رستوران های بین المللی پاتایا

به گزارش دور زمین، پاتایا شهری با جاذبه‌های متنوع و امکانات متنوعی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، یکی از این امکانات وجود رستوران‌های مختلف با سبک‌های غذایی متفاوت است که باعث رضایت گردشگران شده است.

رستوران های بین المللی پاتایا

رستوران غذاهای دریایی موم آروی ناکلوآ  (mum aroi seafood restaurant) پاتایا

این غذاخوری دریایی در بخش شمالی شهر و در جوار منطقه ماهیگیری قرار دارد و از این رو، غذاهای آبزی را با مواد اولیه تازه و مرغوب خواهد کرد. مهمانخانه دریایی ان رستوران نیز با توجه به موقعیت عالی که دارد خود در نوار ساحلی دارای فضای بزرگی برای میزبانی مهمانان خود با 100 میز است. علاقه‌مندان می‌توانند با قیام بر روی شن‌های کرانه پاتایا از غذای دریایی خود لذت ببرند. یکی از ویژگی‌های این رستوران اجرای زنده موسیقی در ساعت 20:00 است. در تور پاتایا به شما توصیه می‌کنیم طعم غذاهای دریایی این رستوران را بچشید.

خانه شیشه ای پاتایا (glass house pattaya)

این رستوران با فضایی آرام و رمانتیک در حوالی شهر قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران‌های تور تایلند است که نزدیک به 170 نوع غذا دارد. انواع غذاهای غربی، دریایی و کیک‌های خانگی در این رستوران طبخ می‌شود. همچنین غذاهای این رستوران برپایه عطش مشتری در فضای خارجی و با نمایی از درختان نخل یا در داخل یک خانه شیشه‌ای ا سیستم تهویه مطبوع سرو می‌شود.

کافه کادیلاک پاتایا

فضای این رستوران طراحی و دکوراسیون عالی دارد و غذاهایی به مشتریان خود ارائه می‌دهد که به خوبی تزئین شده‌اند. کلیه غذاهای این رستوران از مواد اولیه تازه تهیه شده‌اند که این مخارج به روش خاصی با یکدیگر ترکیب شده است. لیست صبحانه کافه نیز همه روز از ساعت 7:00 تا 11:00 صبح با غذاهای تازه آماده است. غذاهای رستوران متعلق به یک آشپزخانه آمریکایی و غذاهای بین المللی می‌باشد.

آشپزخانه قایق پاتایا

با وجود اینکه رستوران‌های فراوانی با منوهای بین‌المللی و قیمت‌های مناسب در پاتایا به چشم می‌خورند، این رستوران از نظر کیفیت یکی از بهترین رستوران‌های شهر پاتایا به شمار می‌رود و شاهد این مدعی تایید آن به واساطه شهروندان بومی پاتایا می‌باشد. این رستوران برای صرف صبحانه و ناهار مناسب است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3898

به "رستوران های بین المللی پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های بین المللی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید