ساحل پاتونگ پوکت

به گزارش دور زمین، ساحل پاتونگ یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تور پوکت برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. این ساحل به دلیل داشتن سواحل آفتابی بی‌نظیر،  امکانات و خدمات غواصی، شنا و استراحتگاه‌های متعدد یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در این جزیره از دید گردشگران است.

ساحل پاتونگ پوکت

ساحل پاتونگ بیشتر به خاطر زنده بودن شب‌های آن معروف شده است. در این ساحل هر شب برنامه‌های زنده‌ای اجرا شده که بسیار جذاب هستند. این ساحل 150 کیلومتر وسعت داشته و با نورپردازی عالی دارد حس خوبی به شما خواهد داد.

جذابیت اصلی پاتونگ در تور پوکت سواحل شنی زیبای آن هستند. شن های سفید و طلایی آکه در جای جای این جزیره با پیاده‌روی بر روی ان‌ها حس آرامش را در شما بیدار می‌کنند. در این ساحل می‌توانید تفریحات آبی متنوعی را تجربه کنید.

سفر شما با تور تایلند بدون پیاده‌وی بر روی شن‌های ساحل پاتونگ تمام نشده است.

در این سواحل امکانات اقامتی بسیاری وجود دارد که یکی از لوکس‌ترین آنها هتل گریسلند پوکت (graceland phuket) با درجه بندی 5 ستاره است. گردشگران تور پوکت می‌توانند در هر جای این ساحل استراحتگاهی عالی پیدا کنند.

خرید در پاتونگ

در بازار ساحل پاتونگ مغازه‌های زیادی هستند که به راحتی می‌توانید ا آن‌ها یک جنس با کیفیت و با تخفیف خریداری کنید. در این بازار که از بهترین مراکز خرید پوکت و مراکز خرید تایلند به شمار می‌رود، می‌توانید میوه، کیف، کفش، لباس، دستبندها و گردنبندهای سنگی را خریداری نمایید.

حمل و نقل در پاتونگ

برای حمل و نقل در اطراف این ساحل می‌توانید از توک‌توک‌ها (tuk tuk)، کمک بگیرید. در ضمن قبل از سوار شدن به وسیله نقلیه جالب حتما در مورد هزینه سفر خد با راننده به توافق برسید. ساحل پاتونگ دو خیابان اصلی دارد که یک طرفه هستند و در دو جهت رفت و برگشت طراحی شده‌اند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3832

به "ساحل پاتونگ پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل پاتونگ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید