سهم دانشگاه آزاد اسلامی در فزونی علمی ایران با ایجاد شرکت های دانش بنیان

به گزارش دور زمین، فرماندار ویژه میاندوآب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با ایجاد شرکت های دانش بنیان، ارائه مقالات و پژوهش های علمی، کشور را در رتبه برتر جهانی قرار دهد.

سهم دانشگاه آزاد اسلامی در فزونی علمی ایران با ایجاد شرکت های دانش بنیان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از میاندوآب، حسام الدین شیرازه محبت صبح امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در فناوری، چرخه صنعت، کشاورزی، نانو و پزشکی گام های بلندی در زمینه خودکفایی بردارد و با ایجاد شرکت های دانش بنیان، ارائه مقالات و پژوهش های علمی، کشور را در رتبه برتر جهانی قرار دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خانه علم مردمی از مردم و برای مردم است که توانسته بار سنگین علمی کشور را بر دوش گیرد، اضافه نمود: تبیین برنامه های انقلاب و نظام در راستای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و تحقق سال جهش فراوری از مهم ترین وظایف دانشگاه هاست و دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در این زمینه به خوبی کار انجام دهد.

اقدامات واحد میاندوآب در مبارزه با کرونا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب نیز با ارائه گزارشی از اقدامات، پروژه های عمرانی و درآمدزای این واحد دانشگاهی گفت: این اقدامات بدون هیچ گونه هزینه از طرف دانشگاه بوده و خیران با کمک های خود باعث به سامان رسیدن این پروژه ها شده اند.

رامین رستمی درباره برنامه های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب مطرح نمود: افزایش رشته های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، ساخت یادمان شهدای گمنام و... ازجمله برنامه های در دست اقدام این واحد دانشگاهی است.

وی اضافه نمود: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب توانسته با توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک بین کارکنان، دانشجویان و مخاطبان دانشگاهی پروتکل های بهداشتی را به خوبی انجام دهد و با ضدعفونی کردن مکان های عمومی و دانشگاه و رعایت فاصله اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان را کمک کند و با برگزاری کلاس های مجازی دغدغه تحصیل دانشجویان و خانواده دانشجویان را رفع کند.

به گزارش خبرنگاران، فرماندار ویژه میاندوآب در این بازدید از امکانات رفاهی، آموزشی، سالن ها و محوطه دانشگاه، چمن ورزشی، سالن فراوری قارچ و فعالیت های عمرانی اجرا شده و در حال اجرای دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب دیدن کرد.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3343

به "سهم دانشگاه آزاد اسلامی در فزونی علمی ایران با ایجاد شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم دانشگاه آزاد اسلامی در فزونی علمی ایران با ایجاد شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید