رییس مجلس درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت چهره توانمند و پرتلاش عرصه های مدیریت فرهنگی و هنری، مرحوم علی مرادخانی را تسلیت گفت.

رییس مجلس درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت

به گزارش اداره کل اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف در پیامی با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت چهره توانمند و پرتلاش عرصه های مدیریت فرهنگی و هنری مرحوم علی مرادخانی نوشت: ضمن عرض تسلیت فقدان ایشان به جامعه فرهنگی کشور، دوستان و خانواده محترم، برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.

زنده یاد علی مرادخانی که معاونت سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از سال 1392 تا 1396 عهده دار بود، فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران است.

او پس از اتمام تحصیلات خود در سمت های مختلف مدیریتی نیز حضور داشته که از آن جمله می توان به مدیریت فراوری فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1363 تا 1365)، مدیریت همکاری های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1365 تا 1367)، مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (1383 تا 1386)، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (1373 تا 1387)، مدیریت موزه موسیقی (1387 تا به امروز) اشاره نمود.

تاسیس خانه موسیقی ایران با همکاری هنرمندان موسیقی، مدیر فراوری مجموعه زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان (امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، نیز بعضی دیگر از فعالیت های زنده یاد مرادخانی را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4419

به "رییس مجلس درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس مجلس درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید