غرفه ای ساخته شده از بامبو در کوالالامپور با هدف آگاه سازی بشر

به گزارش دور زمین، یک غرفه جالب در مرکز شهر کوالالامپور ساخته شده است که ویژگی جالب آن استفاده از 7000 قطعه از بامبو حلقه حلقه شده است، از این غرفه برای برگزاری رویدادهای خاص استفاده خواهد شد.

غرفه ای ساخته شده از بامبو در کوالالامپور با هدف آگاه سازی بشر

به طور ویژه برای برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد به منظور میزبانی تعدادی از وقایع در اجلاس جهانی شهری کوالالامپور در فوریه گذشته، این غرفه در عرض چهار هفته توسط مهندس الینا جمیل و تیم وی طراحی و ساخته شد. هدف از این پروژه افزایش آگاهی‌ها در مورد در دسترس بودن مواد پایدار در هنگام ساخت و رساندن این ایده به بازدیدکنندگان است.

ساخت این پروژه به طرو کامل در دید بازدیدکنندگان بود و بسیاری از مردم برای گفتن سلام ایستادند و از ما پرسیدند که چه کار می‌کنیم و گفتیم که دیدن ساختاری از بامبو برایمان هیجان‌انگیز بود.

بسیاری از آن‌ها هر روز به این محل می‌آمدند تا پیشرفت پروژه را تا زمانی که تکمیل شود، ببینند. به نظر می‌رسید که بازدیدکنندگان آن را دوست دارند و افرادی هم ژست می‌گیرند و عکس می‌گیرند.
دیواره‌ای مستطیلی با 7000 حلقه از باقیمانده بامبو نمای بیرونی پروژه را تشکیل داد که برخی از آن‌ها با پانل‌های رنگی پر شده‌اند کهبه بازدیدکنندگان اجازه داده میشد ایده های خود را در مورد این پروژه و نیز توسعه شهری با این متریال ها را بر روی انها بنویسند. پانل‌های نیمه شفاف به نور اجازه می‌دهد تا از بیرون فیلتر شوند، شبیه پنجره‌های شیشه‌ای کوچک شده و فضا را با یک نمای جالب از رنگ‌ها روشن کنند.

اگرچه این پروژه به پایان رسیده است، اما چون غرفه برای بازدیدکنندگان بسیار محبوب است ممکن است به محل جدیدی نزدیک یک رودخانه منتقل شود و به بازدیدکنندگان اجازه دهند تا از فضاسازی انجام شده لذت ببرند. صندلی هایی نیز با قطعات بامبو ساخته شده اند که امکان استراحت در این غرفه را به بازدید کنندگان میدهند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4076

به "غرفه ای ساخته شده از بامبو در کوالالامپور با هدف آگاه سازی بشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرفه ای ساخته شده از بامبو در کوالالامپور با هدف آگاه سازی بشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید