محل بهترین پاستای ونیز

به گزارش دور زمین، خوراک ایتالیا تنوع فراوانی دارد اما همه آنها در همه جای جهان مشهور شده اند، یکی از معروفترین آنها پاستای ایتالیایی است که اگر در ونیز به دنبال بهترین رستورانهایی که در منوی آنها پاستا ارائه میشود، میگردید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

محل بهترین پاستای ونیز

شاید شما هم درباره غذای دریایی ونیز زیاد شنیده باشید، اما اگر حین بازدید از تور ونیز هوس پاستا کردید اصلاً نگران نباشید! برخی رستوران‌های اینجا به خوبی بلدند که با پاستاهای عالی‌شان شما را غافلگیر کنند. شهر ونیز به هیچ عنوان با پاستا، این غذای ایتالیایی،با طرفدارانی از سرتاسر جهان بیگانه نیست. اگرچه این شهر را بیشتر به خاطر غذای دریایی می‌شناسند، اما رستوران‌های آن توانسته‌اند راهی برای ترکیب هر دوی این دسته غذاهای لذیذ پیدا کنند. اگر در تور ایتالیا به دنبال پاستایی فوق‌العاده می‌گردید، در کاوش بین رستوران‌ها با ما همراه شوید.

دال مورو ونیز

رستوران دال مورو (Dal Moro) در یک پشت خیابان کوچک واقع شده و اگر به خاطر صفی نبود که از آن بیرون زده، خیلی راحت می‌توانستید آن را نادیده گرفته و پیدایش نکنید. در اینجا بازدیدکنندگان نوع پاستای دلخواهشان و سسی که قرار است در آن طبخ شود را هم می‌توانند انتخاب کنند. بعد از سفارش، غذا جلوی خود مشتری آماده شده و در جعبه‌های کوچک سفیدی برای بیرون بردن به او تحویل داده می‌شود.

اوستریا آلا استافا ونیز

رستوران اوستریا آلا استافا (Osteria Alla Staffa) با پیشخدمت‌هایی صمیمی که مشتاقانه به شما در انتخاب غذا و نوشیدنی کمک می‌کنند، جایی ایده‌آل برای ریلکس کردن و لذت بردن از آشپزی سنتی در ایتالیا به شمار می‌رود. در منوی این رستوران طیفی از پاستاهای گوناگون را خواهید دید که شامل راویولی با مارچوبه و پنیر ریکوتا، لازانیا و حتی اسکامپی خوشمزه می‌شود.

لاتزوکا ونیز

رستوران لاتزوکا (La Zucca) اگر چه بیشتر منویی تشکیل‌شده از گیاهان تازه با انواع گوناگون پاستا را دارد، اما رستورانی کاملاً گیاهی به شمار نمی‌آید. مهمانان می‌توانند از انواع پاستاهای وسوسه‌کننده با پنیرهای محلی مختلف انتخاب کرده و یکی از بهترین تجربیات غذایشان را در سفر رقم بزنند. این رستوران آشپزخانه‌ای باز داشته و مهمانان می‌توانند روند آماده شدن غذایشان را تماشا کنند.

آلا ریوتا ونیز

رستوران آلا ریوِتا (Alla Rivetta) بیشتر در بین مردم محلی محبوبیت دارد و برای ناهار یا لذت بردن از یک شام دوستانه گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این رستوران می‌تواند به شما موقعیت تجربه کامل فرهنگ غذایی ونیز و طیف وسیعی از پاستاهای ایتالیایی را بدهد. همچنین منوی غذای دریایی آلا ریوتا را هم نباید از دست داد. حتی یک لازانیای دریایی هم در گزینه‌ها خواهید دید.

ال جوباجو ونیز

رستوران اَل جوباجو (Al Giubagio) با تراسی رو به آب، محیطی گرم و صمیمی داشته و می‌توانید در آن از بهترین غذاهای ونیزی لذت برده و غروب آفتاب را تماشا کنید. منوی اینجا از طیف وسیعی از غذاهای گیاهی و پاستاها تشکیل شده است. اگر می‌خواهید اسپاگتی با اسکامپی و گل کدو یا غذاهای دریایی را امتحان کنید، ال جوباجو گزینه خوبی خواهد بود.

انتشار: 21 اسفند 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 56

به "محل بهترین پاستای ونیز" امتیاز دهید

3 کاربر به "محل بهترین پاستای ونیز" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محل بهترین پاستای ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید