رئال مادرید رقیب بارسلونا برسر جذب اوبامیانگ می گردد

به گزارش دور زمین، باشگاه رئال مادرید هم به صف مشتریان مهاجم گابنی تیم فوتبال آرسنال اضافه شد.

رئال مادرید رقیب بارسلونا برسر جذب اوبامیانگ می گردد

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش سایت اسپانیایی ال دسمارکه، باشگاه رئال مادرید خود را آماده ارائه پیشنهادی به آرسنال برای به خدمت دریافت پی یر امریک اوبامیانگ می نماید. طبق این گزارش، مدیران این باشگاه اسپانیایی به دنبال تقویت خط حمله کهکشانی ها برای فصل آینده هستند و در این راستا مهاجم گابنی توپچی های لندن نظرشان را جلب نموده است.

رئال مادرید همچنین طرح معاوضه خامس رودریگس با اوبامیانگ را در نظر دارد، این در حالی است که باشگاه آرسنال به دنبال حفظ طولانی مدت این مهاجم گابنی و الکساندر لاکازت است اما عدم حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که ممکن است فصل آینده نیز اوضاع به همین منوال باشد، مهاجم پیشین بوروسیا دورتموند را به ترک آرسنال ترغیب کند.

پیش از این نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا گزارش داده بود پی یر امریک اوبامیانگ که متوجه علاقه مندی باشگاه بارسلونا به جذب او شده است و خودش نیر تمایل دارد به جمع آبی واناری ها ملحق گردد، حاضر به مذاکره با مسئولان باشگاه آرسنال برای تمدید قراردادش نشده است.

این مهاجم 30 ساله که در ماه ژانویه 2018 از بوروسیا دورتموند به توپچی های لندن ملحق شد، قراردادش تا سال 2021 با این باشگاه انگلیسی اعتبار دارد. مهاجم پیشین تیم های سن اتین و دورتموند که ارزشش در بازار نقل وانتقالات 70 میلیون یورو تحمین زده شده است، تاکنون در 82 بازی از رقابت های مختلف با پیراهن آرسنال 51 گل زده به نامش به ثبت رسیده است.

او این فصل هم آغاز خوبی داشته و در 16 بازی از رقابت های مختلف 10 گل به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2226

به "رئال مادرید رقیب بارسلونا برسر جذب اوبامیانگ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید رقیب بارسلونا برسر جذب اوبامیانگ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید