مدرسه مهارتی اقتصاد دیجیتال در دانشگاه آزاد تبریز راه اندازی شد

به گزارش دور زمین، مدرسه عالی مهارتی اقتصاد دیجیتال دانشگاه آزاد واحد تبریز با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

مدرسه مهارتی اقتصاد دیجیتال در دانشگاه آزاد تبریز راه اندازی شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، مدرسه عالی مهارتی اقتصاد دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حاشیه راه اندازی مدرسه عالی مهارتی اقتصاد دیجیتال دانشگاه آزاد تبریز با اشاره به لزوم رسیدگی به احتیاج های جامعه در عرصه فناورانه، راه اندازی این مدرسه را به فال نیک گرفت و گفت: دانشگاه آزاد تبریز با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در راستای بسترسازی دانش اقتصادی دیجیتال اقدام به راه اندازی این مدرسه نموده است که با آموزش علاقه مندان به این حوزه بتواند گام مهمی در برطرف احتیاج های اساسی جامعه بردارد.

جوانپور اضافه کرد: عصر حاضر، عصر دیجیتال و استفاده از ظرفیت های بالقوه در این حوزه است. امروزه استفاده از امکانات فناورانه در عرصه اقتصاد دیجیتال به عنوان یک امر بدیهی محسوب می گردد و دانشگاه آزاد تبریز نیز با پشتکار در این عرصه آموزشی پیشتاز خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد علاقه مندان با ورود و فعالیت آگاهانه و تخصصی به عرصه اقتصاد دیجیتال به آینده مشاغل و کشور اثرگذاری قابل توجهی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5711

به "مدرسه مهارتی اقتصاد دیجیتال در دانشگاه آزاد تبریز راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه مهارتی اقتصاد دیجیتال در دانشگاه آزاد تبریز راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید