جاذبه های گردشگری هواهین در تایلند

به گزارش دور زمین، شهر ماهیگیری هواهین (Hua Hin)، یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند با ترکیبی متنوع از جاذبه‌های مدرن و سنتی است. این شهر فاصله سه ساتی از شهر بانکوک دارد.

جاذبه های گردشگری هواهین در تایلند

سواحل هواهین تایلند

در سواحل زیبا و طولانی هواهین می توانید استراحت کنید و از ورزش های آبی و نیز گلف لذت ببرید. در این سواحل، بهترین رستوران ها غذاهای دریایی تایلندی را به گردشگران ارائه می دهند. در عین حال می توان از برخی قایق‌های ماهیگیری خاص که در این سواحل نگهداری می‌شوند در تور تایلند مشاهده نمایید. از مرکز هواهین می توان به راحتی به سمت 5 ساحل معروف آن در خلیج تایلند حرکت نمایید که مهمترین این سواحل چاآم، هواهین، کائو تکیاب، سوان سون و کائو تائو می‌باشند.

کوه خائوتاکیب تایلند

این کوه بزرگترین جاذبه ی گردشگری شهر هواهین می‌باشد که در دل آن یک معبد وجود داردکه گردشگران پس از طی کردن مسیری کوهستانی به معبدی رنگارنگ دردل طبیعت سرسبز این کوهستان در تور تایلند می‌رسند.

معبد هوای مونگ کول خائو تاکیب در تایلند

این معبد درواقع خانه ی بزرگترین مجسمه بودا در دنیاست که توسط ملکه سیریکیت راه اندازی شده. محیطی شبیه به پارک دارد و بودایی‌ها معتقد هستند که این مجسمه قدرتی افسانه‌ای داشته است.

بازارشبانه هواهین

این بازار شبانه که هر شب از ساعت 18:30 شروع به فعالیت می‌کنند دردل شهرهواهین قرار گرفته. تمامی گردشگران از پوشاک وصنایع دستی گرفته تا موادغذایی را تامین می کند. دوستداران غذاهای دریایی می توانند غذای موردعلاقه خود را در این بازار وجود دارند.

کاخ سلطنتی ماراکوتای یاوان تایلند

این کاخ که به دستور پادشاه رام ششم و توسط یک معمار ایتالیایی ساخته شده. دارای ایوان های بسیار زیبا و مشبک با پوششی از ساچ طلایی می‌باشد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 366

به "جاذبه های گردشگری هواهین در تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "جاذبه های گردشگری هواهین در تایلند" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری هواهین در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید