79 سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در ایلام فعال است

به گزارش دور زمین، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: 79 سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در این استان فعال است که از این تعداد 48 سمن در شهر ایلام و مابقی در سایر شهرستان ها فعالیت می نمایند.

79 سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در ایلام فعال است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ایلام، مظفر علیشائی در آیین تجلیل از مدیران و فرمانداران فعال حوزه ساماندهی امور جوانان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، در مورد فعالیت سازمان های مردم استان اضافه نمود: فعالیت در حوزه اعتقادی، مذهبی، محیط زیست، گردشگری، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، کارآفرینی،اجتماعی، ورزشی، اوقات فراغت و حقوق شهروندی از جمله موضوعات است که سازمان مردم نهاد استان فعالیت می نمایند.

وی ادامه داد: 205 برنامه در هفته جوان، 141 هفته ازدواج، 403 برنامه مناسبتی، 153 برنامه آسیب های اجتماعی و 170 برنامه اوقات فراغت سال 99 در این استان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: هدف گذاری سازمان های مردم نهاد جوانان در امسال تاسیس سه سازمان مردم نهاد برای هر شهرستان است.

علیشائی اضافه نمود: آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، کارآفرینی، عدالت آموزشی، محیط زیست و امور بانوان از جمله موضوعات پیشنهادی برای تاسیس سازمان های مردم نهاد با توجه به احتیاج هر شهرستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام توضیح داد: سازمان های مردم نهاد عامل اتصال و ارتباط بین مردم و حاکمیت هستند و عامل اجرایی برنامه ها و ماموریت حاکمیت محسوب می شوند.

علیشائی اضافه نمود: سازمان های مردم نهاد بعلت اینکه در بطن جامعه هستند گزارش های مستند و مستدل را از کمبودها و کاستی موجود در جامعه به دولت گزارش می دهند.

وی در ادامه به ضرورت توجه تمامی دستگاه های اجرایی استان برای توجه ویژه به حوزه جوانان تاکید نمود و گفت: مهم ترین علت بیکاری و نداشتن شغل جوانان، امروزه فقدان مهارت است که با همفکری همه دستگاه ها باید برای آن چاره اندیشی کنیم.

به گزارش خبرنگاران، 502 سازمان مردم در ایلام فعال است که از این تعداد 79 سازمان مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4543

به "79 سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در ایلام فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "79 سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در ایلام فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید