یک پیاده روی لذت بخش در روستایی باستانی در ایتالیا

به گزارش دور زمین، دهکده Spello با نام قدیمی Hispellum در منطقه Umbria ایتالیا قرار گرفته است. این دهکده باستانی استان Perugia، مسافران تور ایتالیا را با معماری‌های حیرت‌آورش که در مکانی کوچک فشرده شده‌اند، شگفت‌زده می‌کند. ساختمان‌های قرون وسطایی Spello با سبک معماری رومی خود، یک شبکه از خیابان‌های باریک و کوچک را به وجود آورده‌اند.

یک پیاده روی لذت بخش در روستایی باستانی در ایتالیا

در این شهر به هر طرف که بروید به یک مکان خوب و جذاب می‌رسید. در واقع حتی توصیه می‌کنیم در خیابان‌های Spello گم شوید. این کار به شما کمک می‌کند با حال و هوای واقعی این دهکده آشنا شوید. محلی‌های خوش‌برخورد و مهمان‌نواز، همیشه آماده‌اند تا با شما گفتگو کرده و شما را راهنمایی کنند. گشت و گذار در خیابان‌های Spello در تور ایتالیا یک ماجراجویی بی‌پایان برای شما خواهد بود.

Spello دهکده‌ای منحصر به فرد است. این دهکده، میراثی غنی از معماری از سه دوره تاریخی (روم باستان، قرون وسطی و رنسانس) دارد. Via Garibaldi درست از مرکز شهر قدیمی می‌گذرد؛ در این خیابان کلیساها، سالن شهر، بوتیک‌ها و گالری‌های جذاب قرار گرفته‌اند. وقتی در تور ایتالیا به این شهر می‌روید نگران مسیرها نباشید. ذهن خود را از دغدغه‌ها آزاد کرده و بی‌هدف در خیابان‌های Spello بگردید. مطمئن باشید به هر سو که بروید به مکانی جذاب و زیبا می‌رسید: چه یک ساختمان قرون وسطایی یا رنسانسی باشد، چه کوچه‌های سنگ‌فرش شده و پل‌های کوچک سنگی که خانه‌ها را به هم متصل می‌کنند، هر آن چه که در انتها چشم انتظارتان باشد شما را از گم شدن در Spello پشیمان نمی‌کند.

برای رسیدن به Spello می‌توانید از رم، فلورانس یا Perugia قطار سوار شوید. همچنین می‌توانید از فرودگاه Perugia به مقصد این دهکده یک تاکسی بگیرید. فاصله این دهکده تا فرودگاه تنها 30 کیلومتر است.

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3661

به "یک پیاده روی لذت بخش در روستایی باستانی در ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک پیاده روی لذت بخش در روستایی باستانی در ایتالیا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پیاده روی لذت بخش در روستایی باستانی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید