فرودگاه های تایلند

به گزارش دور زمین، کشور تایلند یک کشور توریستی پرطرفدار آسیایی است که یکی از این دلایل محبوبیت ارزان بودن هزینه سفر به ان است. برای حمل و نقل مسافران فرودگاه های بین المللی زیاد در نقاط مختلف این کشور وجود دارد که در این مقاله به معرفی تعدادی از آنها پرداخته ایم.

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین المللی سووارنابومی

فرودگاه بین المللی سووارنابومی یکی از بهترین و معروف ترین فرودگاه های بین المللی تایلند است که درفاصله 30 کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد. این فرودگاه همگانی که با کد یاتا BKK شناخته می شود یک باند فرود آسفالت با طول باند 4900 متر دارد. جالب است بدانید این فرودگاه 2 متر بالا تر از سطح دریا قرار دارد. این فرودگاه در سال 2006 افتتاح شده و امروزه به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های جهان  از دید گردشگران تور تایلند شناخته شده است.

جالب است بدانید خود عنوان مرکز اصلی سفرهای هوایی در جنوب شرقی آسیا متعلق به فرودگاه بین المللی سووارنابومی می باشد. این فرودگاه تنها 1 ساعت با شهر فاصله دارد.

فرودگاه بین‌المللی هت یای

فرودگاه بین‌المللی هت یای یک فرودگاه مسافربری همگانی است که با با کد یاتا HDYشناخته می شود. این فرودگاه بین المللی یک باند با طول 3050 متر دارد و در ارتفاع 27 متری از سطح دریا قرار گرفته است. این فرودگاه نیز یکی از پر رفت و آمد ترین فرودگاه های تور تایلند برای بازدید است و بیشتر برای پرواز های چارتر کاربرد دارد. این فرودگاه همچنین دارای باند اسفالت است.

فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای

فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای یکی دیگر از فرودگاه های مطرح و پر امکانات تایلند است که پرواز های بین المللی زیادی در آن انجام می شود. بیشتر پرواز های چارتر نیز در همین فرودگاه انجام می شود. این فرودگاه که در استان چیانگ مای کشور تایلند قرار دارد؛ با 10 شرکت هواپیمایی کار می کند و سالانه بیشتر از 2 میلیون نفر مسافر جابه جا می کند. رستوران های این فرودگاه بسیار معروف است. در این رستوران ها در تور تایلند شما می توانید انواع بهترین غذا های تایلندی و اروپایی را تهیه و نوش جان نمایید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4039

به "فرودگاه های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید