رژیم غذایی مردم مرکز تایلند

به گزارش دور زمین، مرکز تایلند نسبت به دیگر نواحی تایلند رژیم غذایی متفاوتی دارد. وقتی درباره مرکز تایلند حرف می زنیم مطمئنا منظورمان بیشتر از هر شهر دیگری بانکوک می‌باشد که در این مقاله با رژیم غذایی مردم تایلند آشنا خواهید شد.

رژیم غذایی مردم مرکز تایلند

چیزی که در مورد غذاهای بانکوک باید مورد توجه قرار بگیرد این است که این غذاها باید بتوانند بیشتر سلیقه ها را راضی کنند چون افراد زیادی به این شهر سفر می کنند. کسانی که برای پیدا کردن شغل به بانکوک می روند فرهنگ غذایی این ناحیه را تحت تاثیر قرار داده اند. بعضی از بهترین و محبوب ترین غذاهای تایلندی در نواحی مرکزی آن اختراع شده و شاید برایتان جالب باشد که غذا خوردن یکی از فعالیت های اجتماعی مهم در تور تایلند است. تعدادی از بهترین رستوران های تایلند را فقط در بانکوک می توانید پیدا کنید. غذاهای شیرین زیادی هستند که اولین بار در بانکوک درست شده اند و به دیگر نقاط و استان های کشور انتقال پیدا می‌کنند. خیالتان راحت باشد چون معروف ترین غذاهای تایلندی را مطمئنا می توانید در نواحی مرکزی و به ویژه در بانکوک پیدا کنید و این موضوع به این دلیل است که گردشگران تور تایلند زیادی از سراسر دنیا به این شهر سفر می کنند.

غذاهای مرکز تایلند از نظر طعم ترش، شیرین، شور و تند هستند. در این بخش برنج دم پختی بیشتر از برنج چسبناک محبوبیت دارد و در آن انواع و اقسام سوپ های مختلف درست می شود. یکی ازغذاهای محبوب ترین غذاهای این ناحیه که حتی شهرت جهانی دارد tom yum goong می‌باشد که از سوپ میگو به همراه علف لیمو آن را درست می‌کنند. در اینجا معمولا از مجموعه ای از ادویه ها و سبزیجات معطر خشک شده برای طعم دادن به غذاها استفاده می شود.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4009

به "رژیم غذایی مردم مرکز تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "رژیم غذایی مردم مرکز تایلند" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم غذایی مردم مرکز تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید