بهترین رستوران های پوکت برای صرف صبحانه

به گزارش دور زمین، پوکت، با وجود جنگل‌های سرسبز و سواحل سفید و تماشایی‌اش، یکی از شهرهای مورد علاقه‌ی مسافران تایلند است. این جزیره که در جنوب تایلند قرار دارد، در هر زمینه‌ای لوکس است، از تفریحگاه‌های درجه یک و چشمه‌های آب گرم گرفته تا رستوران‌های عالی که در کنار ساحل هستند. مسافرانی که به دنبال صبحانه و میان‌وعده‌ای لذیذ می‌گردند، ابدا نا امید نخواهند شد، چرا که پوکت منبع اصلی رستوران‌هایی است که غذای‌های خوشمزه برای شروع یک روز خوب تدارک دیده‌اند. این شما و این هم لیستی از بهترین رستوران‌های پوکت، که صبحانه و میان‌وعده سرو می‌کنند.

بهترین رستوران های پوکت برای صرف صبحانه

رستوران Gallery Café by Pinky پوکت

در قلب شهر قدیمی پوکت، رستوران Gallery Café by Pinky قرار گرفته که دارای محیطی گرم و صمیمی و غذاهای لذیذ است. صبحانه از ساعت 8 صبح شروع می‌شود که شامل غذاهایی از جمله املت و تخم‌مرغ آب‌پز و نان برشته‌‌ی فرانسوی است. مسافران گرسنه می‌توانند صبحانه‌ی کامل را انتخاب کنند، که شامل همه‌ی چیزهای اصلی از جمله قهوه یا چایی می‌شود. همچنین فرنی تایلندی مخصوص برای کسانی که غذای تایلندی می‌خواهند نیز وجود دارد. مسافران بعد از خوردن صبحانه می‌توانند برای نهار و یا شام خود، به کافه برگشته و از میان غذاهایی همچون پیتزا، ساندویچ و غذاهای کلاسیک تایلندی، غذای خود را انتخاب کنند. مسافرانی که خارج از شهر قدیمی پوکت هستند نگران نباشند؛ زیرا این رستوران، شعبه‌ی دیگری در چالونگ دارد.

رستوران مروارید نیلی پوکت (Indigo Pearl)

مروارید نیلی یک تفریحگاه خانوادگی است که در ساحل شمالی پوکت قرار دارد و به خاطر میان‌وعده‌های فوق‌العاده‌اش، در پوکت معروف است. هر یکشنبه، میان‌وعده‌ی مخصوص شامل غذاهایی مانند سوشی، خوراکِ دریایی دودی، کباب، غذاهای اصیل تایلندی و بسیاری دیگر است. به همراه غذا، نوشیدنیِ مجانی و موزیک زنده نیز وجود دارد که خوردن میان‌وعده را به یک مهمانی تجملی تبدیل می‌کند. مروارید نیلی عضو Design Hotels و دارای گواهینامه‌ی عالی از TripAdvisor است. برای کسانی که عاشق غذا و تجربه‌ی مکانی درجه یک هستند، رفتن به این رستوران از واجبات تور تایلند است.

کافه و کباب‌سرای قاشق شرقی پوکت (Oriental Spoon Grill & Bar)

کافه و کباب‌سرای قاشق شرقی، دارای گواهینامه‌ی عالی از TripAdvisor و تفریحگاهی محبوب بین مسافران است و در نخل‌های دوقلوی پوکت (اقامتگاهی لوکس در ساحل Surin) قرار دارد. تخصص این رستوران شیک و مدرن، در سرو غذاهای کلاسیک تایلندی و نیز غذاهای غربی است. مسافران می‌توانند از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های درجه یک لذت ببرند، اما میان‌وعده‌هایِ روز یکشنبه، خود به تنهایی عاملی برای جذب مسافران است. در ضیافت میان‌وعده، از غذاهایی مانند خوراک دریایی و سوشی گرفته تا پنیرهای با کیفیت و دسرهای شیرین، سرو می‌شوند. همچنین مسافران می‌توانند از انواع نوشیدنی‌ها و یک chocolate fondue خوشمزه لذت ببرند.

رستوران گوشه پوکت (The Corner Restaurant)

رستوران کنج، مکانی دنج و راحت است در Cherngtalay، روستایی در غرب پوکت. این مکان به خاطر خدمات خوب و غذاهای خوشمزه‌اش، هم مورد علاقه‌ی مسافران و هم محلی‌ها است. این رستوران، صبحانه، نهار و شام سرو می‌کند؛ و تا جایی که امکان دارد، از مواد اولیه‌ی طبیعی در تهیه‌ی غذا استفاده می‌کند. صبحانه از ساعت 8 صبح شروع می‌شود و در کل طول روز در دسترس است. انواع مختلفی از غذاها با برچسب قیمتی متفاوت اعم از موسلی (نوعی صبحانه‌ی انگلیسی)، پنکیک و سوپ برنج تایلندی در این مکان سرو می‌شوند. مسافران گرسنه می‌توانند انتخاب خود را از بین این غذاها انجام دهند که همراه با همه‌ی آنها، قهوه، چای و یا آبمیوه سرو می‌شود. این رستوران به خاطر کیفیت بالای خدماتش، گواهینامه‌ی عالی از TripAdvisor دریافت کرده است.

رستوران Boonrat Dim Sum پوکت

برای خوردن یک صبحانه‌ی محلی، باید به رستوران بونرات دیم سام بروید. این رستوران با سه شعبه در سرتاسر پوکت، سال 1917 تاسیس شده است. رستوران 6 صبح باز می‌شود و هر روز صبح، پذیرای مهمانانی‌ست که مشتاقانه خواستار دیم سام مشهور هستند. لیست غذا بسیار طولانی‌ست که شامل انواع کوفته و نان‌برنجی است. مسافرانی که بهترین غذای رستوران دیم سام را می‌خواهند باید زودتر به آنجا برسند زیرا غذاهای خوشمزه زود تمام می‌شوند.

بهشت ناب ارگانیک پوکت (Pure Organic Heaven)

مسافرانی که در مدت تور پوکت، به دنبال صبحانه‌ای خوشمزه و عاری از ضرر هستند، می‌توانند سری به رستورانِ بهشتِ نابِ ارگانیک بزنند که تخصصش در تهیه و سرو غذاهای سالم است. این رستوران در چالانگ، که یک منطقه‌ی محبوبِ حومه‌ای در جنوب پوکت است قرار دارد. لیست غذای رستوران، شامل آبمیوه‌های طبیعی و سالم، اسموتی میوه، قهوه، سوپ کوینولا و همبرگر طبیعی می‌شود. مسافران می‌توانند از تماشای طلوع خورشید در ایوان لذت ببرند. همچنین این رستوران محصولات اختصاصی خودش مانند صابون‌های شستشوی بدن و روغن ماساژ را نیز به مسافران ارائه می‌کند.

استراحتگاه و کافه‌ی غذای خانگی پوکت (Home Dining Cafe & Lounge)

استراحتگاه و کافه‌ی غذای خانگی، مکانی محبوب در ساحلِ پاتنگ است که غذاهای تایلندی و غربی سرو می‌کند. صبحانه از ساعت 8 صبح شروع می‌شود و مسافران می‌توانند روز خود را با یکی از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران، در کنار قهوه‌ی تازه و اسپرسو شروع کنند. این کافه دارای گواهینامه‌ی عالی TripAdvisor بوده و محلی ایده‌آل برای استراحت با دوستان است.

کباب‌سرا و کافه‌ی انبه‌ی آبی پوکت (Blue Mango Bar and Grill)

کباب‌سرا و کافه‌ی انبه‌ی آبی یکی از پرآوزاره‌ترین رستوران‌های پاتونگ است که در اقامتگاه Absolute Twin Sands واقع شده است. این رستوران، به غذاهای تازه و محلی خود می‌بالد و تخصص اصلی‌اش در تهیه و سرو غذاهای تایلندی و ایتالیایی-مدیترانه‌ای است. صبحانه شامل پنکیک، کلوچه، تخم‌مرغ فلورانسی و صبحانه‌ی انگلیسی کامل است. مشتریان می‌توانند به همراه یک نوشیدنی یا قهوه، از منظره‌ی دیدنی ساحل لذت ببرند. با داشتن گواهینامه‌ی عالی از TripAdvisor، این رستوران تجربه‌ای خوب را برای مسافران تضمین می‌کند.

کافه‌ صبحانه‌ی سیام پوکت (Café Siam Breakfast Café)

برای کسب تجربه‌ای خاص و متفاوت، به کافه صبحانه‌ی سیام بروید. این کافه که در قلب پاتونگ واقع شده است، یک مهمانپذیر نیز دارد. محیط کافه گرم و صمیمی است و فضای داخلیش با میز و صندلی‌های چوبی پر شده است. صبحانه در تمام طول روز با گزینه‌هایی شامل موسلی، صبحانه‌ کامل، املت و نان برشته‌ی فرانسوی سرو می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند یکی از میلک‌شیک‌های خوشمزه و یا قهوه‌ی ایتالیایی کافه را نیز سفارش دهند. این کافه محلی عالی برای استراحت با دوستان، خواندن کتاب و یا گذراندن یک روز در آرامش است.

خوراک دریایی تریسارا پوکت (Trisara Seafood)

یکی از مشهورترین میان‌وعده‌های پوکت را می‌توان در رستوران خوراک دریایی تریسارا یافت. این رستوران که در تفریحگاه تریسارا واقع شده، تجربه‌ی منحصر به فردی از غذا با نمای زیبای اقیانوس ارائه می‌دهد. شهرت عمده‌ی این رستوران، به خاطر مراسم میان‌وعده‌های یکشنبه‌اش است؛ مراسمی که در آن غذاهای خوشمزه به همراه موسیقی جاز سرو می‌شود، غذاهایی مانند خوراک دریایی تازه، خوراک توت و دسرهای خوشمزه. این رستوران به خاطر خدمات عالی، منظره‌ی رو به دریا و غذاهای با کیفیتش، گواهینامه‌ی عالی (Excellence) از TripAdvisor دریافت کرده است.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3617

به "بهترین رستوران های پوکت برای صرف صبحانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های پوکت برای صرف صبحانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید