سواحل زیبای تایلند

به گزارش دور زمین، سواحل تایلند بسیار زیبا و دیدنی هستند. در این مقاله شما را با بهترین سواحلی که می‌توانید در تور تایلند به بازدید آن‌ها بروید، آشنا خواهیم کرد. سواحل گرمسیری تایلند به خاطر زیبایی بی نظیر، جزیره های دیدنی، شن های سفید و آب های خوش رنگشان در سراسر جهان مشهور هستند.

سواحل زیبای تایلند

بازدید از ساحل Phulay در تور تایلند

این ساحل زیبا در کنار دریای آندامان قرار گرفته و جنگل های انبوه آن را احاطه شده است. هتل های لوکس و گران قیمت Ritz Carlton بهترین مکان برای استراحت و آرامش گردشگران تور تایلند می‌باشد. اما اگر با تور تایلند همراه شدید و از آرامش ساحل و هتل ها خسته شدید می‌توانید سری هم به محل نگهداری فیل ها بزنید چون تماشای آنها واقعاً هیجان انگیز است.

بازدید از ساحل Koh Lipe در تور تایلند

نام این ساحل به عنوان ساحلی عالی و کامل در فهرست جغرافیایی ملی "بهترین های جهان در سال 2012" به ثبت رسیده است. این جزیره دور - که برای سفر به آن حتماً بایداز قایق استفاده کنید. دارای حداقل دو ساحل (Sunrise و Pattaya) و صخره های مرجانی است که 25 درصد از گونه های مختلف جهان را شامل می‌شود.

بازدید از ساحل Railay در تور تایلند

این سواحل در شبه جزیره ای در نزدیکی شهر کرابی (Krabi) قرار گرفته است. در شرق و غرب آنها صخره های آهکی وجود دارد که توجه سنگ نوردهایی را که از سراسر جهان به این مکان می‌آیند جلب می‌کند. شما می‌توانید با قایق به آن جا سفر کنید و سپس در یکی از خانه های ییلاقی ارزان قیمت آن به استراحت بپردازید.

بازدید از ساحل کاتا (KATA) در تور تایلند

کاتا (kata) از پرطرفدارترین نقاط جزیره پوکت (Phuket) بوده نسبت به پاتونگ (Patong) آرام تر و خلوت تر است. کاتا دو ساحل دارد (Yai Kata و Noi Kata) که هر دو ازآرامش و زیبایی بسیار برخوردار هستند . می‌توانید در این سواحل از نور آفتاب لذت ببرید، نوشیدنی های خنک بنوشید و دریای زیبا و آرام را بازدید نمایید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4019

به "سواحل زیبای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل زیبای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید