سواحل هوا هین در تایلند

به گزارش دور زمین، سواحل هواهین بسیار زیبا و شناخته شده هستند و یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر میباشند. سواحل هوا هین در سمت غربی خلیج تایلند قرار گرفته و فضایی آرامش بخش دارد.

سواحل هوا هین در تایلند

در مواقع مشخصی از سال، به ویژه در فصل بارانی (اوت-اکتبر)، دریاها خشن تر می شوند، جریانات امواج قوی تر می شوند و عروس های دریایی نزدیک به ساحل به مشکلی برای گردشگران تور تایلند تبدیل می شوند. طبیعتا، در این شرایط، مراقبت از کودکان و خودتان اهمیت بیشتری دارد.

ورزش های ساحلی یکی از جاذبه‌های اصلی تور تایلند هستند. ورزش هایی چون جت اسکی، کایت سواری، شنا در آب و قایق سواری از امکانات تفریحی این ساحل است. با این حال، در انجام این ورزش ها مراقبت های لازم را از خود بکنید. گاهی این ورزش ها با آسیب جسمی همراه می شوند.

چنانچه عروس دریایی شما را نیش زد، نترسید. مردم محلی تجربه زیادی در این رابطه دارند. در رستوران های ساحلی معمولا دارو و درمان های های محلی برای بیرون کشیدن نیش اولیه این حیوان وجود دارد. با این حال مراجعه سریع به بیمارستان برای درمان و پیشگیری از عوارض احتمالی ضروری است. با وجود تمام این هشدارها، باید بدانید که عده کمی در این ساحل ها توسط عروس دریایی گزیده می شوند و در ساحل هشدارهای لازم داده می شود.

نکته دیگری که باید به آنها توجه شود نور خورشید است. اغلب بازدیدکنندگان سواحل هوا هین، در مواجهه با نسیم خنک دریا به غلط احساس آرامش می کنند. همین امر باعث می شود که ساعت های طولانی در ساحل بمانند. فریب خنکی هوا را نخورید. خورشید در تمام طول سال با قدرت می تابد و بنابراین حفاظت در برابر خورشید ضرورت دارد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 394

به "سواحل هوا هین در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل هوا هین در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید