گشت و گذار در جنوب چین از طریق قطار پر سرعت گویانگ به گوانجو

به گزارش دور زمین، راه‌آهن پر سرعت گویانگ به گوانجو (HSR) چین، از مناطق بسیار خوش‌منظره و مناطق توریستی مربوط به اقلیت‌های چین عبور می‌کند. این خط آهن مسیری را ایجاد کرده که سفر در آن را برای هر مسافر تور چین واجب کرده است. در این مطلب سعی کرده‌ایم برخی از برجسته‌ترین نقاط توقف در این مسیر گشت در فرهنگ و طبیعت چین را بررسی کنیم و به شما کمک کنیم تور چین خود را از طریق این خط آهن پر سرعت، به یادماندنی‌تر از هر وقتی کنید.

گشت و گذار در جنوب چین از طریق قطار پر سرعت گویانگ به گوانجو

ایستگاه Hezhou: بازدید از شهر باستانی Huangyao چین

  • یک ساعت و 40 دقیقه فاصله با ایستگاه جنوبی گوانجو
  • 40 دقیقه فاصله از شهر باستانی Huangyao چین
  • زمان پیشنهادی برای بازدید از این منطقه از چین: 1 روز

شهر باستانی Huangyao چین یکی از دیدنی‌ترین نقاط Hezhou است. این شهر باستانی چین، به این دلیل نام‌گذاری شده که مردمی که در این منطقه زندگی می‌کنند نام خانوادگی Huang و Yao دارند. فیلم مشهور The Painted Veil با بازی نائومی واتس در Huangyao چین فیلمبرداری شده است. توصیه می‌کنیم این فیلم را قبل از بازدید از این نقطه از چین ببینید. این شهر قدیمی 900 ساله در چین، پر است از جاذبه‌های تاریخی. خیابان‌های سنگ‌فرش شده، ساختمان‌های باستانی که به خوبی حفظ و نگهداری شده‌اند و زندگی سنتی مردم این منطقه از چین از شاخص‌ترین ویژگی‌های این نقطه از چین هستند.

ایستگاه شمالی گویلین (Guilin Bei): منظره تپه‌های آهکی

  • 2 ساعت و 40 دقیقه از ایستگاه جنوبی گوانجو
  • 30 دقیقه از ایستگاه شمالی گویلین تا مرکز شهر گویلین
  • زمان پیشنهادی برای بازدید از این منطقه از چین: 3 روز (یک روز بیشتر بمانید و از مزارع پلکانی Longji دیدن کنید، مخصوص اگر اوایل می یا اواخر اکتبر به تور چین آمده‌اید)

گویلین برای مناظر فوق‌العاده زیبای تپه‌های آهکی بسیار مشهور است. رودخانه Li معروف‌ترین مناظر را در گویلین دارد و شما هم به هیچ عنوان نباید بازدید از آن را در مدت تور چین از دست دهید. وقتی که از دیدن قله‌های زیبای گویلین لذت بردید و یک نودل برنج خوشمزه در مرکز شهر گویلین نوش جان کردید، یک قایق کرایه کرده و از مناظر خارق‌العاده در مسیر رودخانه لی لذت ببرید. در این مسیر به شهر Yangshuo بروید و در مناطق ییلاقی Yangshuo دوچرخه سواری کنید.

ایستگاه جنوبی Sanjiang: بازدید از پل باد و باران و برج طبل

  • 3 ساعت و 40 دقیقه از ایستگاه جنوبی گوانجو
  • 10 دقیقه از ایستگاه تا دهکده اقلیت Dong
  • زمان پیشنهادی برای بازدید از این منطقه از چین: 2 روز

پل چوبی باد و باران و برج طبل از معماری‌های شاخص سبک Dong در Sanjiang هستند. این ساختارهای چوبی بزرگ و جالب توجه، بدون به کارگیری هیچ گونه فلزی ساخته شده‌اند. منطقه توریستی Chengyang مشهورترین منطقه Sanjiang چین است. این منطقه شامل 8 دهکده است، جایی که مردم Dong چین هنوز به روش سنتی زندگی می‌کنند. در شهر Sanjiang می‌توانید از تماشای یک نمایش زنده که نحوه زندگی مردم این منطقه از چین را نشان می‌دهند لذت ببرید. در دهکده‌ها نیز می‌توانید با رقص محلی مردم Dong همراه شوید و اوقات خوشی را سپری کنید.

ایستگاه Congjiang: برای بازدید از مزارع پلکانی Jiabang

  • 4 ساعت فاصله از ایستگاه جنوبی گوانجو
  • 1 ساعت و 20 دقیقه تا مزارع پلکانی Jiabang
  • زمان پیشنهادی برای بازدید از این منطقه از چین: 2 روز

Congjiang در استان Guizhou چین قرار گرفته است. این منطقه از چین به اندازه Guangxi از نظر اقتصادی توسعه پیدا نکرده است. این منطقه برای کسانی که می‌خواهند در تور چین مناطقی طبیعی و کمتر تجاری شده را ببینند محلی فوق‌العاده جذاب است. نقطه شاخص این منطقه یعنی مزارع پلکانی Jiabang، بهترین این نوع مزارع در Guizhou هستند. مناظر فوق‌العاده زیبا و طبیعتی آرامش‌دهنده، نویدبخش یک تجربه فرح‌بخش در چین هستند.

ایستگاه شرقی Duyun: قلب منطقه قومی Guizhou چین

  • 4 ساعت و 50 دقیقه از ایستگاه جنوبی گوانجو
  • 2 ساعت تا منطقه قومی Qiandongnan
  • زمان پیشنهادی برای بازدید از این منطقه از چین: 6 روز

ایستگاه شرقی Duyun در شهر Kaili که با نام Qiannan نیز شناخته می‌شود قرار دارد. در منطقه Qiandongnan چین، 33 اقلیت قومی چین شامل اقلیت‌های Miao، دونگ، یائو و ژوآنگ زندگی می‌کنند. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در مدت تور چین خود انجام دهید بازدید از فرهنگ متنوع اقلیت‌های چین، دیدن ساختمان‌های قدیمی آن‌ها و لذت بردن از هوای تازه کوهستان‌های چین است.

ایستگاه Guiyang: آبشار Huangguoshu

  • 5 ساعت و 27 دقیقه (متوسط) از ایستگاه جنوبی گوانجو
  • 1 ساعت و 50 دقیقه تا منطقه دیدنی آبشار Huangguoshu
  • زمان پیشنهادی برای بازدید از این منطقه از چین: 2 روز

آبشار Huangguoshu بزرگترین آبشار در چین و در آسیا است. این آبشار زیبا در چین، یکی از منحصر به فردترین و تماشایی‌ترین آبشارهای آهکی در کل جهان است. این آبشار خارق‌العاده چین، در فصل‌ها و آب‌وهوای مختلف حال و هوایی متفاوت دارد. بهترین زمان برای بازدید از این آبشار در مدت تور چین ماه‌های آگوست و جولای هستند؛ روزها آفتابی هستند و ریزش آب از آبشار منظره‌ای عالی خلق می‌کند.

انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3668

به "گشت و گذار در جنوب چین از طریق قطار پر سرعت گویانگ به گوانجو" امتیاز دهید

1 کاربر به "گشت و گذار در جنوب چین از طریق قطار پر سرعت گویانگ به گوانجو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت و گذار در جنوب چین از طریق قطار پر سرعت گویانگ به گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید