دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف به حمایت از سرمایه گذاران هستند

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، امین امینیان صبح امروز پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با بیان این مطلب از دستگاه ها خواست تا در جلسه آینده از سرمایه گذارانی که سقف دریافتی طرح های آن ها بالای یک میلیارد ریال است دعوت شود تا به مشکلاتشان رسیدگی شود.

دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف به حمایت از سرمایه گذاران هستند

وی گفت: خوشبختانه طی هفته گذشته با اقداماتی که در سطح شهرستان انجام شده برای پیگیری طرح های توسعه و اشتغال پایدار و تامین منابع مالی آن ها سهم شهرستان به لحاظ درصد و به لحاظ نسبت استانی ارتقای قابل توجهی داشته و ضروری است بقیه طرح ها تا هفته آینده توسط بانک ها و دستگاه های اجرایی پیگیری و تا حصول نتیجه ادامه داشته باشد.

امینیان با بیان اینکه نقش مجموعه حاضر در عملی و اجرایی شدن طرح ها بالای 50 درصد است از دستگاه های اجرایی و بانک ها خواست در این امر کوشش مضاعف نموده و کوتاهی نکنند.

فرماندار هشترود گفت: مجری طرح یا فرد سرمایه گذار مشکلاتی دارد هم دستگاه اجرایی و هم بانک به عنوان مشاور ،حامی و پشتیبان سرمایه گذار می بایست دست فرد سرمایه گذار را گرفته و تا مرحله آخر او را همراهی کند چرا که نگاه مثبت نسبت به امر سرمایه گذاری و زدودن ذهنیت منفی اولین اقدام در جذب سرمایه گذار است.

امینیان همچنین از ضرروت داشتن آمادگی لازم برای دریافت مرحله دوم اعتبارات استانی سخن گفت و تاکید نمود: ضروری است از الان طرح های مورد احتیاج را آماده داشته باشیم و اقدامات لازم برای دریافت اعتبار را انجام دهیم تا در مرحله تامین اعتبار و پرداخت آن با مشکل روبرو نشویم.

وی همچنین خواست تا کمیته ای به ریاست معاون فرماندار و با حضور جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و دبیر کارگروه اشتغال تشکیل و به پایش دامداری های معرفی شده به بانک جهت شناسایی دامداران واجد شرایط برای اعطای وام بپردازد.

فرماندار هشترود با بیان اینکه ما از راه اندازی بازار دائمی به دنبال عرضه محصولات بومی و صنایع دستی هستیم گفت: میراث فرهنگی موظف به شناسایی ظرفیت صنایع دستی در شهرستان و حمایت از آن هاست تا با راه افتادن بازار دائمی، زنجیره فراوری در هشترود به حرکت درآمده و امکان گره زدن فراوریات محلی ،کشاورزی و صنایع دستی شهرستان با صنعت گردشگری هم در آینده فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1135

به "دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف به حمایت از سرمایه گذاران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف به حمایت از سرمایه گذاران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید