بهترین ساحل ها برای غواصی در تور سامویی

به گزارش دور زمین، سواحل کو سامویی برای فرصت‌های بی‌نظیر غواصی سطحی در بین مسافران تور تایلند مشهور نیستند، اما چند نقطه‌ای در جزیره وجود دارد که مناظر خیره‌کننده زیرآبی دارند و با انواع جانداران دریایی گرمسیری پر شده‌اند. بیشتر این مناطق مناسب برای غواصی، در خلیج‌های کوچک یا مخفی سامویی قرار گرفته‌اند، بنابراین رفتن به آنها مانند لذت بردن از شنا در محیطی آکواریوم مانند است؛ تجربه‌ای که یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در خود دارد و شما را از بقیه مسافران تور سامویی متفاوت می‌کند.

بهترین ساحل ها برای غواصی در تور سامویی

اگر شما به طور حرفه‌ای غواصی می‌کنید، بهترین سواحل سامویی برای اسنورکلینگ، احتمالا انتظارهای شما را برآورده نخواهند کرد. در این مورد شما باید یک سفر یک روزه به جزیره‌های کو تائو و کو نانگ یوان داشته باشید که در حدود 60 کیلومتری شمال سامویی قرار گرفته‌اند. این جزیره‌ها در تمام جهان برای مناظر شگفت‌انگیز زیرآبی‌شان مشهور هستند و بهترین مکانها برای غواصی سطحی و غواصی عمیق در خلیج تایلند را به مسافران تور سامویی ارائه می‌دهند.

غواصی در Coral Cove در تور سامویی

Coral Cove یک خلیج خیلی کوچک در جنوب ساحل چاونگ نوی در ساحل شرقی کو ساموئی است. این خلیج، توصیه‌شده‌ترین مکان برای لذت بردن از اسنورکلینگ در تور سامویی است. تخته‌سنگ‌های بسیار بزرگ در داخل و بیرون آب وجود دارند و انواع و اقسام صخره‌های مرجانی، منزلگاه ماهی‌های رنگارنگ و جانداران دریایی گوناگون هستند. تمام این‌ها تنها چند متر از ساحل قابل رویت هستند و در نتیجه Coral Cove تمام طرفداران گشت و گذارهای زیرآبی را در تور تایلند خوشنود می‌کند. دو هتل Coral Cove Resort و Coral Cove Chalet ساحل را اشغال کرده‌اند و آن را تمیز نگه می‌دارند.

غواصی در Choeng Mon در تور سامویی

Choeng Mon مجموعه‌ای کوچک و شگفت‌انگیز در ساحل شمال شرقی سامویی است. این منطقه با فرودگاه بین‌المللی جزیره فاصله کوتاهی دارد. علیرغم توسعه سریع منطقه و ساخت هتل‌ها و کسب و کارهای زنجیره‌ای، با این حال این منطقه همچنان مقصدی عالی برای گذراندن یک تعطیلات پر از آرامش در تور سامویی است. این جا دو جزیره خیلی کوچک تنها چند صد متر از ساحل فاصله دارند. ساحل Choeng Mon برای مهیا کردن فعالیت‌های آبی عالی شامل کایاک سواری در دریا، غواصی سطحی و غواصی عمیق برای مسافران تور تایلند مشهور است. بهترین نقطه‌ها برای غواصی در Choeng Mon در دو بخش انتهایی ساحل اصلی و بین دو جزیره کوچک قرار گرفته‌اند.

غواصی در ساحل نقره‌ای در تور سامویی

ساحل نقره‌ای یک خلیج کوچک در ساحل شرقی سامویی است و بین سواحل چاونگ و لامای قرار گرفته است. این ساحل 4 هتل رده متوسط را در خود جای داده و تمام ویژگی‌های یک بهشت کوچک و مخفی گرمسیری را در خود دارد. شما باید از داخل یکی از هتل‌ها عبور کنید تا به ساحل عمومی برسید. این ساحل بین دو دماغه صخره‌ای محصور شده است. ساحل نقره‌ای محوطه‌های خوبی برای غواصی و در هر دو بخش انتهاییش تخته‌سنگ‌های بزرگ گرانیتی دارد. صخره‌های مرجانی کوچک با جانداران دریایی گوناگون در اینجا قرار گرفته‌اند.

غواصی در ساحل Taling Ngam در تور سامویی

Taling Ngam یک ساحل بلند رو به غرب است و در فاصله 20 دقیقه‌ای جنوب شهر ناتون (اصلی‌ترین بندر ورودی به سامویی) قرار گرفته است. این منطقه خیلی کم برای مسافران تور تایلند توسعه یافته است و مکانی تقریبا خلوت و دورافتاده است و تنها چند هتل ارزان و لوکس را در خود جای داده است. اسنورکلینگ در تمام بخش‌های این ساحل قابل انجام است و تخته‌سنگ‌ها و صخره‌های مرجانی با فاصله کوتاهی از ساحل قرار گرفته‌اند. رفتن به این ساحل در تور ساموئی، به شکلی یک ماجراجویی است، چرا که بسیاری از جاده‌هایی که در این منطقه قرار دارند چیزی شبیه به یک هزارتو را ایجاد کرده‌اند. گشت و گذار در این بخش از جزیره در تور سامویی فوق‌العاده دلپذیر است؛ مناظر و ساحل در این جا بسیار زیبا هستند و نبود ساخت و سازها به شما اجازه می‌دهد آن روی اصلی و طبیعی جزیره را کشف کنید.

غواصی در Ao Phang Ka در تور سامویی

Ao Phang Ka یک خلیج مربع شکل در انتهای جنوبی ساحل Taling Ngam است. غیر از تعدادی هتل، چیز دیگری در این منطقه وجود ندارد، در نتیجه این منطقه گریزی عالی از دیگر مناطق بسیار توسعه یافته سامویی در اختیار مسافران تور تایلند قرار می‌دهد. بهترین مکان برای غواصی سطحی در انتهای جنوبی خلیج قرار گرفته و با یک سواری کوتاه در جاده جنگلی قابل دسترس است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3797

به "بهترین ساحل ها برای غواصی در تور سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ساحل ها برای غواصی در تور سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید