بهترین رستوران های روی پشت بام در پاتایا

به گزارش دور زمین، پاتایا به شکل غافلگیرکننده‌ای غروب‌های نفسگیری دارد. با وجود خط ساحلی رو به غرب و هوای عموما خوب، خورشید نمایشی خیره‌کننده از رنگ‌ها را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد و موقعیتی را آماده می‌کند که بتوان از منظره بی‌نظیر خلیج تایلند لذت برد. با وجود افقی متنوع از ساختمان‌های جدید و قدیمی که به آرامی با تپه‌های سرسبز دوردست ترکیب می‌شوند، منظره خشکی نیز از بالا و از این رستوران‌های قرار گرفته روی پشت‌بام عالی است.

بهترین رستوران های روی پشت بام در پاتایا

رستوران‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم خیلی بیشتر از مکان‌هایی برای لذت بردن از منظره اطراف در تور پاتایا هستند. این بهترین رستوران‌های روی پشت بام در پاتایا، غذاهایی عالی و حال و هوایی دلپذیر را نیز به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند. این‌ها مکان‌هایی هستند که در آنها می‌توانید تجربه غذا خوردن را در زیر نور ستاره‌ها در محیط‌هایی شیک و آرامش‌بخش (که به واسطه فاصله‌شان از شلوغی آن پایین به وجود آمده) داشته باشید.

رستوران افق در هتل هیلتون پاتایا

رستوران Horizon در بالاترین طبقه هتل هیلتون (که خودش بالای مرکز خرید سنترال فستیوال قرار دارد) و بین جاده ساحلی پاتایا و جاده دوم قرار گرفته است. منظره‌هایی که از تراس فضای باز رستوران قابل مشاهده است، رقیبی در این شهر ندارند. رستوران Horizon جایی است که در تور پاتایا باید به آن بروید تا از غروب‌های شکوهمند و بعد از آن روشنایی جذاب چراغ‌های نئونی واکینگ استریت لذت ببرید. همراه با این منظره تماشایی و نفس‌گیر، غذاهای متنوع 5 ستاره هتل هیلتون نیز منتظر شما هستند.

رستوران هتل Siam@Siam Design پاتایا

منوی فصلی از غذاهای بین‌المللی، مطمئنا یکی از جاذبه‌های رستوران روی بام هتل Siam@Siam Design برای مسافران تور پاتایا است، اما با جاذبه اصلی آن فاصله زیادی دارد. منظره 360 درجه پاتایا و ناکلوا از آن بالا مثال‌زدنی است، همانطور که استخر بی‌انتهای روی بام آن اینگونه است. دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد The Roof، شامل حوضچه‌های آب برای خنک کردن پاهایتان، لذت بردن از موسیقی آرام، کفپوش چمن‌مانند محوطه غذا خوردن و تماشای فیلم‌ها در زیر آسمان شب هستند.

رستوران Ruffino در هتل Centara Grand Phratamnak پاتایا

با این که بودن در طبقه نهم هتل Centara Grand Phratamnak، به معنی بودن در ارتفاع آنچنان بالایی نیست، اما منظره خلیج تایلند تا جزیره لارن، بدون مزاحمت و شگفت‌انگیز است. ساختمان‌های بلندتری در اطراف این هتل وجود دارند، ولی هیچ‌کدام یک رستوران درجه یک ایتالیایی کنار استخر مانند Ruffino را ندارند. این رستوران یک طراحی شیک (شامل آکواریوم‌های بزرگ پر شده با عروس‌های دریایی)، حال هوایی دوستانه و آرام‌بخش و رویدادهای خاص همیشگی مانند بوفه باربیکیو دارد.

رستوران گردان برج پارک پاتایا

بلندترین رستوران پاتایا در ارتفاع سرگیجه‌آور طبقه 54ام برج پارک پاتایا، به مسافران تور تایلند بوفه ناهار و شام شامل غذاهای دریایی تازه تایلندی و به معنای واقعی کلمه منظره‌ای 360 درجه و بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. رستوران بالای این برج گردان است، یعنی شما نیاز نیست سر بچرخانید تا در تور پاتایا از منظره پانورامای اطراف و کو لارن، جومتین و Phratamnak لذت ببرید. بعد از خوردن غذایتان، چندین گزینه برای آمدن به سطح زمین شامل تله کابین و حتی زیپ‌لاین دارید.

کافه DIB در هتل D Varee Jomtien Beach پاتایا

کافه D Varee Inspiration یا D.I.B بهترین منظره از ساحل هلالی شکل جومتین را دارد. این رستوران نزدیک به بخش انتهایی جاده ساحلی جومتین و در بالای هتل D Varee Jomtien Beach قرار گرفته است و سبکی مدرن و شیک، گستره متنوعی از نوشیدنی‌ها، فضایی برای نشستن در بیرون و در داخل، یک اتمسفر سرزنده، یک نمایش نورهای لیزری در آسمان و منظره عالی غروب از کو لارن را دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3837

به "بهترین رستوران های روی پشت بام در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های روی پشت بام در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید