بر روی قفسه‌ها و پیشخوان‌های این فروشگاه پیدا کنید. تعداد محدودی رستوران در این مکان وجود دارند؛ یکی از آن‌ها یک غذاخوری تایلندی است که غذاهای با کیفیت بسیار بالا و قیمت‌های فوق‌العاده پایین ارائه می‌دهد.

مرکز خرید میموسا پاتایا

مرکز خرید میموسا یا همان شهر عشق، یک تجربه خرید سرزنده و مناسب برای خانواده و یک روز مفرح بیرون‌گردی در تور پاتایا در فضایی مانند شهر فرانسوی کولمار را ارائه می‌دهد. ساختمان‌های ساخته شده به سبک دوره رنسانس، بیشتر از 300 مغازه، جاذبه و رستوران را در خود جای داده‌اند. پیاده‌راه‌های جذاب و کانال‌های آبی نیز در میان فروشگاه‌ها قرار گرفته‌اند. جدا از یک نمایش 45 دقیقه‌ای در اطراف فواره آبی موزیکال، نمایش‌های خیابانی و سواری‌ها و جاذبه‌های شهربازی، مرکز خرید میموسا پاتایا به مسافران تور تایلند امکان خرید از گستره متنوعی از لباس‌ها، جواهرات و صنایع دستی سنتی تایلند را با قیمت‌های عالی می‌دهد.

بازار شبانه جاده تپراسیت پاتایا

بازار شبانه تپراسیت پاتایا یکی از بزرگترین‌ها در نوع خودش در این منطقه و مطمئنا یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان گردشگران تور تایلند و همچنین مردم محلی است. در تور پاتایا در این بازار می‌توانید تخفیف‌های خوبی برای کالاهایی مانند لباس، جواهرات، لوازم جانبی تلفن همراه، سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های کپی، لوازم آرایش، اسباب‌بازی، گجت‌های الکترونیکی، انواع سوغات و غذا پیدا کنید. این بازار به شکل منظمی ردیف‌بندی شده و دو بخش سقف‌دار به طور کامل به فروش گستره شگفت‌انگیزی از غذاها و خوراکی‌های تایلندی شامل همه چیز از غذاهای دریایی گرفته تا شیرینی‌ها و دسرها اختصاص داده شده‌اند. با در نظر نگرفتن این که چه چیزی می‌خرید و از کدام یک از این صدها غرفه خرید می‌کنید، کیفیت کالاها عموما خوب است و قیمت‌ها عالی هستند، مخصوصا اگر کمی چانه بزنید.

مرکز خرید دهکده پاتایا

مرکز خرید دهکده پاتایا طراحی منحصربه‌فردی دارد و فضایی برای بیشتر از 100 مغازه در محوطه‌ای نیمه‌باز و 27000 متر مربعی ایجاد کرده است. این مرکز خرید منزلگاه چندین فروشگاه لباس و سوغات منحصربه‌فرد شامل فروشگاه "یک تامبون، یک محصول" می‌شود که در آن محصولات تولید شده توسط مردم محلی به فروش می‌رسد. در محیط سبز و طبیعی این مرکز خرید، مجموعه‌ی خوبی از رستوران‌ها با غذاهای بین‌المللی و تایلندی در اختیار دارید. بسیاری از دفترها و شرکت‌های خدماتی محلی نیز از فضای دیدنی The Village نهایت بهره را می‌برند. این مکان یک بازار شناور کوچک و نمایش‌های زنده سرگرم‌کننده دارد و برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند به خوبی در دسترس است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3822

به "بهترین مراکز خرید در جومتین پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید در جومتین پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید