قابل توجه گردشگران خارجی

به گزارش دور زمین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: درهای استان کرمان همواره بر روی گردشگران خارجی باز است و در هرنقطه از این استان زمینه برای میزبانی از گردشگران فراهم است.

قابل توجه گردشگران خارجی

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا فرخی در نشست مشترک استاندار کرمان با 40 نفر از مدیران عملیات تور 12 کشور قاره اروپا و آمریکا در محل هتل پارس کرمان اظهار کرد: استان کرمان کلکسیونی از آثار تاریخی متعلق به دوره های مختلف است که بازدید از جاذبه های شاخص آن به چندین روز زمان احتیاج است. وی با اشاره به اینکه در سفر دو روزه مدیران عملیات تور 12 کشور دنیا به استان کرمان، گوشه ای از جاذبه های تاریخی و گردشگری این خطه معرفی گردید، اظهار کرد: امیدوار بودیم بتوانیم در این سفر تعداد قابل توجهی از جاذبه های مختلف استان را معرفی کنیم که متاسفانه به دلیل نبود وقت کافی این امکان فراهم نشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان نمود: بسته های تبلیغات جاذبه های تاریخی و گردشگری استان در اختیار این میهمانان قرار خواهد گرفت تا با سایر زیبایی های خطه کریمان بیشتر آشنا شوند. فرخی ادامه داد: امیدواریم سفر به استان کرمان از خاطره انگیزترین سفرهای مدیران عملیات تور 12 کشور قاره اروپا و آمریکا بوده باشد، بطوریکه بار دیگر شاهد حضور آنها به همراه گردشگران کشورشان در استان کرمان باشیم. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه باید تنها تعداد بیشتری از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان در زمینه جذب تورهای ورودی خارجی فعال شوند، اضافه کرد: باید این دفاتر با همکاری یکدیگر وارد این عرصه شوند و ما هم به عنوان بخش دولتی در کنار آنها خواهیم بود. وی اعلام کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان بهترین و موفق ترین خط هوایی ایران متعلق به استان کرمان است که باید از این فرصت برای توسعه صنعت گردشگری و اتصال هوایی استان به سایر نقاط ایران و دنیا استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 280

به "قابل توجه گردشگران خارجی" امتیاز دهید

1 کاربر به "قابل توجه گردشگران خارجی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابل توجه گردشگران خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید