ده تا از خوش منظره ترین هتل های دنیا

به گزارش دور زمین، در انتخاب یک هتل لوکس، علاوه بر قیمت و کیفیت سرویس‌دهی، موقعیت مکانی خاص و مناظر زیبا نیز اهمیت زیادی دارد. هر کدام از این هتل‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آنان را نسبت به بقیه متمایز می‌کند. بی‌تردید اقامت در یکی از این هتل‌ها با انبوهی از خاطره‌های فراموش‌نشدنی و احتمالا عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیز، به تجربه‌ای به‌یادماندنی و منحصربه‌فرد برایتان تبدیل خواهد شد.

ده تا از خوش منظره ترین هتل های دنیا

هتل Rayavadee، تایلند

این هتل 6 ستاره، در نقطه‌ی دورافتاده‌ای و در جزیره‌ای در کرابی (Krabi) قرار دارد و به معنای واقعی دور از تمدن است. دسترسی به هتل Rayavadee در تور تایلند فقط با قایق امکان‌پذیر است که این مسئله جنبه‌های شاعرانه و لوکس آن را افزایش می‌دهد. این هتل شامل تعدادی کلبه‌ی کوچک با نمای خارجی مشابه کلبه‌های سنتی تایلند و طراحی داخلی مدرن منحصربه‌فرد است، کلبه‌هایی که در میان درخت‌های نارگیل و گل‌های رنگارنگ استوایی قرار دارند. مهمان‌های این هتل می‌توانند در 3 ساحل ماسه‌ای بی‌نظیر نزدیک آن، به استراحت و تفریح مشغول شوند. حداقل کرایه‌ی کلبه‌های این هتل 196 یورو برای هر شب (به همراه صبحانه) است.

اقامتگاه Tsala Treetop Lodge، خلیج Plettenberg، آفریقای جنوبی

این هتل 5 ستاره که از 10 ویلای لوکس تشکیل شده، در ده کیلومتری شهر قرار دارد و به خاطر جنگل‌های بکر و دست‌نخورده‌اش بسیار مشهور است. اقامت در Tsala Treetop به شما احساسی مثل یک پرنده‌ی در حال پرواز بر فراز جنگل‌های انبوه آفریقا را می‌دهد. ویلاهای این هتل ارتفاع نسبتا زیادی دارند و در بالای درختان قرار گرفته‌اند. از پنجره‌ی آن‌ها می‌توان بخش‌های وسیعی از جنگل‌ را به‌راحتی مشاهده کرد. هر کدام از ویلاهای Tsala Treetop، یک استخر اختصاصی در روی تراس و مشرف به جنگل دارند. حداقل کرایه‌ی ویلا در این اقامتگاه 187 یورو برای هر شب (به همراه صبحانه) است.

اقامتگاه Pilgrimage Village، ویتنام

این اقامتگاه 5 ستاره با فضایی آرامش‌بخش و خیال‌انگیز در شهر هوئه (Hue) و در محاصره‌ی جنگل و دریاچه‌های زیبا قرار دارد. این اقامتگاه به شکل یک دهکده‌ی سنتی ویتنامی ساخته شده و محل بسیار مناسبی برای استراحت است. کلبه‌های اقامتگاه، با سبزه‌زارهای انبوه و باغ‌های استوایی احاطه شده‌اند. در Pilgrimage Village علاوه بر لذت بردن از طبیعت چشم‌نواز و بکر، می‌توانید به تماشای استادکارهای بومی که در کارگاهی کنار اقامتگاه به ساخت انواع صنایع دستی ویتنامی اشتغال دارند، رفته و از نزدیک با فرهنگ و آداب و رسوم ویتنام آشنا شوید. حداقل کرایه‌ی این اقامتگاه 84 یورو برای هر شب (به همراه صبحانه) است.

هتل بوتیک و چشمه معدنی Views، آفریقای جنوبی

صخره‌های بلند و ناهموار و سواحل وسیع، تعجبی ندارد که این هتل بوتیک 5 ستاره به بهشت عاشقان حیات‌وحش تبدیل شده است. Uayldernes مکانی که این هتل در آن قرار گرفته دهکده‌ای کوچک در آخر دنیاست. پنجره‌های هتل دارای چشم‌انداز بی‌نظیری به اقیانوس هند هستند و مهمانان می‌توانند به گشت‌وگذار در سواحل بکر بپردازند و در زمستان از تماشای جنب‌وجوش نهنگ‌های غول‌پیکر در نزدیکی ساحل لذت ببرند. حداقل کرایه‌ی اتاق در این اقامتگاه 98 یورو برای هر شب (به همراه صبحانه) است.

اقامتگاه Vil Uyana، سریلانکا

خانه‌های این اقامتگاه 5 ستاره، تعدادی کلبه‌ی چوبی بر روی پایه‌های مستحکم هستند و مدرن‌ترین امکانات رفاهی ممکن را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. ویژگی اصلی این اقامتگاه، مشرف بودن به یک صخره‌ی عظیم یکپارچه است که ویرانه‌های یک کاخ باستانی بر روی آن قرار دارد. این بنای تاریخی در لیست میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده است. حداقل کرایه‌ی ویلا در این اقامتگاه 144 یورو برای هر شب (به همراه صبحانه) است.

اقامتگاه Wolgan Valley، استرالیا

این هتل در نقطه‌ای منحصر به فرد قرار گرفته است: در میان دو پارک ملی در دره‌ای در کوهستان آبی. Blue Mountains، دارای جنگل‌های انبوه درخت اکالیپتوس است؛ درخت‌های این جنگل نوعی روغن خاص ترشح می‌کنند که تبخیر آن باعث ایجاد یک مه آبی‌رنگ می‌شود. اقامتگاه Wolgan Valley در نیمه اول قرن نوزدهم و بر روی یک مزرعه‌ی بزرگ ساخته شده و بر اساس افسانه‌های محلی، چارلز داروین در سفر به استرالیا به منظور تحقیق بر روی نظریه‌ی انقلابی تکامل، مدتی در این محل به سر برده است. در حال حاضر Wolgan Valley با ترکیبی از دکوراسیون سنتی اصیل و مدرن‌ترین امکانات رفاهی، گردشگران زیادی از سراسر دنیا جذب می‌کند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این اقامتگاه، تراس‌ وسیع اختصاصی در هر کدام از اتاق‌ها با چشم‌اندازی مبهوت‌کننده به دره است. هزینه دو شب اقامت در اتاق‌های لوکس ولگن به همراه پذیرایی کامل از 1100 یورو شروع می‌شود.

هتل Denali Bluffs، ایالات‌متحده

Denali Bluffs یک هتل 3 ستاره در نزدیکی پارک ملی دنالی آلاسکا است و اقامت در آن تجربه‌ای رؤیایی محسوب می‌شود. بالکن اتاق‌های این هتل چشم‌انداز مبهوت‌کننده‌ای به کوه‌های آلاسکا و رودخانه‌ی ننانا (Nenana) دارد. فاصله‌ی کم این هتل با پارک ملی دنالی آن را به محل مناسبی برای اقامت دوستداران این پارک و همین‌طور علاقه‌مندان به تماشای دشت‌های وسیع آلاسکا تبدیل کرده است. حداقل کرایه‌ی اتاق‌های این هتل 49 یورو برای هر شب است.

هتل Post Ranch، ایالات‌متحده

اگر از ارتفاع وحشت دارید، هتل 5 ستاره‌ی Post Ranch محل مناسبی برای شما نیست. این هتل در بالای یک صخره‌ی مرتفع مشرف به خلیج کالیفرنیا (منطقه‌ی Big Sur) قرار دارد که به صورت مداوم در معرض برخورد امواج سرکش اقیانوس آرام است و از تعدادی خانه‌ی باشکوه و مدرن تشکیل شده که در لبه‌ی پرتگاه ساخته شده‌اند. مهمانان این هتل می‌توانند در تراس‌های بزرگ این خانه‌ها که دارای جکوزی هستند، از لذت غوطه‌ور شده در آب گرم همزمان با تماشای مناظر خیره‌کننده بهره‌مند شوند. حداقل کرایه‌ی این هتل 249 یورو برای هر شب است.

هتل Paradies، سوئیس

در سوئیس، پیدا کردن هتلی بدون چشم‌انداز زیبا، تقریبا غیر ممکن است، با این وجود هتل Paradies در منطقه‌ی فتان (Ftan) جایگاه خاصی در بین همه هتل‌های سوئیس دارد. هتل Paradies یک هتل 5 ستاره‌ی کوچک با فضایی دوست‌داشتنی است که همه‌ی امکانات آن از بالاترین استانداردهای ممکن برخوردارند و منظره‌ی چشم‌نواز آلپ، بازتاب نور خورشید از کوه‌های پوشیده از برف و یک دشت وسیع با قلعه‌ای باستانی در میان آن، ترکیبی منحصربه‌فرد و سحرانگیز ایجاد می‌کنند. حداقل کرایه‌ی اتاق‌های این هتل 137 یورو برای هر شب (به همراه صبحانه) است.

هتل Desert Homestead، نامیبیا

جادوی کوهستان نوبی‌بیسکی (Nubibskie) در منطقه‌ی سوسوس‌ولای (Sossusvlei)، به تنهایی برای ترغیب گردشگران به طی کردن هزاران کیلومتر و بازدید از آن، کافیست و اقامت در هتل نسبتا ارزان ولی بسیار خوشایند Desert Homestead، لذت سفر را افزایش می‌دهد. این هتل 3 ستاره در حاشیه‌ی یک دشت سرسبز و خوش منظره قرار دارد و ظاهر آن شبیه به یک کلبه‌ی روستایی سنگی و بی‌پیرایه است. هر کلبه تراس مخصوص خودش را دارد، بنابراین کسی مزاحم خلوت شما نخواهد شد. حداقل کرایه‌ی اتاق‌های این هتل 69 یورو برای هر شب (به همراه صبحانه) است.

انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3057

به "ده تا از خوش منظره ترین هتل های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده تا از خوش منظره ترین هتل های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید