هتل رویال ات کوئینز سنگاپور

به گزارش دور زمین، هتل رویال ات کوئینز سنگاپور (Hotel Royal @ Queens) یکی از هتل‌های 4 ستاره خوب در سنگاپور است. این هتل در موقعیتی عالی در شهر، در قلب یک منطقه پویای تجاری، فرهنگی و سرگرمی قرار گرفته است. برخی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری شهر در فاصله یک پیاده‌روی کوتاه از هتل قرار گرفته‌اند. جاده باغ، هند کوچک، محله چینی‌ها، مرکز خرید Raffles، میدان مارینا و مال‌های بزرگ و شیک Clarke Quay و Boat Quay تنها برخی از آنها هستند. اتاق‌های این هتل، تمیز، راحت و دنج بوده و با مبلمانی معاصر و شیک دکور شده‌اند و اقامتی به‌یادماندنی را برای مسافران تور سنگاپور به ارمغان می‌آورند. برای خوردن یک غذای لذیذ و البته مقرون‌به‌صرفه، می‌توانید سری به رستوران‌های هتل رویال ات کوئینز سنگاپور بزنید که انواع غذاها را ارائه می‌دهند. موقعیت عالی هتل در شهر، آن را برای هم مسافران تجاری و هم توریست‌ها گزینه‌ای عالی می‌کند؛ کسانی که به دنبال یک اقامت راحت در یک هتل ارزان در سنگاپور می‌گردند.

هتل رویال ات کوئینز سنگاپور

هتل رویال ات کوئینز سنگاپور به مهمان خود یک استخر روباز و یک مرکز بدنسازی ارائه می‌دهد. چند رستوران هم در این هتل آماده خدمت‌رسانی به مسافران تور سنگاپور هستند. از دیگر امکانات این هتل 3.5 ستاره می‌توان به یک مرکز تجارت 24 ساعته، اتاق‌های ملاقات و اینترنت بی‌سیم رایگان در فضاهای عمومی اشاره کرد. ویژگی‌های دیگر هتل رویال ات کوئینز سنگاپور شامل کارکنان چند زبانه، پیشخدمت، خدمات خشکشویی و لباسشویی و پارکینگ رایگان هستند. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است. رستوران Queen’s Brasserie تخصصش در غذاهای آسیایی است و صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. رستوران گیاه‌خواری Supreme Vegetarian و رستوران چینی Grand Banquet، دو رستوران دیگر هتل هستند. رستوران Grand Banquet برای غذاهای کانتونی و دریاییش مشهور است.

231 اتاق هتل رویال ات کوئینز سنگاپور به تهویه مطبوع، دستگاه پخش دی‌وی‌دی و مینی‌بار مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های LCD هم در اتاق‌ها وجود دارند. مسافران تور سنگاپور می‌توانند از یخچال و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز داخل اتاق‌ها استفاده کنند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان یکی و مواد شوینده رایگان دارند. هتل رویال ات کوئینز سنگاپور در اتاق‌ها هم امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم را فراهم کرده است. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به میز، گاوصندوق و تلفن اشاره کرد. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4042

به "هتل رویال ات کوئینز سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رویال ات کوئینز سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید