لوکیشین های عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور

به گزارش دور زمین، لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور بی شمار هستند. سنگاپور به قدری جاهای دیدنی دارد که می توانید برترین عکس ها را برای انتشار در صفحه شخصی یا حتی حرفه ای خود در آن بگیرید. اگر برای گردشگری به سنگاپور رفته باشید، حتما دلتان می خواهد عکس های زیبایی گرفته و خاطرات خود را به صورت تصویری با دوستان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اگر هم عکاس هستید و می خواهید هنر عکاسی خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارید، حتما دوست دارید برترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور را پیدا نموده و عکس های هنری زیبایی را برای پروژه های کاری خود ثبت کنید.

لوکیشین های عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور

در هر دو صورت، ما در ادامه این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا برترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور را به شما معرفی کنیم. اگر به عکاسی علاقه دارید و قصد دارید تا سال جاری به سنگاپور سفر کنید، ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

گاردنز بای د بی

اگر به عکاسی در طبیعت علاقه داشته باشید، باغ های کنار خلیج یا همان گاردنز بای د بی می توانند از جمله زیباترین و سرسبزترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور برای شما باشند. این پارک علاوه بر فراهم کردن یک منظره سرسبز و زیبا برای عکاسی در سنگاپور، یک نمای آبی و بسیار آرامش بخش از آب نماهای خلیج مارینا هم در اختیار شما خواهد گذاشت. مارینا پارک با مساحت بیش از 101 هکتار و پوشش گیاهی متنوع و زیبا، می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم عکاسی نگه دارد. چه بخواهید از خودتان عکس بگیرید و چه بخواهید منظره ها زیبا و سرسبز را با دوربین عکاسی خود ثبت کنید، باغ های کنار خلیج از جمله برترین لوکیشین های عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور برای شما خواهند بود.

آدرس: 18Marina Gardens Dr, سنگاپور 018953

ساعات کاری: 5 صبح تا 2 صبح

هتل شن های خلیج مارینا

خلیج مارینا به خودی خود می تواند یکی از برترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور باشد. هتل شن های این خلیج هم از سال ساخت خود یعنی سال 2010 زیبایی و چشم نوازی این خلیج را دو چندان نموده است. البته لازم به ذکر است که این لوکیشن عکاسی در سنگاپور خیلی مناسب افرادی که به منظره ها سرسبز علاقه دارند نیست. اما اگر دوست دارید در فضای مدرن و سازه های زیبا و معماری روز سنگاپور عکسی به یادگار داشته باشید، هتل شن های خلیج مارینا می تواند برترین منظره را به شما هدیه بدهد. در هتل شن های خلیج مارینا می توانید علاوه بر عکاسی، از بلندترین و مرتفع ترین استخر جهان که در بالای این آسمان خراش وجود دارد تماشا کنید.

آدرس: 10 Bayfront Ave, سنگاپور 018956

ساعات کاری: شبانه روزی

پل هلیکس

پل هلیکس یکی از شگفت انگیزترین پل های جهان و یکی از هیجان انگیزترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور است. این پل که به منظور عبور عابران پیاده ساخته شده است، مارینا مرکزی را به خلیج مارینا متصل می نماید. معماری خاص و زیبای پل هلیکس سنگاپور که شبیه دی ان ای است، باعث شده تا این پل به یکی از زیباترین مکان های سنگاپور برای عکاسی تبدیل گردد. بسیاری از مسافران خاطرات خود را به صورت یک عکس در این پل زیبا ثبت می نمایند.

بسیاری از عکاسان حرفه ای هم می توانند از پل هلیکس عکس گرفته و در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. ضمناً ناگفته نماند که یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری سنگاپور یعنی هتل شن های خلیج مارینا هم از یک سمت این هتل تعیین است. بسیاری از عکاسان با ترکیب منظره این هتل با معماری شگفت انگیز پل هلیکس، تصاویری کاملا حرفه ای به ثبت می رسانند.

آدرس: بین مارینای مرکزی و خلیج مارینا در سنگاپور

ساعات کاری: شبانه روزی

معبد دندان مقدس بودا

اگر در پی یک لوکیشن عکاسی تاریخی در سنگاپور هستید، باید بگوییم که معبد دندان مقدس کندی یا معبد دندان مقدس بودا می تواند یکی از برترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور برای شما باشد. علت تقدس این معبد برای آن است که دندان بودا در یک محفظه در آن نگهداری می گردد. اما علت این که این معبد به یک جاذبه گردشگری و یکی از برترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور تبدیل شده است، معماری زیبا و ساختار منحصر به فرد آن است. این معبد دارای بخش های متعددی بوده که مسافران می توانند از آن ها بازدید نموده و عکس های زیبایی ثبت نمایند. عکاسی در فضای بسته و باز این معبد کاملا مجاز بوده و تمامی مسافران می توانند تا زمانی که احترام معبد را حفظ نمایند، هر تعداد عکسی که می خواهند ثبت نمایند.

آدرس: 288 South Bridge Rd, سنگاپور 058840

ساعات کاری: 7 صبح تا 5 بعد از ظهر

خانه تان تنگ نیا یا هند کوچک

اگر در پی عکاسی در یک محیط شاد هستید و رنگ های زیبا و سرزنده شما را سرحال می نمایند، پس خانه تان تنگ نیا که با نام هند کوچک در سنگاپور هم شناخته می گردد می تواند برترین لوکیشین عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور برای شما باشد. این منطقه در واقع محل زندگی جوامع هندی ساکن در سنگاپور است و به همین علت هم با این نام شناخته می گردد. علت معروفیت این محله تنها این نیست که تمامی ساکنین آن هندی هستند.

بلکه ساکنین آن کل منطقه را به سبک هندی و با توجه به فرهنگ خود ساخته اند. با ورود به این محله می توانید کلی خانه ها و بناهای رنگی رنگی و معماری و هنر هندی برای عکاسی پیدا کنید. اگر به عکس های سنتی و رنگارنگ آسیای شرقی علاقه دارید و می خواهید که خودتان هم چنین عکسی را ثبت کنید، پس خانه تان تنگ نیا یا هند کوچک می تواند یکی از برترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور برای شما باشد.

آدرس: 37 Kerbau Rd, سنگاپور 219168

ساعات کاری: شبانه روزی

خیابان حاجی لین سنگاپور

خیابان حاجی لین یکی از باریک ترین خیابان ها و زیباترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور است. در این خیابان کافه رستوران و بوتیک های بسیار زیادی دیده می گردد. اما بیشتر مسافران به جای خرید از این مغازه ها، به خیابان حاجی لین سنگاپور می روند تا معماری زیبا و رنگارنگ این بوتیک ها را با دوربین خود ثبت نمایند. خیابان حاجی لین یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور است. بوتیک ها و رستوران های این خیابان با معماری بسیار زیبایی ساخته شده اند و هرکدام یک رنگ هستند. اگر به فضای عکاسی های مینیمال و زیبا علاقه داشته باشید، خیابان حاجی لین سنگاپور می تواند برترین گزینه برای شما باشد.

آدرس: 21A Haji Lane, Singapur 189214, Singapur

ساعات کاری: بوتیک ها از ساعت 8 صبح تا 11 شب (بازدید از خیابان به صورت شبانه روزی)

فرودگاه جول چانگی

شاید خیلی دور از فکر باشد که یک فرودگاه بتواند یکی از زیباترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور باشد. اما باید بگوییم که فرودگاه جول چانگی نه تنها یک لوکیشن عکاسی زیبا در سنگاپور است، بلکه یکی از زیباترین و پر طرفدارترین جاذبه های گردشگری منطقه هم محسوب می گردد. یکی از زیباترین بخش های این فرودگاه که می توانید در آن زیباترین عکس های خود را به ثبت برسانید، آبشار سرپوشیده این فرودگاه است. این آبشار بزرگترین آبشار سرپوشیده جهانست و نورهای رنگی رنگی و طراحی زیبای آن، آن را به یک مکان مناسب عکاسی در سنگاپور تبدیل نموده است.

آدرس: 78 Airport Blvd., سنگاپور 819666

ساعات کاری: شبانه روزی

باغ ملی ارکیده

یکی دیگر از برترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور برای دوست داران طبیعت، باغ ملی ارکیده سنگاپور است. گل های ارکیده این باغ کاملا طبیعی هستند و پیش از ساخت باغ در این محل وجود داشته اند. چندسال بعد از رویش این ارکیده ها، معماری باغ سازمان دهی شد و آن را به یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری سنگاپور و یکی از برترین محل های عکاسی در سنگاپور تبدیل کرد. اگر دوست دارید تا در کنار گل های رنگارنگ و زیبا عکس داشته باشید یا خود این زیبایی را به تصویر بکشید، به هیچ عنوان بازدید از باغ ملی ارکیده سنگاپور را از دست ندهید. بعلاوه می توانید در بخش فروشگاهی این باغ، برای خود و عزیزان خود ارکیده های زیبای سنگاپوری را تهیه نموده و نحوه مراقبت و پرورش آن ها را یاد بگیرید.

آدرس: باغ ملی سنگاپور

ساعات کاری: 8 صبح تا 7 بعد از ظهر

در آخر

در این مقاله بعضی از زیباترین و برترین لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور را آنالیز کردیم. چه به عکاسی در طبیعت علاقه داشته باشید و چه به عکاسی های مدرن از بناهای تازه ساخت سنگاپور، می توانید در این مقاله یک لوکیشن مناسب عکاسی برای خود پیدا کنید. به یاد داشته باشید که سنگاپور شهر بسیار زیبایی بوده و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. در واقع شما می توانید در جای جای این شهر یک لوکیشن مناسب عکاس پیدا کنید. اگر دوست دارید بیشتر با سنگاپور آشنا شده یا جاذبه های گردشگری سایر شهرهای آسیایی را بشناسید، سری به سایر مقالات خبرنگاران بزنید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

سوالات متداول درباره لوکیشین های اینستاگرامی در سنگاپور

  • برترین لوکیشن عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور برای عکاسی تاریخی کدام است؟

یکی از زیباترین لوکیشن های عکاسی برای عکاسی از بناهای تاریخی سنگاپور، معبد دندان مقدس بوداست.

  • برترین لوکیشن عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور برای عکاسی از طبیعت کدام است؟

باغ ملی سنگاپور و باغ ارکیده آن یکی از برترین لوکیشن های عکاسی اینستاگرامی سنگاپور برای عکاسی از طبیعت هستند.

  • برترین لوکیشن عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور برای عکاسی مدرن کدام است؟

یکی از زیباترین لوکیشن های عکاسی سنگاپور موزه هنر و علم سنگاپور است. مکان های بیشتر در این مقاله معرفی شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5937

به "لوکیشین های عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکیشین های عکاسی اینستاگرامی در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید