سیمئونه: مجازات کاستا به خاطر توهین به داور در خصوص همه اجرا نمی گردد

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم اتلتیکومادرید معتقد بود که مجازات مهاجم اسپانیایی روخی بلانکو در نوکمپ درست بوده است.

سیمئونه: مجازات کاستا به خاطر توهین به داور در خصوص همه اجرا نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه پس از باخت 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) اتلتیکومادرید در خانه بارسلونا در سی و یکمین هفته لالیگا که در دقیقه 28 آن دیه گو کاستا مهاجم اسپانیایی روخی بلانکو به دلیل اهانت به داور اخراج شد، به خبرنگاران گفت: در 11 مسابقه ای که ما داشتیم، بازیکنان مان 7 بار کارت قرمز گرفته اند، پس حتماً یک جای کار می لنگد. از داور پرسیدم که چرا کاستا را اخراج کرد و گفت کاستا به او چیزهایی گفته که خودش می گوید نگفته است. سایر بازیکنان هم چیزهایی گفته اند اما اخراج نمی شوند اما خب این موضوع کاری که دیه گو انجام داده را توجیه نمی نماید.

سیمئونه ادامه داد: اگر برداشت داور از حرف های کاستا، توهین بوده خب در آن صورت حق داشته که کارت قرمز بدهد اما این قانون در خصوص همه بازیکنان به صورت یکسان اجرا نمی گردد. فرناندو تورس فصل 16-2015 بعه خاطر دو خطا اخراج شد. وقتی شما تورس که نماد یک تیم است را اخراج می کنید، آن وقت هر بازیکن دیگری را می توانید اخراج کنید.

شکست در نوکمپ رؤیای قهرمانی لالیگا را برای اتلتیکومادرید برباد داد اما سیمئونه همچنان مطمئن است که فصل برای تیم او به خاتمه نرسیده است.

وی اضافه نمود: فصل هنوز تمام نشده است. من برای قهرمانی مان در سوپرجام اروپا در فصل جاری ارزش قائلم. ما برای رده دوم هم خواهیم جنگید. اگرچه به آن منفی نگاه می گردد اما من عاشقش هستم. از قلم نیاندازید که ما کجا هستیم. رودریگو، توماس پارتی و خوسه خیمنس بازیکنانی هستند که در تیم ما پیشرفت نموده اند و فصول فوق العاده را پشت سر می گذارند. ما در مقطع سختی قرار داریم و این را می دانستیم. این شرایط ما را قوی تر می نماید. باید بازیکنانی که داریم را تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1746

به "سیمئونه: مجازات کاستا به خاطر توهین به داور در خصوص همه اجرا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: مجازات کاستا به خاطر توهین به داور در خصوص همه اجرا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید