ده رستوران برتر نزدیک قصر تابستانی پکن

به گزارش دور زمین، قصر تابستانی مجموعه‌ای باشکوه در پکن پایتخت چین است. این قصر برای معابد و آثار هنریش و البته باغ‌های عجیب و غریب و پر از رنگش مشهور است. این مکان فوق‌العاده محبوب توریستی در پکن، به عنوان شاهکاری از طراحی باغ به سبک آسیایی به شکل گسترده‌ای مورد توجه قرار گرفته است. یک چیز باقی می‌ماند؛ اگر بعد از دیدن دریاچه‌ها، عمارت‌ها، معابد و قصرها گرسنه شدید آن وقت چی؟ نترسید، این منطقه پر است از رستوران‌های عالی که هر گردشگر گرسنه‌ای را راضی می‌کند. ده تا از بهترین‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

ده رستوران برتر نزدیک قصر تابستانی پکن

رستوران Aman پکن

این رستوران لوکس بهترین غذاهای کانتونی، غربی، ژاپنی و فرانسوی را سرو می‌کند. این رستوران شیک در هتل Aman که نزدیک قصر تابستانی است قرار گرفته است. معماری سنتی و چشم‌نواز، دلیلی دیگر برای رفتن به این رستوران است. برای گروه‌های بزرگ می‌توان از قبل رزرو انجام داد و مهمان‌ها می‌توانند انتخاب کنند که شامشان را در لابی یا در اتاق‌های خصوصی بخورند. دکوراسیون داخلی Aman بر اساس طراحی‌های سنتی چینی انجام شده است، نوعی طراحی که محیطی خلاقانه و در عین حال منحصر به فرد ایجاد کرده است.

  • آدرس: چین، پکن، کاخ تابستانی، خیابان اول Gongmenqian

پیتزا فروشی Tube Station Pizza پکن

این پیتزا فروشی با پیتزاهای آمریکاییش، هم بین مردم محلی پکن و هم توریست‌ها محبوب است. این رستوران که برای حمایت از خیریه‌های محلی مشهور است، اکثر شب‌ها، جشن و موسیقی زنده برگزار می‌کند. به علاوه پیتزا، برگرها و حلقه‌های پیاز بسیار خوشمزه‌ای در این رستوران سرو می‌شود.

  • آدرس: چین، پکن، Chaoyang

رستوران Yunhai Yao Ting Yun Xingfu Guan پکن

این رستوران کوچک در مرکز خریدی بزرگ قرار گرفته و به خاطر ارائه غذاهای استان Yunnan و دکوراسیون خلاقانه‌اش شناخته شده است. در این رستوران عالی پکن، سرویس بی‌عیب و نقص و غذا بسیار خوشمزه است. بهترین انتخاب‌ها در این رستوران برنج آناناس و سوپ مرغ است. در تابستان محوطه بیرونی فوق‌العاده‌اش، این فرصت را به مهمانانش می‌دهد که در زیر نور خورشید پکن کمی آفتاب بگیرند. گردشگران تور چین که به دنبال اتمسفری آرامش بخش برای خوردن غذایی عالی همراه با دوستان هستند از Yunhai Yao Ting Yun Xingfu Guan لذت خواهند برد.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Haidian، شماره 208 جاده Yiheyuan

رستوران Bellagio Café پکن

برنده جایزه بهترین غذاخوری شب هنگام و بهترین Kung Pao Chicken در سال 2011 از طرف Beijinger، این کافه بین جوان‌های پکن و دانش‌آموزهای خارجی ساکن در چین بسیار محبوب است. غذاهای مدرن چینی مانند claypot tofu بیشتر منو را در برگرفته ولی رستوران همچنین بخشی برای غذاهایی به سبک غربی دارد. انبه خرد شده با یخ یکی از محبوب‌ترین دسرهای این کافه است. برای آن‌هایی که در پکن به دنبال مکانی برای غذا خوردن در آخر شب هستند Bellagio بهترین انتخاب است.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Chaoyang

Baijia Dayuan Restaurant پکن

کسانی که در پکن به دنبال رستورانی با طراحی و دکوراسیون چینی می‌گردند باید Baijia Dayuan را به عنوان اولین انتخابشان در نظر بگیرند. پیشخدمت‌ها لباس‌های سنتی چینی می‌پوشند و غذاهای سنتی چین در منوی این رستوران فراوان است. اردک پکنی، لابستر و گوزن برخی از بهترین انتخاب‌ها هستند. باغ بیرونی این رستوران با فواره بزرگ و دکور روستایی چینی‌اش اتمسفری آرامش بخش خلق کرده است.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Haidian، خیابان پانزدهم Suzhou

Yang DaYe Shabu Restaurant پکن

رستوران Yang DaYe Shabu در ارائه کاسه جوشان و دیگر غذاهای مخصوص استان سیچوان تخصص دارد. با داشتن فاصله کوتاهی از قصر تابستانی پکن، موقعیت عالی این رستوران آن را به مکانی ایده‌آل برای گردشگران برای توقف و تجربه غذای سنتی چین تبدیل کرده است. دکوراسیون دست ساز و ساخته شده از چوب این رستوران فضای داخلی آن را به محیطی آرامش بخش تبدیل کرده است، فضایی که مطمئنا گردشگران مشتاق تور چین را خوشنود می‌کند.

  • آدرس: چین، پکن، WanQuanHe Lu 12Hao

رستوران Heshun Small Town پکن

مکانی کوچک قرار گرفته نزدیک قصر تابستانی، رستوران Heshun Small Town کاری می‌کند مشتری‌های پکنی و خارجی‌ها برای غذاهای سنتی مخصوص پکن به این محل برگردند. این رستوران که برای صاحبان خوش‌برخوردش شناخته شده است، منوی گسترده‌ای دارد که همه را راضی خواهد کرد. مشتریانی از هر گوشه دنیا و لیست بلند بالایی از انتخاب‌ها این مکان را برای کسانی که معمولا به رستوران می‌روند، گزینه‌ای جذاب کرده است. برای کسانی که در مدت تور چین و مخصوصا در زمان بازدید از کاخ تابستانی، به دنبال فضایی برای خوردن ناهار یا یک شام سریع هستند انتخابی عالی است.

  • آدرس: چین، پکن، Wan Liu DongLu Jia 2Hao

رستوران اردک کبابی Qinghuayuan پکن

هر مهمانی که به Qinghuayuan می‌رود از امتحان کردن اردک پکنی پشیمان نخواهد شد، ولی این غذاهای جانبی هستند که باعث می‌شوند این رستوران در رقابت با بقیه از دیگران پیشی بگیرد. مهمانان می‌توانند از قیمت مقرون به صرفه این رستوران و اتمسفر همیشه زنده و پر انرژی‌اش لذت ببرند. اتاق‌های خصوصی وجود دارد ولی از قبل باید رزرو شوند. Qinghuayuan به شدن به مسافران تور چین توصیه می‌شود، مخصوصا آنهایی که به دنبال یک غذای خوشمزه و با کیفیت پکنی هستند.

  • آدرس: چین، پکن، QingHua KeJiYuan

رستوران Nanjing Dapai Dang پکن

دکور شده با فانوس‌های جذاب و طومارهایی بلند با خطاطی زیبا، این رستوران برای آشپزی به سبک Nanjing و سرویس فوق‌العاده‌اش مشهور است. مهمانان در این رستوران معمولا شلوغ، از اتمسفر زنده آن شگفت زده خواهند شد. در این رستوران فرصتی عالی پیش می‌آید برای تجربه فرهنگ چین از طریق نمایش رقص و آوازی سنتی چین که در هنگام شام برگزار می‌شود.

  • آدرس: چین، پکن، مجتمع خرید ZhongGuanCun Plaza

رستوران Wushan Kaoquanyu پکن

این غذاخوری کوچک بین محلی‌ها خیلی محبوب است و برای مسافران تور چین که می‌خواهند بهترین ماهی را در چین امتحان کنند عالی است. مهمانان از سرویس استثنائی این رستوران و غذاهای خوشمزه‌اش تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. این رستوران که در خیابانی پر از رستوران‌های کوچک قرار گرفته، جایی است که هیچ مسافر تور چین نباید از دست دهد. به دنبال تابلویی سیاه با نوشته‌های قرمز بگردید و ماهی‌های پخته شده به سبک پکن آن‌ها را امتحان کنید.

  • آدرس: چین، پکن، جاده TianXiu
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3654

به "ده رستوران برتر نزدیک قصر تابستانی پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده رستوران برتر نزدیک قصر تابستانی پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید