مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد

به گزارش دور زمین، مازیار ناظمی با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، حکم خود را به عنوان سرپرست این فدراسیون دریافت کرد.

مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد. در این مراسم، سید محمدشروین اسبقیان حکم وزیر ورزش و جوانان را به مازیار ناظمی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تقدیم کرد.

مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها ضمن تشکر از زحمات چهار ساله محمود صیدانلو، رئیس این فدراسیون گفت: تأکید وزیر ورزش بر این است که بلافاصله بعد از خاتمه دوره ریاست فدراسیون ها، سرپرست مشخص و مراحل انتخابات طی گردد. ناظمی از مدیران تلاشگر و متعهد وزارت ورزش و جوانان است و برای او در این سمت، آرزوی موفقیت داریم.

ناظمی هم با تشکر از زحمات بسیار زیاد صیدانلو در چهار سال گذشته گفت: او بسیار مدیر موفقی بوده و خوشحالم در فدراسیونی مسئولیت گرفتم که افراد توانمندی در آن هستند. مأموریت اصلی ما در اینجا، برگزاری انتخابات است و با مشورت دوستان، هرچه سریع تر آن را در زمان مقرر برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2383

به "مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید