زیباترین جزایر تایلند

به گزارش دور زمین، تایلند کشوری با صدها جزیره زیبا و دیدنی است، اما در تور تایلند بازدید از کدام جزایر وقت شما را تلف نخواهد کرد؟ جزایر تایلند با توجه به امکاناتی که دارند می‌توانند شلوغ و یا خیلی کم جعیت باشند.

زیباترین جزایر تایلند

پارک ملی مو کو آنگ تونگ (Mu Ko Ang Thong) در تور تایلند

این پارک ملی دریایی، از بیش از 40 جزیره دارد که بهترین مکان برای غواصی هستند و زیباترین چشم‌اندازهای ساحلی تور تایلند را در اختیار دارند. از آنجایی که تعداد کمی هتل و رستوران در گوشه و کنار این پارک پراکنده شده‌اند، بهتر است که یک اقامتگاه ارزان در کو ساموی (Ko Samui) پیدا کنید و برای دیدن این پارک، یک سفر یک روزه ترتیب دهید.

جزیره‌ی کو چانگ (Ko Chang) در تور تایلند

این جزیره‌ی دیدنی، دو وجه کاملا متمایز دارد. نیمه‌ی غربی آن بسیار شلوغ و توریستی است، تورها، فروشگاه‌ها و تفریحات شبانه‌ی متعددی دارد در حالی که بخش شرقی آن، خلوت و دنج است. بنابراین هر سلیقه‌ای که داشته باشید، از حضور در این جزیره لذت خواهید برد. چه سواحل آرام و خلوت را دوست داشته باشید و چه بخواهید در میان شور و هیجان انبوه گردشگران، تعطیلات را بگذرانید. در این بهشت گرمسیری می‌توانید فعالیت‌های تفریحی مختلفی چون پیاده‌گردی، قایق‌سواری و... را تجربه کنید

جزیره‌ی کو پنگان (Ko Pha Ngan) در تور تایلند

اگر از سواحل دنج و آرام و اقامت در کلبه‌های ساحلی ساکت خسته شده‌اید، می‌توانید به این جزیره سر بزنید. این جزیره به داشتن سواحل پرجنب‌و‌جوش و شلوغ و جشن‌های مختلف، شهرت دارد. البته علاوه بر این سواحل شلوغ و پرهیجان، این جزیره مناطق دنج و آرام هم دارد؛ از سواحل خلوت گرفته تا اقامتگاه‌های ساحلی لوکس با قیمت مناسب که سواحل خصوصی و استخرهای بی‌نهایت دارند. هزینه‌ی اقامت در این اقامتگاه‌های لوکس در حدود شبی 50 دلار (200 هزار تومان) است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3945

به "زیباترین جزایر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جزایر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید